AnonymBruker Skrevet 22. september #1 Skrevet 22. september Ønsker å flotte meg med en ny, fin og DYR strikkeveske i lær. Julegave til meg selv! Ser på Muud og Re:Designed sine, kanskje fins det flere merker? Så er jeg usikker på størrelsen da jeg strikker både stort og smått, nå strikker jeg en medium herregenser, men tror det blir ti år til neste gang jeg gidder noe så stort. Tenker jeg holder meg til småstrikk og strikk til datteren, vi er xs-s. Så vurderer Muud Stavanger, litt lavere prisklasse enn de som er større. Så jeg er nysgjerrig, hvilken veske har du og hvorfor valgte du den? Anonymkode: 9e8a5...c87
AnonymBruker Skrevet 22. september #2 Skrevet 22. september Har en totebag i skinn, kjøpt på loppemarked. Elsker den, den er perfekt til større prosjekter og bruker den også som shoppingbag ved behov for noe litt finere enn kiwinettet. Det er mange nettbutikker som selger tilsvarende, den jeg har har ikke noe merke som jeg har sett. Til mindre prosjekter bruker jeg toalettmapper, de er perfekt størrelse til småprosjekter som votter, luer osv. De passer fint i bagen eller sekken for små prosjekt på farten. Har en fra rains og et par som jeg har fått fra venninner som har sydd dem selv. Anonymkode: c0d7e...d19 1
AnonymBruker Skrevet 23. september #3 Skrevet 23. september Jeg har prosjektvesker fra Petiteknit ( a la denne:https://www.garntopia.no/collections/petiteknit-bager-og-toter/products/11354051-knitters-project-bag-seersucker-twin-stripe). Veldig praktisk med mange lommer langs kanten (til ekstra maskemarkører, ekstra pinner, nåler til å feste tråder, maskewire osv), og jeg elsker at sidene blir stående oppe når man åpner den. Jeg bruker mest den lille (samme størrelse som i lenken), og jeg putter den i en tote bag når jeg skal på kafé og slikt. Anonymkode: 8f982...e99
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Jeg har Muud sin sylinderformede Saturn veske i XL, og der er det plass til det meste, selv gensere. Har også en større Muud veske som jeg kjøpte brukt, men den har ingen dpesielle lommer eller funksjoner som er tilpasset strikking, så jeg kunne liksågodt kjøpt en helt vanlig veske🤷♀️ Anonymkode: 91748...e62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå