AnonymBruker Skrevet 22. september #21 Skrevet 22. september bullehurk skrev (28 minutter siden): Min erfaring også. Yngre menn spruter større mengder, og har en mer "melkeaktig" konsistens. Lettere å svelge. "Cougar" 50 Så det stemmer at eldre menn har seig sæd? Anonymkode: c7aee...bca
AnonymBruker Skrevet 22. september #22 Skrevet 22. september bullehurk skrev (44 minutter siden): Min erfaring også. Yngre menn spruter større mengder, og har en mer "melkeaktig" konsistens. Lettere å svelge. "Cougar" 50 Har ingen ting med alder å gjøre. Det avgjørende er hvor lenge siden mannen har "tømt" seg. Som regel tømmer unge seg oftere en eldre, så oftest har godt voksne menn mest volum. Hilsen erfaren mann Anonymkode: 06905...ec5
AnonymBruker Skrevet 22. september #23 Skrevet 22. september Jeg har da sett leger uttale at sæden ofte endrer seg gjennom livet, pga kroppen endrer hormonnivå og samme med produksjon av en del andre stoffer som påvirker sæden. Men mener å huske den heller ble tynnere, enn seigere… og mindre mengde. Jeg har ikke hatt nok menn (og lenge nok over tid) til å by på noe bredt statistisk grunnlag 😅 men min erfaring er at alder ikke har så mye å si på sæden, men mer hvor ofte de har utløsning og til en viss grad kosthold på smaken. Ikke store utslag, men små variasjoner i smak med en del næringsmidler. Det mest utslagsgivende er å la det gå lang tid mellom hver gang. Da kan den bli nesten en seig klump og vanskelig å svelge 😬 Anonymkode: 32ce2...f1a 1
bullehurk Skrevet 22. september #24 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (22 minutter siden): en eldre, så oftest har godt voksne menn mest volum. Hilsen erfaren mann Tosk ! 😅🤣😂
AnonymBruker Skrevet 22. september #25 Skrevet 22. september Langline skrev (1 time siden): Smak, mengde og konsistens varierer fra mann til mann uavhengig av alder, men kan være avhengig av hvor lenge det er siden sist utløsning er min erfaring. Min erfaring også. Synes det kan være store forskjeller på samme mann. Anonymkode: b388d...3c4
AnonymBruker Skrevet 22. september #26 Skrevet 22. september bullehurk skrev (21 minutter siden): Tosk ! 😅🤣😂 Tosk selv! Anonymkode: 06905...ec5
AnonymBruker Skrevet 22. september #27 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Så det stemmer at eldre menn har seig sæd? Anonymkode: c7aee...bca Det er ikke min erfaring. Anonymkode: 9cc80...173
Katten.2.0 Skrevet 22. september #28 Skrevet 22. september Det har vel mer med kosthold, dagsform og frekvens på utløsninger? Jeg kan merke forskjeller i egen sæd ila en dag.
AnonymBruker Skrevet 24. september #29 Skrevet 24. september Nei. Gener og kosthold har mye mer å si enn alder. (Med forbehold om hva som skjer etter seksti, da kan den bli radioaktiv og selvlysende, for alt jeg vet.) Anonymkode: dd2fe...374
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå