Gå til innhold

Hva kan jeg selge oppvaskmaskinen for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Screenshot_20250922_141345_Chrome.thumb.jpg.adbe53ca67867095cfd9c37ab87058fa.jpg

Den går som en klokke og var i leiligheten når jeg flyttet inn.

Anonymkode: 7f166...f54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal du selge den? Kan du ikke bruke den?

Hvis leiligheten er leid, er vel ikke maskinen din, men huseiers og i så fall blir det vel feil å selge den?

Hva den er verd? Jeg vet ikke. Kommer an på alder og nypris, men kanskje greit å begynne på halv pris av nypris, vil jeg tro.

Anonymkode: d3d90...b29

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor skal du selge den? Kan du ikke bruke den?

Hvis leiligheten er leid, er vel ikke maskinen din, men huseiers og i så fall blir det vel feil å selge den?

Hva den er verd? Jeg vet ikke. Kommer an på alder og nypris, men kanskje greit å begynne på halv pris av nypris, vil jeg tro.

Anonymkode: d3d90...b29

Alle hvitevarer skal ut når jeg flytter ut, fordi leiligheten skal selges uten hvitevarer.

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Alle hvitevarer skal ut når jeg flytter ut, fordi leiligheten skal selges uten hvitevarer.

Ts

Hadde spurt kjøper om de vil ha den. 

Anonymkode: 41959...f4c

• Liker 2
Skrevet

En gammel oppvaskmaskin? Toppen 300 kroner…

Anonymkode: a39e5...1c9

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Ts

Men har huseier bedt deg selge hvitevarene?😅

Anonymkode: 5fab7...256

Skrevet

Men er det ikke din kan du jo ikke bare selge den. Da må du jo høre med huseier om du får lov. Eller så kan huseier holde tilbake depositum pga ting som stod dee til leie er borte

Anonymkode: dae65...913

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er det ingen som svarer på det TS spør om? 
Ville først sjekket tilsvarende på Finn, og lagt den ut på linje med de som er der.

Matsui er ikke på høyde med de vanlige kvalitetsmerkene, jeg gjetter ca 1000 kr.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hadde spurt kjøper om de vil ha den. 

Anonymkode: 41959...f4c

Har fått beskjed om at den skal ut til boligstylingen kommer

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men har huseier bedt deg selge hvitevarene?😅

Anonymkode: 5fab7...256

Nei, men det er ikke han som har kjøpt oppvaskmaskinen, men hun som bodde i leiligheten før meg

Ts

Skrevet

Maks 500

Anonymkode: bb1d2...d31

Skrevet

Det er merkelig om huseier ønsker oppvaskmaskinen fjernet før boligstyling og salg, i alle fall hvis den er halvintegrert under kjøkkenbenk – da blir det jo et gapende hull der den sto?

Men uansett: Oppvaskmaskiner (og andre hvitevarer for den saks skyld) er ikke direkte lettsolgt hvis det ikke er en dyr toppmodell fra et anerkjent merke, og helst innenfor garantitid. Da må det være skikkelig billig. Matsui er sikker helt greit nok, men ikke et slikt merke. Her jeg holder til så gis gjerne slik bort, uansett stand.

Når noe skal kobles til vann under trykk, og i tillegg plasseres i et rom som ikke er våtrom, så velger man gjerne det sikre fremfor det usikre.

Jeg måtte bytte ut oppvaskmaskinen i en utleieenhet jeg eier, og enda jeg har "svart belte" i bruk av Finn, så slo det meg ikke engang et øyeblikk å sjekke på f.eks. Finn for å kjøpe nytt. Det var bare å bestille en ny fra Power.

Jeg ville lagt den ut for en 500-lapp i håp om å bli kvitt den.

Anonymkode: c5eb1...c8e

Skrevet

Du får nok lett solgt den for 500,-. Jeg har solgt dårligere maskin enn det til den prisen. Tror kanskje jeg hadde lagt den ut til 800,- og henvist til at den er energiklasse A++ Så kan du heller gå litt ned hvis noen pruter.

Men det er absolutt et marked for brukte billige oppvaskmaskiner.

Anonymkode: 3bc30...0ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...