AnonymBruker Skrevet 22. september #1 Skrevet 22. september Hei. Jeg er tre dager over IKM. Testet først på dagen IKM med babyplan, kunne liksom skimte en liten strek om jeg la godvilje til. Testet senere samme dag med rfsu og den var negativ. nå to dager senere igjen er babyplan sin enda sterkere, så vi ser den begge to! Ble så overlykkelig at jeg kjøpte en rfsu tidlig test og en digital og tok disse noen timer senere (drakk mye vann og var ikke morgenurin), disse var negative. Har ikke fått mens. så, noen med erfaringer? hva skal jeg tro på? har jo ikke ro i rumpa til disse dagene med spenning. Hjelpes Anonymkode: ab455...f1e
AnonymBruker Skrevet 22. september #2 Skrevet 22. september Rfsu pleier å bli positiv sent. Morgenurin er generelt dårlig urin for å teste, mange får sterkere streker på kveld, men da må man gå 3 timer uten å tisse samt drikke lite ila den tiden. Sannsynligvis har du hatt EL litt sent siden du har såppass svake streker nå. Det er det ingenting galt med selvfølgelig Anonymkode: 0f506...fe5
AnonymBruker Skrevet 22. september #3 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Rfsu pleier å bli positiv sent. Morgenurin er generelt dårlig urin for å teste, mange får sterkere streker på kveld, men da må man gå 3 timer uten å tisse samt drikke lite ila den tiden. Sannsynligvis har du hatt EL litt sent siden du har såppass svake streker nå. Det er det ingenting galt med selvfølgelig Anonymkode: 0f506...fe5 Tusen takk for svar. Syntes liksom å huske at rfsu var de beste testene, men nå er det jo 10 og 8 år siden jeg var gravid sist. Så ble litt nervøs når de plutselig var negative. Hadde vært en hyggelig overraskelse! Anonymkode: ab455...f1e
AnonymBruker Skrevet 22. september #4 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Rfsu pleier å bli positiv sent. Morgenurin er generelt dårlig urin for å teste, mange får sterkere streker på kveld, men da må man gå 3 timer uten å tisse samt drikke lite ila den tiden. Sannsynligvis har du hatt EL litt sent siden du har såppass svake streker nå. Det er det ingenting galt med selvfølgelig Anonymkode: 0f506...fe5 Morgenurin er den beste, for den er som regel mest konsentrert. Man har hverken drukket eller tisset på ≈ 8 timer. Anonymkode: 8b8aa...e90 3
HeleneHS Skrevet 23. september #5 Skrevet 23. september Rfsu tester slår ut sent, har samme erfaring. Og så er det best med morgenurin. (EL tester er noe annet, de skal tas etter kl 10 og er ofte positive senere på dagen)
AnonymBruker Skrevet 23. september #6 Skrevet 23. september Ikke så veldig mye erfaring med rfsu, men babyplan er veldig sensitive. Hvilken digital prøvde du? Clearblue sensitive pleier å være bra. Anonymkode: 455c0...363
AnonymBruker Skrevet 24. september #7 Skrevet 24. september Rfsu har dårlig med fargestoff og slår ut sent og svakt ofte. Anonymkode: 0fd4d...9ab
Gidavmeg Skrevet 24. september #8 Skrevet 24. september Så lenge du ikke har fått mens kan du være gravid.
AnonymBruker Skrevet 24. september #9 Skrevet 24. september Ved ikm skal alle tester slå ut og være tydelig positive, men du kan som nevnt over her hatt eggløsning. Jeg brukte babyplan og makesure sine tester. Clearblue digital slo ut som positiv samtidig som jeg fikk en bittebittebitteliten strek på babyplan (hvor jeg virkelig måtte legge godviljen til). Anonymkode: 0e8a9...7ee
AnonymBruker Skrevet 24. september #10 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (På 22.9.2025 den 16.24): Morgenurin er den beste, for den er som regel mest konsentrert. Man har hverken drukket eller tisset på ≈ 8 timer. Anonymkode: 8b8aa...e90 Som tidligere testetøs kan jeg si at det ikke stemmer 🤣 Blant testetøser kaller noen det for dritturin. Det er rart at det er sånn, men det må du sjekke ut selv hvis du skulle bli gravid igjen. Du kommer til å få betydelig sterkere strek på kveld. Anonymkode: 0f506...fe5
AnonymBruker Skrevet 24. september #11 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Som tidligere testetøs kan jeg si at det ikke stemmer 🤣 Blant testetøser kaller noen det for dritturin. Det er rart at det er sånn, men det må du sjekke ut selv hvis du skulle bli gravid igjen. Du kommer til å få betydelig sterkere strek på kveld. Anonymkode: 0f506...fe5 Jeg er testetøs (testet i 8 mnd og gravid to ganger) og det stemmer ikke her hvertfall. Anonymkode: 2dddd...585
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå