AnonymBruker Skrevet 22. september #1 Skrevet 22. september https://www.nrk.no/stor-oslo/xl/rasisme-i-datinglivet_-hvordan-seksualisering-og-fetisjering-rammer-kvinner-med-minoritetsbakgrunn-1.17496794 Stemmer dette i dagens samfunn? Anonymkode: e163a...932
AnonymBruker Skrevet 22. september #2 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): https://www.nrk.no/stor-oslo/xl/rasisme-i-datinglivet_-hvordan-seksualisering-og-fetisjering-rammer-kvinner-med-minoritetsbakgrunn-1.17496794 Stemmer dette i dagens samfunn? Anonymkode: e163a...932 Tror nok ikke det var hudfargen som var problemet.. Anonymkode: f9b2a...4ff 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. september #3 Skrevet 22. september Tenk om en mann hadde lagt ut noe sånn, han hadde kommet til å blitt lynsja for å si det slik 😂 Anonymkode: a7901...e7e 1
AnonymBruker Skrevet 22. september #4 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Tror nok ikke det var hudfargen som var problemet.. Anonymkode: f9b2a...4ff Hva tror du var problemet da? Anonymkode: e163a...932 1
AnonymBruker Skrevet 22. september #5 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Tenk om en mann hadde lagt ut noe sånn, han hadde kommet til å blitt lynsja for å si det slik 😂 Anonymkode: a7901...e7e Som hvite kvinners drøm om BBC? Anonymkode: 8b76c...e30 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. september #6 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Tenk om en mann hadde lagt ut noe sånn, han hadde kommet til å blitt lynsja for å si det slik 😂 Anonymkode: a7901...e7e For alt du vet så kan det være en mann... Anonymkode: e163a...932 1
AnonymBruker Skrevet 22. september #7 Skrevet 22. september Folk fetisjerer alt mulig. Det er selvsagt ikke noe galt i å spesifikt like mørket folk, men tror de fleste hadde betakket seg om de visste at folk hadde sånne liggelister. Blir litt samme greia som de som skal ligge bare mef veldig gamle/unge folk, eller samle em person fra hvert land ol. Nå skjønner jeg ikke hva folk får ut av ons uansett men. Man vil vel føle seg respektert. Anonymkode: 78faf...392
AnonymBruker Skrevet 22. september #8 Skrevet 22. september Ja, det er klart fetisher i det. Og generelt at folk enklere kan ha sex med noen enn å gå i et forhold. Mennesker med funksjonshindringer, skeive og andre minoriteter opplever også dette. Anonymkode: fa760...ae0
AnonymBruker Skrevet 22. september #9 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (1 time siden): For alt du vet så kan det være en mann... Anonymkode: e163a...932 Det er jo et bilde av en dame i artikkelen... Anonymkode: a7901...e7e
AnonymBruker Skrevet 22. september #10 Skrevet 22. september Tar ingen som bruker begrepet "Mikroaggresjoner" seriøst. Anonymkode: d718a...6e7 2
AnonymBruker Skrevet 22. september #11 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva tror du var problemet da? Anonymkode: e163a...932 Hun er jo .. stor. Det er mange overvektige som er god nok for sex, men ikke forhold. Om hun så ut som Halle Berry er ikke hudfarge problem. Anonymkode: f9b2a...4ff 1 1 1
Village Skrevet 22. september #12 Skrevet 22. september Det må være lov å ha en seksuell preferanse for mørke mennesker, hvite mennesker, høye mennesker, lave mennesker, feite mennesker, atletiske mennesker, store rumper, store bryster, store muskler, stor penis, trangt underliv, gamle mennesker, unge mennesker, mødre, fedre, bestemødre osv. Er man mørkhudet og dermed attraktiv for mennesker som har seksuell preferanse for mørkhudede mennesker så bør man være glad for det. Det må da være mye bedre enn at man ikke er attraktiv pga hudfargen. 3
Gratis Skrevet 22. september #13 Skrevet 22. september Village skrev (7 minutter siden): Det må være lov å ha en seksuell preferanse for mørke mennesker, hvite mennesker, høye mennesker, lave mennesker, feite mennesker, atletiske mennesker, store rumper, store bryster, store muskler, stor penis, trangt underliv, gamle mennesker, unge mennesker, mødre, fedre, bestemødre osv. Er man mørkhudet og dermed attraktiv for mennesker som har seksuell preferanse for mørkhudede mennesker så bør man være glad for det. Det må da være mye bedre enn at man ikke er attraktiv pga hudfargen. Alt skal være rasistisk i dag, de leter med lys og lykter etter smått og stort. Budskapet er at vi skal skamme oss for å være hvite nordmenn. En artikkel med kommentarer fra menn i fylla en lørdag kveld, ja la oss lage en ny artikkel over rasismen. Hadde de blitt oversett så er det også rasistisk. Når skal folk forstå at venstresiden ønsker splittelsen rasismeoppgulpet de kommmer med skaper? 1
AnonymBruker Skrevet 22. september #14 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Det er jo et bilde av en dame i artikkelen... Anonymkode: a7901...e7e Les artikkelen. Det gjelder ikke bare henne... Anonymkode: e163a...932 1
AnonymBruker Skrevet 22. september #15 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hun er jo .. stor. Det er mange overvektige som er god nok for sex, men ikke forhold. Om hun så ut som Halle Berry er ikke hudfarge problem. Anonymkode: f9b2a...4ff Det er dine tanker og holdninger. Selvfølgelig er hun god nok for et forhold. Anonymkode: e163a...932 3
AnonymBruker Skrevet 22. september #16 Skrevet 22. september Village skrev (55 minutter siden): Det må være lov å ha en seksuell preferanse for mørke mennesker, hvite mennesker, høye mennesker, lave mennesker, feite mennesker, atletiske mennesker, store rumper, store bryster, store muskler, stor penis, trangt underliv, gamle mennesker, unge mennesker, mødre, fedre, bestemødre osv. Er man mørkhudet og dermed attraktiv for mennesker som har seksuell preferanse for mørkhudede mennesker så bør man være glad for det. Det må da være mye bedre enn at man ikke er attraktiv pga hudfargen. Hun er ikke sur fordi fokus er seksuelt tiltrukket av henne, men fordi det er noe i måten de er det på som kjennes nedverdigende. Det er også andre grupper som opplever at folk vil ligge med dem men også ser litt ned på dem. Anonymkode: 78faf...392 2 2
Mannjessheim1984 Skrevet 22. september #17 Skrevet 22. september Jeg har pult 2 fra Pakistan, ei fra Afghanistan, ei fra Sri Lanka. Rota med araber, og filippinsk og 8 andre fra Asia. Men smerter meg at jeg gjennom mine 41 år aldri har pult ei hvit kvinne. 1
AnonymBruker Skrevet 22. september #18 Skrevet 22. september Mannjessheim1984 skrev (1 time siden): Jeg har pult 2 fra Pakistan, ei fra Afghanistan, ei fra Sri Lanka. Rota med araber, og filippinsk og 8 andre fra Asia. Men smerter meg at jeg gjennom mine 41 år aldri har pult ei hvit kvinne. Ikke engang en Vi Menn-pike fra Jessheim? 😀 Anonymkode: 8b76c...e30 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. september #19 Skrevet 22. september Folk fetisjerer jo alt. En venn av eksen hadde en slik liste og det var alt fra kortvokste til gigafeit, asiatisk, muslim, svart, samisk, alt du kan tenke deg. Hadde til og med noen yrker på listen. Han var veldig på damer i all verdens fasonger, farger og funksjonsnivå. Anonymkode: 3b24b...fc6
Village Skrevet 22. september #20 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun er ikke sur fordi fokus er seksuelt tiltrukket av henne, men fordi det er noe i måten de er det på som kjennes nedverdigende. Det er også andre grupper som opplever at folk vil ligge med dem men også ser litt ned på dem. Anonymkode: 78faf...392 "Han som sa at han tente på den mørke huden hennes." "Du har sikkert digg rumpe, fordi du er afrikaner." Det er ikke akkurat voldtekt det hun kritiserer. Som mann i seksualisert retning så liker jeg huden hennes, munnen hennes og den positive auraen hennes. Og så blir jeg nysgjerrig på kroppen hennes og da særlig på det utringningen antyder. Slik sikkert mange menn med meg ser seksualisert på henne. Slik vi menn ser på kvinner uansett rase når vi er i det seksualiserte humøret. Hvis jeg hadde truffet henne så hadde jeg selvfølgelig ikke uttalt noe som helst om mitt seksualisert syn på henne. Hvis hun da ikke spør meg om noe slikt eller legger opp til at jeg skal gi uttrykk for noe slikt. Og da er man kanskje fremme ved det som man kan kritisere disse teite kommentarene med: De har trolig dukket opp uten at hun har bedt om dem. Men, det klarer hun vel å takle på en positiv måte hvis hun vil, så lenge kommentarene kun er positive.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå