Gå til innhold

Folk som er utro - hvordan gjør dere det i praksis?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har inntrykk av at mange som er utro er i samme livssituasjon, der begge har familie på hver sin kant. Det kunne vært interessant å høre hvordan utroskapen blir praktisert. Hvordan fungerer logistikken? Hvor og når skjer det? Hvor ofte? Hvilke dekkhistorier blir servert til dem som sitter hjemme, hva brukes som alibi? Og ikke minst - hva gjør man for å sikre at man ikke blir oppdaget?

Anonymkode: c78c5...cda

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne faktisk vært interessant å vite. Jeg har ikke barn engang og skjønner ikke hvordan jeg skulle hatt tid til å være utro.

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor, leter du etter inspirasjon? For meg var det en engangshændelse OG jeg ble tatt så det er vel ikke akkurat meg du spør🥲

Anonymkode: 466b0...463

AnonymBruker
Skrevet

Mange som er utro når de ukependler, minimal sjanse for å bli tatt på fersken da iallefall. 

Anonymkode: 72d50...d5a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke vært utro selv, men har oppdaget eller hatt sterk mistanke om at flere kolleger har vært det oppgjennom. 

Typisk for alle er at det foregår mye på jobbseminar. Da er man allerede bortreist og har alibi, sjansen for å bli oppdaget av partner er omtrent nada. 

Min teori er at de fleste tilfeller av utroskap skjer fordi personen er i en situasjon der det oppleves som «trygt» og forholdene ligger til rette for det. Jeg tror ikke de samme personene ville turt å invitere noen hjem til seg mens kona/mannen er en tur på gymmen, liksom. 

Sjansen for at kollegaer legger merke til noe som skurrer er stor, men det tror jeg disse personene driter i. Jeg tror de skjønner at folk flest ikke tør å ta det opp fordi det oppleves som invaderende å være den som sier ifra. 

Hilsen den som gjerne skulle sagt noe, men holder kjeft. 

Anonymkode: 955f9...2d8

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er det så mange år siden at jeg hadde ikke barn på den tiden. Litt verre logistikk når man har full familietimeplan. Men, det skjedde når jeg var borte på tur med overnatting. En gang via jobb og en gang via venner/hobby.

Nei, jeg lagde ingen historie og jeg var heller ikke redd for å bli oppdaget. Jeg sa det ikke rett ut men var helt ærlig på alt han spurte om. Fordi jeg var utro som et svar på hans utroskap, så var helt greit at det kom frem.

Anonymkode: ca397...bed

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nå er det så mange år siden at jeg hadde ikke barn på den tiden. Litt verre logistikk når man har full familietimeplan. Men, det skjedde når jeg var borte på tur med overnatting. En gang via jobb og en gang via venner/hobby.

Nei, jeg lagde ingen historie og jeg var heller ikke redd for å bli oppdaget. Jeg sa det ikke rett ut men var helt ærlig på alt han spurte om. Fordi jeg var utro som et svar på hans utroskap, så var helt greit at det kom frem.

Anonymkode: ca397...bed

Utroskap som har skjedd et par ganger når man har vært på tur, vil normalt ikke bli oppdaget. Derimot hører man om historier som har pågått i årevis, med jevnlige hyppige møter - uten at noen der hjemme har fattet mistanke. 

AnonymBruker
Skrevet

Min mann var emosjonelt utro på Snapchat 24/7. De møttes fysisk når han hadde fri på dagen (turnusjobb), når han var ute å «trente» på kveldene (2-3 timers økter når barna våre hadde lagt seg), på reisecuper med barnas aktiviteter, og i helger og ferier når jeg var borte med barna. 

Han utnyttet min uforbeholdne tillit (visste vel at jeg aldri kom til å sjekke mobilen hans og at jeg stoler på folk helt til det motsatte er bevist. Hadde ikke et gram sjalusi i meg den gang). Magefølelsen var dårlig hele tiden, men jeg klarte ikke å konfrontere han før noen andre kom til meg å fortalte hva som foregikk bak ryggen min.

Det var så skamfullt, nedverdigende og sjokkerende - og min egenverdi blir aldri den samme igjen💔

Anonymkode: 1617e...f22

• Hjerte 22
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Min mann var emosjonelt utro på Snapchat 24/7. De møttes fysisk når han hadde fri på dagen (turnusjobb), når han var ute å «trente» på kveldene (2-3 timers økter når barna våre hadde lagt seg), på reisecuper med barnas aktiviteter, og i helger og ferier når jeg var borte med barna. 

Han utnyttet min uforbeholdne tillit (visste vel at jeg aldri kom til å sjekke mobilen hans og at jeg stoler på folk helt til det motsatte er bevist. Hadde ikke et gram sjalusi i meg den gang). Magefølelsen var dårlig hele tiden, men jeg klarte ikke å konfrontere han før noen andre kom til meg å fortalte hva som foregikk bak ryggen min.

Det var så skamfullt, nedverdigende og sjokkerende - og min egenverdi blir aldri den samme igjen💔

Håper du forlot han.

Anonymkode: 5f9cd...1cb

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Håper du forlot han.

Anonymkode: 5f9cd...1cb

Det var vel i praksis han som forlot meg, men han hadde ikke baller nok til å gjennomføre (= utro). Jeg var totalt knust av sviket, og samtidig helt desperat etter å holde familien samlet. Men er skilt i dag ja… 

• Hjerte 6
AnonymBruker
Skrevet

I nabolaget vårt står innimellom bilen til min kollega og nabodama, på en parkeringsplass til borettslaget. Det er ikke tvil om hva som skjer inni der liksom. Men hun gidder tydeligvis ikke å gå lengre for å for å få seg noe. Mannen hennes sitter i rekkehuset rett bortenfor. Kollegaen min er singel. Alle naboene ser det, men ingen sier noe. 

Anonymkode: 5d09f...9a5

AnonymBruker
Skrevet

I arbeidstiden om man er mye på kundebesøk. I lunsjen. På «korøvelse». Møter i frivillige organisasjoner. 

Anonymkode: 1a297...556

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det ikke vært for jobbturer hadde jeg ikke hatt noe sexliv

Anonymkode: 9adac...b4a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hadde det ikke vært for jobbturer hadde jeg ikke hatt noe sexliv

Anonymkode: 9adac...b4a

Hvorfor skiller du deg ikke bare? /går fra forholdet?

Anonymkode: fba6c...08d

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

👉👌

Anonymkode: 951af...15b

AnonymBruker
Skrevet

Han jobbet sent, trente hver dag (ikke unormalt) men de ble lenger og lenger. Var hos en kompis mye.. 

Jeg skjønte lunta da. Idioten.

Anonymkode: f81d5...66b

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

I nabolaget vårt står innimellom bilen til min kollega og nabodama, på en parkeringsplass til borettslaget. Det er ikke tvil om hva som skjer inni der liksom. Men hun gidder tydeligvis ikke å gå lengre for å for å få seg noe. Mannen hennes sitter i rekkehuset rett bortenfor. Kollegaen min er singel. Alle naboene ser det, men ingen sier noe. 

Anonymkode: 5d09f...9a5

Alle vet det unntatt mannen som hun bedrar? Du burde fortelle han hva kona hans driver med - han fortjener å vite sannheten,

Anonymkode: 2d677...c8d

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ut fra hva man kan lese på kg, foregår utroskap for en stor del på mobilen, hvor man passer på å legge igjen massevis av spor etter utroskapen som partneren lett kan finne. 

Anonymkode: 8ed58...d6a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ut fra hva man kan lese på kg, foregår utroskap for en stor del på mobilen, hvor man passer på å legge igjen massevis av spor etter utroskapen som partneren lett kan finne. 

Anonymkode: 8ed58...d6a

Den som ønsker å skjule sine spor har masse muligheter. Hvis du i det hele tatt har tilgang på mobilen. Det finnes utallige apper i dag som kan benyttes, som automatisk krypterer og sletter meldinger, og som ikke engang trenger å være synlige på telefonen, men som kan hentes inn via bakveier. Noen bruker sågar Vipps til å kommunisere - den krever pålogging hver gang den benyttes. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke noe sex men det var klining. Skjedde på tur med hund, og en tur på besøk til den jeg klina med. Ble brudd med eksen og ble sammen med den andre.

Anonymkode: 49fa8...273

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...