Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2006 #1 Del Skrevet 27. mars 2006 Noen som vet hvor mange prosent lån/stipend man får, om man har 10 timer i uka? Eller 13? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 27. mars 2006 #2 Del Skrevet 27. mars 2006 Nei men det kan du sjekke på lånekassens hjemmesider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #3 Del Skrevet 28. mars 2006 Noen som vet hvor mange prosent lån/stipend man får, om man har 10 timer i uka? Eller 13? ← Hva mener du med ti timer i uka? Er dette forelesninger? Det kan jo godt være fulltid selv om det er bare ti timer i uka. Forstår rett og slett ikke hva du mener, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majka Skrevet 28. mars 2006 #4 Del Skrevet 28. mars 2006 Om dette gjelder 10 timer undervisning i uka, så bør du skjekke opp hvor mange stuidepoeng disse timene gir. Regner med at du finner ut hvor mye lån/stipend du får for disse studiepoengene hos lånekassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 28. mars 2006 #5 Del Skrevet 28. mars 2006 Ok, slik har det seg: Jeg har 16 timer i uka (vgs). Vurderer å kutte ut ett 3 timers fag som det går dåååårlig med. Vet at 50 % er det "minste" lånekassen gir ut. Det vil si at jeg nå får 3000 kr i måneden. Blir jeg likevel å få mindre penger i måneden om jeg slutter i et fag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2006 #6 Del Skrevet 28. mars 2006 Please, er det noen som vet??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majka Skrevet 28. mars 2006 #7 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Beklager at jeg svarte som jeg gjorde, jeg trodde nemlig det var studier det gjaldt. For vgs vet jeg ikke. Har du sjekket lånekassen? Kanskje du kan sende dem en e-post eller prøve å ringe? Endret 28. mars 2006 av Majka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2006 #8 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg tror at du kan risikere å miste retten til stipend hvis du kutter ut flere fag. MEn jeg er ikke sikker, så du må nok ringe lånekassen for å få noe sikkert svar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå