AnonymBruker Skrevet 22. september #1 Skrevet 22. september Hei. Jeg logget nylig inn på mitt nav på nav.no for å redigere CVen min men fant fort ut at dette ikke gikk. Noen som vet hvorfor? Anonymkode: 18789...55c
AnonymBruker Skrevet 23. september #2 Skrevet 23. september Vet at cv skal fjernes fra 1. oktober på Nav.no, kanskje det er derfor du ikke får redigert den? Anonymkode: 1d1ae...7d3
AnonymBruker Skrevet 24. september #3 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (15 timer siden): Vet at cv skal fjernes fra 1. oktober på Nav.no, kanskje det er derfor du ikke får redigert den? Anonymkode: 1d1ae...7d3 Ok det har jeg ikke fått med meg. Hvor står det? Anonymkode: 18789...55c
AnonymBruker Skrevet 24. september #4 Skrevet 24. september jeg gjorde det sa senest søndag Anonymkode: de670...274 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #5 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (18 timer siden): Vet at cv skal fjernes fra 1. oktober på Nav.no, kanskje det er derfor du ikke får redigert den? Anonymkode: 1d1ae...7d3 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ok det har jeg ikke fått med meg. Hvor står det? Anonymkode: 18789...55c Der fant det ut. Sist jeg logget inn på mitt nav så fikk jeg ikke gjort det. Men det har de endret. Sikkert lurt å laste ned CVen fra nav.no før de sletter CVen. Anonymkode: 18789...55c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå