AnonymBruker Skrevet 22. september #1 Skrevet 22. september Hvilken modell og merke av stay ups SITTER på plass og holder seg oppe? Eller MÅ man bruke hofteholder? Anonymkode: 7251e...e8b
AnonymBruker Skrevet 22. september #2 Skrevet 22. september De fleste sitter oppe hvis du dropper å smøre lårene med body lotion, og er hårfri. Riktig størrelse er også viktig, hvis det blir for mye strekk i de (altså at du har kjøpt en for liten størrelse), så sklir de ned etterhvert... Anonymkode: 54df7...e17
AnonymBruker Skrevet 22. september #3 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilken modell og merke av stay ups SITTER på plass og holder seg oppe? Eller MÅ man bruke hofteholder? Anonymkode: 7251e...e8b Dessverre, det finnes ikke stay.ups som kan konkurrere med strømper og en retro strømpeholder, Anonymkode: d7aae...e66
AnonymBruker Skrevet 23. september #4 Skrevet 23. september Kjøp store nok slik at de når øverst på lårene, da sitter de fint. Det er overhodet ikke fint når de stopper på nedre del av lårene. Anonymkode: 94dee...6a2
AnonymBruker Skrevet 23. september #5 Skrevet 23. september Har lange bein, og samtlige jeg har prøvd rekker ikke høyt nok opp på låret, så nei, blir bare strømpebukser på meg, der får man større størrelser som er lange nok. Anonymkode: cda0a...6f6
AnonymBruker Skrevet 23. september #6 Skrevet 23. september Det er nok ulike erfaringer her, men jeg bruker nesten bare stay-ups når jeg må ha strømper, og siden jeg bruker mye kjoler, skjørt, dressbukser på jobb, blir det gjerne noen dager i uken. Rådet er nok at du må teste litt ulike merker og størrelser for å finne noen som passer deg. Selv bruker jeg Lindex sine i 15 den, semi shine. Av og til 20 eller . De er helt ok, sitter bra, og jeg kjøper alltid flere par så om en strømpe ryker, kan jeg bruke en fra et annet par. Har også noen par fra Falke og Wolford som jeg bruker om strømpene må være ekstra fine. De har også skikkelig god kvalitet, og bedre enn Lindex, men er litt dyre til hverdags. I dag har jeg disse på Stay ups 15 denier | Lindex Jeg har også strømper til strømpeholder, og det er også bra å bruke, men litt mer styr. Må også da ha underskjørt/-kjole, føler jeg, siden hempene kan bli synlige om jeg sitter. Anonymkode: 4419c...65b 1
AnonymBruker Skrevet 23. september #7 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Det er nok ulike erfaringer her, men jeg bruker nesten bare stay-ups når jeg må ha strømper, og siden jeg bruker mye kjoler, skjørt, dressbukser på jobb, blir det gjerne noen dager i uken. Rådet er nok at du må teste litt ulike merker og størrelser for å finne noen som passer deg. Selv bruker jeg Lindex sine i 15 den, semi shine. Av og til 20 eller . De er helt ok, sitter bra, og jeg kjøper alltid flere par så om en strømpe ryker, kan jeg bruke en fra et annet par. Har også noen par fra Falke og Wolford som jeg bruker om strømpene må være ekstra fine. De har også skikkelig god kvalitet, og bedre enn Lindex, men er litt dyre til hverdags. I dag har jeg disse på Stay ups 15 denier | Lindex Jeg har også strømper til strømpeholder, og det er også bra å bruke, men litt mer styr. Må også da ha underskjørt/-kjole, føler jeg, siden hempene kan bli synlige om jeg sitter. Anonymkode: 4419c...65b Importerer du disse fra U.K.? Prisene står jo oppgitt i pund.. Anonymkode: cda0a...6f6
AnonymBruker Skrevet 23. september #8 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Importerer du disse fra U.K.? Prisene står jo oppgitt i pund.. Anonymkode: cda0a...6f6 Nei Bare googlet raskt. Kjøper de stort sett når det er 3 for 2 tilbud. Anonymkode: 4419c...65b
AnonymBruker Skrevet 23. september #9 Skrevet 23. september Hva er poenget egentlig, når vi faktisk har strømpebukser som sitter godt på...? Anonymkode: c0181...4da 2
AnonymBruker Skrevet 23. september #10 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hva er poenget egentlig, når vi faktisk har strømpebukser som sitter godt på...? Anonymkode: c0181...4da Enig i at strømpebukser kan være bedre i noen sammenhenger... om man har veldig kort kjole/skjørt, om det er ekstra kaldt, osv. Men i andre sammenhenger sverger jeg til stay-ups. Det er litt mer luftig, ingenting som strammer i livet, og man føler seg litt ekstra fin. ☺️ Anonymkode: 54df7...e17
AnonymBruker Skrevet 23. september #11 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Enig i at strømpebukser kan være bedre i noen sammenhenger... om man har veldig kort kjole/skjørt, om det er ekstra kaldt, osv. Men i andre sammenhenger sverger jeg til stay-ups. Det er litt mer luftig, ingenting som strammer i livet, og man føler seg litt ekstra fin. ☺️ Anonymkode: 54df7...e17 Bare vent til du blir noen år eldre, blir mer frysen av deg, får kanskje noen "kjærlighetshåndtak" du vil bruke en hold-in variant for å skjule osv. Stay up er ikke for meg. Anonymkode: cda0a...6f6
AnonymBruker Skrevet 23. september #12 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig i at strømpebukser kan være bedre i noen sammenhenger... om man har veldig kort kjole/skjørt, om det er ekstra kaldt, osv. Men i andre sammenhenger sverger jeg til stay-ups. Det er litt mer luftig, ingenting som strammer i livet, og man føler seg litt ekstra fin. ☺️ Anonymkode: 54df7...e17 Om du tar stor nok strømpebukse, strammer den ikke i livet. Og hvordan man kan føle seg "ekstra fin" av noen slappe pølser som faller ned, fatter jeg virkelig ikke. Ville bare følt meg usikker og stresset over at den kunne falle ned. Og er det varm og man vil ha det "luftig" er det jo bare gå uten strømper. Anonymkode: c0181...4da 1
AnonymBruker Skrevet 23. september #13 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Bare vent til du blir noen år eldre, blir mer frysen av deg, får kanskje noen "kjærlighetshåndtak" du vil bruke en hold-in variant for å skjule osv. Stay up er ikke for meg. Anonymkode: cda0a...6f6 Smaken er som baken. Som sagt, jeg bruker strømpebukse ofte også, både med og uten hold-in... Anonymkode: 54df7...e17
AnonymBruker Skrevet 23. september #14 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Om du tar stor nok strømpebukse, strammer den ikke i livet. Og hvordan man kan føle seg "ekstra fin" av noen slappe pølser som faller ned, fatter jeg virkelig ikke. Ville bare følt meg usikker og stresset over at den kunne falle ned. Og er det varm og man vil ha det "luftig" er det jo bare gå uten strømper. Anonymkode: c0181...4da "Slappe pølser som faller ned"? Dette er ukjent for meg. De jeg bruker sitter hele dagen/kvelden, og absolutt ikke "slappe"... Ser poenget ditt om å gå uten, men det blir for kaldt for meg på kontoret, med A/C på litt for høy guffe... Anonymkode: 54df7...e17
AnonymBruker Skrevet 23. september #15 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ser poenget ditt om å gå uten, men det blir for kaldt for meg på kontoret, med A/C på litt for høy guffe... Anonymkode: 54df7...e17 For varmt med strømpebukse og for kaldt uten... Høres ut som du har et veldig smalt komfortvindu. Men for all del gå med disse greien dine. Jeg ville bare blitt skikkelig flau om de enten falt ned eller noen oppdaget hva jeg gikk med. Jeg går med strømpebukse (stor nok som ikke strammer) om det er kaldt og uten noe dersom det er varmt. På kontoret går jeg med bukser. Anonymkode: c0181...4da
AnonymBruker Skrevet 23. september #16 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): "Slappe pølser som faller ned"? Dette er ukjent for meg. De jeg bruker sitter hele dagen/kvelden, og absolutt ikke "slappe"... Ser poenget ditt om å gå uten, men det blir for kaldt for meg på kontoret, med A/C på litt for høy guffe... Anonymkode: 54df7...e17 Taktisk spill blant de "store gutta" det med å stille tempen ned slik at damene skal gå med stay-ups? Anonymkode: cda0a...6f6
AnonymBruker Skrevet 23. september #17 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Taktisk spill blant de "store gutta" det med å stille tempen ned slik at damene skal gå med stay-ups? Anonymkode: cda0a...6f6 De færreste damer bruker slike rare upraktiske plagg uansett hvor kaldt det blir. Bukser eller strømpebukser er det vanlige på kontoret. Anonymkode: c0181...4da
AnonymBruker Skrevet 23. september #18 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (17 minutter siden): For varmt med strømpebukse og for kaldt uten... Høres ut som du har et veldig smalt komfortvindu. Men for all del gå med disse greien dine. Jeg ville bare blitt skikkelig flau om de enten falt ned eller noen oppdaget hva jeg gikk med. Jeg går med strømpebukse (stor nok som ikke strammer) om det er kaldt og uten noe dersom det er varmt. På kontoret går jeg med bukser. Anonymkode: c0181...4da Aldri opplevd at de har falt ned... eller at andre har sett blondekanten. Som sagt tidligere, jeg bruker strømpebukse hvis kjolen/skjørtet er kort. Anonymkode: 54df7...e17
AnonymBruker Skrevet 23. september #19 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Taktisk spill blant de "store gutta" det med å stille tempen ned slik at damene skal gå med stay-ups? Anonymkode: cda0a...6f6 😅 er vel mer at mennene er varmere og vil ha et kjøligere kontor... Anonymkode: 54df7...e17
AnonymBruker Skrevet 23. september #20 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er poenget egentlig, når vi faktisk har strømpebukser som sitter godt på...? Anonymkode: c0181...4da Jeg er straks 40, og har enda til gode å finne en strømpebukse som sitter fint i livet uten å gi en "valke" under en figurnær kjole... Selv strømpebukser i str 42/44 gir meg en valke, enda jeg vanligvis bruker str 36. Det skjer uansett om jeg bruker holdin eller ikke. Det eneste som funker er å klippe av linningen på strømpebuksene, men da sklir de ned. Så jeg har gått over til stayups, og opplever ikke at de sklir ned. Og forbanner meg selv for at jeg ikke prøvde stay-ups tidligere, det kunne spart meg 20 år med bannskap. Anonymkode: fce51...6f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå