Justified Skrevet 17 timer siden #1 Skrevet 17 timer siden Hei, i dag skulle jeg øke dosen fra 0,25 til 0,50 og da jeg skulle sette sprøyten og hadde klikket frem til riktig dose kom jeg ved en feil borti utløseren. Hørte den utløste seg men jeg satt sprøyten likevel og trykket. Vet ikke om jeg fikk i meg noe dose. Tips om hva jeg bør gjøre. Tør ikke prøve på nett for jeg vil ikke få i meg dobbelt dose og leser på bruksanvisning at jeg bør vente til neste dose?
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Skrevet 17 timer siden Du venter til i morgen. Anonymkode: 652b4...862 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Skrevet 17 timer siden Kom det væske ut av nålen når du kom bort i utløseren? Anonymkode: 25751...89d
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Skrevet 17 timer siden ikke sett ny, da risikerer du å mulig få dobbel dose. Som de andre sier, vent til neste dose. Anonymkode: 6afe6...e56
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Skrevet 17 timer siden Som flere sier, det hvis ikke nåla var på plass under huden, skal jo den dosen ha endt opp et annet sted og da bør du se det er vått? Hva skjedde da du trykket på nytt etter å ha stukket inn nåla? Hvis det ikke skjedde noenting, har du trolig ikke fått noen dose. Hvis du hørte den vanlige summingen av "urverket" som skyver inn dosen etter at nåla var på plass, har du kanskje fått dosen du skal ha. Uansett, er du usikker, vent noen dager, eller helst til neste ukedose skal settes. Anonymkode: 6fe14...071
Justified Skrevet 16 timer siden Forfatter #7 Skrevet 16 timer siden Ja det kom væske ut av nåla men det gjør det hver gang
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Skrevet 12 timer siden Justified skrev (3 timer siden): Ja det kom væske ut av nåla men det gjør det hver gang Sprøyta klikker seg jo bare nedover, skal den løse ut helt, må du holde knappen inne. Du ser jo om den har havnet på 0. Anonymkode: f886d...05b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå