Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg fikk utført microblading for ca 5-6 år siden. Brynene har falmet noe, blitt grålige i fargen, men det forsvinner jo aldri. Fikk beskjed i salongen om at all farge gradvis vil falme, og etter 1,5-2 år forsvinne helt. Har noen vært så heldige å oppleve at fargen forsvinner helt?

Jeg angrer veldig, og kan egentlig ikke tro på at noen type tatovering er semi-permanent.

Finnes det noen kjerringråd for å få det til å blekne mer? 

Anonymkode: 25ffa...f45

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Føler med deg, ts. Jeg ble også fortalt at det skulle forsvinne. Jeg gjorde det for 4 1/2år siden. Det har falmet en del, men det som er igjen er rødlig. Jeg angrer også. Laminerer og farger brynene og det hjelper en del, men når fargen fader, vises det noen steder godt at det er tatoverte rester.

Har lest om noen som har forsøkt å fjerne, men endt opp med gul farge. Da vil jeg heller beholde den røde, i tilfelle det blir verre 😅

Vil det ikke forsvinne til slutt, da huden fornyer seg? Det ligger jo ikke like dypt som en vanlig tatovering. Eller er vi stuck med dette for alltid?

Henger meg på og håper på råd! 

Anonymkode: 62cd6...f24

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror det varierer veldig … jeg tok eyeliner 3 ganger, satt kanskje 1 år.

Hvor gammel er du? Jo yngre, jo fortere vil det bli borte. Men gener og hudtype spiller også inn.

Anonymkode: 95dbe...8ea

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hørt at det forsvinner helt. Synd at dere ble fortalt det. Er sikkert noe det har forsvunnet på. Men det rur jeg er fåtallet. 

Anonymkode: a6530...008

AnonymBruker
Skrevet

Håper dere i hvert fall fikk de mikrobladede brynene på samme sted som de virkelige brynene deres. Jeg vet om ei som brukte å legge de nye brynene høyere enn de originale. Så når brynene vokste ut igjen, så fikk de fire øyenbryn! De måtte jo fortsette å barbere bort sine egne bryn.

Anonymkode: 2a184...b45

AnonymBruker
Skrevet

Mine var 10 år og forsvant aldri. Jeg tok laser. Ble borte og sykt fornøyd. Skulle ønske jeg hadde gjort det for lenge siden 

Anonymkode: f3f21...5de

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mine var 10 år og forsvant aldri. Jeg tok laser. Ble borte og sykt fornøyd. Skulle ønske jeg hadde gjort det for lenge siden 

Anonymkode: f3f21...5de

Så bra! Hvordan var fargen før du tok laser? Hvor mange behandlinger måtte du ha? Jeg har lest om både laser og saline-behandling. Jeg er så redd for at huden blir gul.

Anonymkode: 62cd6...f24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...