AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:33 #1 Skrevet mandag kl. 18:33 https://www.kk.no/samliv/er-det-bare-fordi-du-vil-ligge-spurte-jeg/83546214 Er dette vanlig? Anonymkode: 3b627...50e
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:36 #2 Skrevet mandag kl. 18:36 Jeg ville aldri akseptert et situationship. Det er jo mangel på selvrespekt. Anonymkode: ccd5d...f4c 5
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:54 #3 Skrevet mandag kl. 18:54 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg ville aldri akseptert et situationship. Det er jo mangel på selvrespekt. Anonymkode: ccd5d...f4c Hvorfor tenker du det er mangel på selvrespekt? Anonymkode: 3b627...50e 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:20 #4 Skrevet mandag kl. 19:20 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvorfor tenker du det er mangel på selvrespekt? Anonymkode: 3b627...50e Når man egentlig ønsker et seriøst forhold, men velger å akseptere å bli brukt som venteunderholdning av menn som ikke ønsker å forplikte seg. Man må ha selvrespekt nok til å luke disse ut i stedet for å gi kjærestegoder til menn som er useriøse og holder på gress. Anonymkode: 78cea...8f9 7 1
Majer Skrevet mandag kl. 19:23 #5 Skrevet mandag kl. 19:23 (endret) Det som overrasker meg mest er at mange er i åpne situationships. De er på en måte i polygame relasjoner frem til de får seg kjæreste Endret mandag kl. 19:23 av Majer Skriveleif
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:25 #6 Skrevet mandag kl. 19:25 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når man egentlig ønsker et seriøst forhold, men velger å akseptere å bli brukt som venteunderholdning av menn som ikke ønsker å forplikte seg. Man må ha selvrespekt nok til å luke disse ut i stedet for å gi kjærestegoder til menn som er useriøse og holder på gress. Anonymkode: 78cea...8f9 Hva med kvinner som også har lyst til samleie uten noe forpliktelse? Jeg håper du vet at det også er kvinner som er ute etter situationships - og ikke bare menn? Du er et eksemplarisk tilfelle av "victim mentality". Å neii, menn er onde! Menn er slemme! Jeg er så misandrisk og kul! Anonymkode: e8461...591 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:32 #7 Skrevet mandag kl. 19:32 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Når man egentlig ønsker et seriøst forhold, men velger å akseptere å bli brukt som venteunderholdning av menn som ikke ønsker å forplikte seg. Man må ha selvrespekt nok til å luke disse ut i stedet for å gi kjærestegoder til menn som er useriøse og holder på gress. Anonymkode: 78cea...8f9 Det kan gå begge veier vet du... Mener du fremdeles det er mangel på selvrespekt? Anonymkode: 3b627...50e 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:34 #8 Skrevet mandag kl. 19:34 Majer skrev (9 minutter siden): Det som overrasker meg mest er at mange er i åpne situationships. De er på en måte i polygame relasjoner frem til de får seg kjæreste Det kan de hvis de vil, og har muligheten til det. Da velger man å ta en risiko. Anonymkode: 3b627...50e
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:45 #9 Skrevet mandag kl. 19:45 Sånn jeg tolker situationship er det forhold hvor en eller begge ikke klarer å avklare hva forholdet egentlig er. FWB/FF er altså ikke situationship, hvis begge er åpne og tydelige på at det er akkurat hva de er ute etter. Tror nok det er mange som havner i en uavklart situasjon hvis de ikke helt tør å stille hardt mot hardt hva de vil oppnå, men tillater at forholdet går litt frem og tilbake. Særlig i disse Tinder-tider hvor mange viser seg å fortsette å søke en bedre match enn den de allerede har. Det eneste man kan gjøre er jo å respektere seg selv, sette ned foten og få forholdet definert. Om det nå enn er vennskap, sex eller kjærlighet. Hadde ikke orket å rote rundt grøten i uvisshet selv… helt uaktuelt. Jeg kan godt vente litt på noen som sier de trenger tid, hvis jeg liker han godt nok. Men vi må avklare hensikten for begge, og ikke gå rundt og lure på hva den andre tenker. Anonymkode: bcf3c...3e2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:49 #10 Skrevet mandag kl. 19:49 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hvorfor tenker du det er mangel på selvrespekt? Anonymkode: 3b627...50e Eneste gangene jeg var i dette 'situation" ship, var når jeg ikke hadde selvrespekt. Anonymkode: 4ce41...26c 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:52 #11 Skrevet mandag kl. 19:52 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Eneste gangene jeg var i dette 'situation" ship, var når jeg ikke hadde selvrespekt. Anonymkode: 4ce41...26c Hva er å ha selvrespekt? Anonymkode: 3b627...50e
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:56 #12 Skrevet mandag kl. 19:56 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det kan gå begge veier vet du... Mener du fremdeles det er mangel på selvrespekt? Anonymkode: 3b627...50e Absolutt, jeg burde ikke nevnt kjønn overhodet. Beklager det! Anonymkode: 78cea...8f9
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:57 #13 Skrevet mandag kl. 19:57 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hva med kvinner som også har lyst til samleie uten noe forpliktelse? Jeg håper du vet at det også er kvinner som er ute etter situationships - og ikke bare menn? Du er et eksemplarisk tilfelle av "victim mentality". Å neii, menn er onde! Menn er slemme! Jeg er så misandrisk og kul! Anonymkode: e8461...591 Da er det ikke situationship, da er det friends with benefits etc. Situationships beskrives jo som limbostadiet hvor man er verken eller, og den ene ønsker mer? Resten av kommentarene dine er ikke bare usaklige, men også feil, så de treffer meg ikke dessverre. Anonymkode: 78cea...8f9 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:58 #14 Skrevet mandag kl. 19:58 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Absolutt, jeg burde ikke nevnt kjønn overhodet. Beklager det! Anonymkode: 78cea...8f9 Kjønn er irrelevant i forhold til dette temaet. Ingenting å beklage. Anonymkode: 3b627...50e
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:01 #15 Skrevet mandag kl. 20:01 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva er å ha selvrespekt? Anonymkode: 3b627...50e For meg betyr det å vite at jeg fortjener bedre enn en mann som hverken eller. Hverken kan være sammen med meg, eller være uten meg, jkke kan bestemme seg, men har gjerne sex med meg selv om han vet jeg har følelser mens han bare ikke vil miste meg som underholdning. Jeg kastet vekk mange år på dette, jeg håpet og ville og ønsket, men det skjedde aldri. Til slutt avbrøt jeg, selv om det var vondt. Anonymkode: 4ce41...26c 3 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:05 #16 Skrevet mandag kl. 20:05 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For meg betyr det å vite at jeg fortjener bedre enn en mann som hverken eller. Hverken kan være sammen med meg, eller være uten meg, jkke kan bestemme seg, men har gjerne sex med meg selv om han vet jeg har følelser mens han bare ikke vil miste meg som underholdning. Jeg kastet vekk mange år på dette, jeg håpet og ville og ønsket, men det skjedde aldri. Til slutt avbrøt jeg, selv om det var vondt. Anonymkode: 4ce41...26c For meg betyr det å bli presset til noe jeg ikke vil eller ønsker. Så jeg kjenner etter om jeg virkelig ønsker det, før jeg bestemmer meg uavhengig av opprinnelig ønske. Lar meg ikke presse... Hadde jeg ikke tenkt slik, så hadde jeg tenkt at jeg manglet selvrespekt. Det gjør jeg ikke. Anonymkode: 3b627...50e
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:10 #17 Skrevet mandag kl. 20:10 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Da er det ikke situationship, da er det friends with benefits etc. Situationships beskrives jo som limbostadiet hvor man er verken eller, og den ene ønsker mer? Resten av kommentarene dine er ikke bare usaklige, men også feil, så de treffer meg ikke dessverre. Anonymkode: 78cea...8f9 Definisjonen av "situashionship" ifølge cambridge dictionary: Sitat "a romantic relationship between two people who do not yet consider themselves a couple but who have more than a friendship" Så du tar feil. Burde kanskje lese deg opp på definisjoner før du spyr ut tull Anonymkode: e8461...591
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:10 #18 Skrevet mandag kl. 20:10 Jeg har aldri godtatt å være i ett ff "forhold" eller situation ship. Hva faen er det som skjer med samfunnet??? Det var ikke sånn her før. Jeg er ei jente på 23 år, og jeg har faktisk selvrespekt, noe veldig mange jenter i dagens samfunn mangler. Jeg er stolt over at jeg er ei ordentlig jente. Så mange jenter nå godtar å bli brukt for sex, fordi de sliter ofte psykisk og har det ikke bra med seg selv. Derfor straffer de kroppen sin, og hodet sitt. De tror de fortjener å bli brukt , og sett på som en kropp og ikke ett menneske med følelser. De lar seg bli utnyttet av følelsesløse menn. Dette må ta slutt. Jenter / damer må faktisk begynne å oppføre seg som jenter, og ikke menn! Vi jenter er ikke menn, vi skal ikke være som menn heller. Vi har følelser, vi vil ha forhold, bli elsket, gifte oss og få barn. Jeg drømmer om barn i framtiden, og håper jeg finner en mann som faktisk elsker meg og som ikke vil bruke meg Anonymkode: f7016...0db 4 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:14 #19 Skrevet mandag kl. 20:14 Har aldri vært i situationship. Liker best sex med noen jeg er i forhold med og føler meg trygg på. Mister totalt interessen for menn som ikke egentlig er interesserte i meg. Anonymkode: 0c0a9...3bd 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:17 #20 Skrevet mandag kl. 20:17 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har aldri vært i situationship. Liker best sex med noen jeg er i forhold med og føler meg trygg på. Mister totalt interessen for menn som ikke egentlig er interesserte i meg. Anonymkode: 0c0a9...3bd Samme her. J23 år. Må ha følelser hvis jeg skal ha sex med en fyr og må være forelska i han Anonymkode: f7016...0db 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå