Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg har vært sammen med exen i litt over ett år. Vi hadde et fantastisk forhold men han bailer helt plustelig ut, sa han fikk en dårlig magefølelse, kunne ikke forplikte seg osv. 

jeg ga han litt space og han mente han måtte søke seg hjelp til å finne ut av hvorfor han har det som han har det. Han mente han hadde ekte følelser for meg og det var ikke det at det var noe galt med meg eller forholdet. 

så jeg konkluderte med at han er en typisk «avoidant». Han er en skikkelig «snill type» egentlig så jeg så ikke det komme etter over ett år sammen. 

Jeg gjorde det slutt etterhvert dordi keg fikk ikke noe av han. og jeg var helt i kjelleren fordi han ikke hadde noe forklaring i mine øyene. Jeg fikk ikke closure og ble helt ødelagt. Han var min store kjærlighet. 

Det er bare noen måneder siden. Idag så jeg han på Tinder via min vennines profil. Jeg var helt i sjokk… for jeg trodde virkelig han ikke ville gå ut på datingmarkedet så fort.

Kan hende jeg er naiv, jeg vet alt det dere kommer til å si nå..🙈

men jeg er helt i sjokk over å se han på tinder… jeg vurderer å ta kontakt men vet jo at det er skikkelig dumt 🙈 og jeg mest sannsynlig ikke vil få noe ut av det. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Måneder som i over to måneder i hvertfall? Ja, du er smule naiv. Men ikke ta kontakt, han veit hvor han finner deg om han vil starte opp igjen.

Anonymkode: 38aaa...644

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tøft gjort av ham å bryte ut om det ikke føltes rett med deg.

Leit at du ble såret ❤️

Anonymkode: 9b558...be5

AnonymBruker
Skrevet

Han fant vel ut at det ikke var så stas å bli sammen igjen allikevel, og derfor ble han unnvikende. Det kan også tenkes at han ikke liker anglifisering av de mest grunnleggende ord. 

Sitat

Det er bare noen måneder siden. Idag så jeg han på Tinder via min vennines profil. Jeg var helt i sjokk… for jeg trodde virkelig han ikke ville gå ut på datingmarkedet så fort.

Kan hende jeg er naiv, jeg vet alt det dere kommer til å si nå..🙈

Det er veldig vanlig at kvinner overvurderer egen betydning. Dere tror at menn vil være knust i lang tid, men sannheten er at mange gråter en skvett, også er de ferdig med det dagen etter. 

Anonymkode: aad40...2d4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han høres ut som en feiging som ikke klarte å avslutte på en tydelig måte, men det som i hvert fall er 100% sikkert er at han er ferdig med deg. Beklager.

Anonymkode: 64e13...e66

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ta kontakt i hvert fall. Han er tydeligvis gått videre, og det må du og gjøre. Vær glad for at han var ærlig og sa til deg at noe føltes feil fra hans side, enn å gå bak ryggen din. 

Anonymkode: 7280a...005

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ta kontakt. Lett at sjalusi tar overhånd. Det er vondt, men får deg til å fremstå verre. 

Hvis det stemmer han er så livredd for forpliktelser skal du være veldig glad det er over ❤️ Så ser du ikke det akkurat nå, men senere vil du finne det ut.
Det kan hende han er en av de som kun vil ha fast sex eller bare ikke var ment for deg og han. 

Anonymkode: 052ca...f1a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

mitt beste tips. det er veldig tåpelig men sant. Det er lettere å komme over noen etter å ha vært under noen andre

Anonymkode: 1fce1...105

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
MMCS skrev (2 timer siden):

Hva synes du er akseptabel tid etter at noen har vært borti deg før de er borti noen andre?

Anonymkode: 35fb6...5d8

Skrevet

Det er helt kurant å gå videre etter et brudd. Det er opp til den enkelte om det tar to dager eller to år.

Jeg skjønner overhodet ikke hva du skal ta kontakt med han for.

• Liker 1
Skrevet

Det handler jo ikke om at han ikke har lov å komme seg videre.

Det som ødelegger hodet mitt er at han ikke engang kunne gjøre det slutt og gi meg en forklaring på hva som ikke føltes riktig. Han la det ut til at han er ikke laget for å være med noen og at det ikke var meg det var noe galt med. han skulle til og med få hjelp av psykolog for å finne ut av seg.
Han var jo ikke engang den som gjorde det slutt. Han bare forsvant emosjonelt men var for feig til å ta avgjørelsen på en ordentlig måte.

så ble jeg sittende igjen, med mitt livs sjokk og tusen ubesvarte spørsmål. 

og har vel enda ikke kommet over sjokket helt. Så å se han ha en veldig gjennomtenkt tinderprofil med velutvalgte bilder og bio.. ja det gir meg høy puls og jeg blir skikkelig lei meg. Hadde han bare avsluttet på en ordentlig måte hadde det vært så mye lettere å komme seg videre…

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...