Gå til innhold

Et enkelt spørsmål: Kan dere hverandres mobil kode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker ikke for å snike eller noe sånt.

Bare om dere kan den? 

Min mann kan min, jeg kan ikke hans. 
Vært gift i 7 år. 

Anonymkode: 4cec4...212

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kan hverandres koder, ja. Jeg kan også koden til epost, bankid, og diverse passord.

Anonymkode: 722e8...42c

• Liker 1
Skrevet

Ja vi kan begges koder til det meste.

Anonymkode: 509c7...9fe

• Liker 2
Skrevet

Ja

Anonymkode: d3eec...b26

• Liker 2
Skrevet

Jepp. Gift i 20 år. Null snoking.

Anonymkode: 7b1a6...618

• Liker 1
Skrevet

Han kan min. Jeg kan ikke hans.

Anonymkode: 58a4d...e0d

Skrevet

Nei, hvorfor skulle jeg vite den 😅 

Anonymkode: 261cc...d74

• Liker 7
Skrevet

Nei. Vi har begge jobber med jobb-apper på telefonen som andre ikke skal ha tilgang til. Vi respekterer også våre venners privatliv.

Anonymkode: ce16a...078

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, hvorfor skulle jeg vite den 😅 

Lang biltur, man streamer podcast fra mobilen hans og han kjører. Jeg går inn på telefonen hans for å sette på noe annet.

• Liker 7
Skrevet (endret)

Ja, men ingen bruker den uten at den andre er til stede. Jeg kan koden hans fordi jeg noen ganger åpner telefonen når han kjører, for eksempel.

Han kan min fordi jeg noen ganger ber han om å finne frem spilleliste, kontakter eller andre småting.  

Vi har ikke bedt om hverandres kode. 

Endret av Kålrota
  • Liker 3
Skrevet

Nei. Vi har begge jobbtelefon, så det er uaktuelt. For meg ville det vært uaktuelt også om det var privat telefon. 

Anonymkode: 1c821...399

• Liker 6
Skrevet (endret)

Ja. Fordi vi sitter rett ved siden av hverandre og trykker kodene, fordi kodene ofte gjenbrukes (vi er ikke så oppfinnsomme) fordi vi svarer telefonen til hverandre noen ganger for å hjelpe hverandre. For vi sitter i bila og spiller sanger via Spotify fra den ene sin telefon og den som ikke kjører trykker inn kode/sang, Fordi ungene også kan kodene våre og vi kan kodene deres. Det er mer praktisk enn noe annet.

Jeg kan også ektefelle sin bukse og skostørrelse. Dette er sånn ca like spennende og hemmelig som det. 

Endret av Raven.Writingdesk
  • Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg tenker ikke for å snike eller noe sånt.

Bare om dere kan den? 

Min mann kan min, jeg kan ikke hans. 
Vært gift i 7 år. 

Anonymkode: 4cec4...212

Ja

Anonymkode: 103db...bbf

Skrevet

Ingen kan min. Jeg vet ikke partners, men kunne sikkert gjettet meg til det - fordi jeg vet hvilke datoer som vanligvis brukes til andre koder.

Anonymkode: c33bb...ce4

Skrevet
Mezzosoprena skrev (Akkurat nå):

Lang biltur, man streamer podcast fra mobilen hans og han kjører. Jeg går inn på telefonen hans for å sette på noe annet.

Det skjer så sjeldent at vi husker ikke kodene til hverandre etterpå uansett 😅  

Streamer podcast eller musikk fra Spotify i bilen… 

Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 88b6a...b9b

• Liker 3
Skrevet

Har fått konas kode flere ganger, men glemmer den like fort, så nei, jeg kan den ikke. Tror ikke hun kan min, heller.

Vi har vært gift i 25 år. Det er så lenge siden at det ikke var alle som hadde mobil den gang, og kona hadde ikke før lenge etter at vi giftet oss.

Anonymkode: c0791...c67

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det skjer så sjeldent at vi husker ikke kodene til hverandre etterpå uansett 😅  

Streamer podcast eller musikk fra Spotify i bilen… 

Det var ett eksempel til det smått nedlatende svaret ditt for å vise at deres måte ikke er den eneste måten. Jeg kunne like gjerne ha svart: "Ja, hvorfor skulle jeg ikke det?" - men jeg skjønner at folk har forskjellige greier på telefonene sine som f.eks. jobb som gjør at en partner selvfølgelig ikke skal ha tilgang.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...