Gå til innhold

Usjarmerende at folk sitter foran andre og sier de har lite sex med partner?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg tror ikke det underliggende problemet deres blir mindre av at du søker bekreftelse på at mannen din er usjarmerende på anonymt nettforum.

Jeg tenker du heller bør si til han hva du føler om de situasjonene og at dere bør snakke sammen. Hvis du ikke ser noe håp i det, så vet du hva du bør gjøre…

Anonymkode: a4428...f42

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

100 % usjarmerende. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Enig at sånt er usjarmerende. Men: jeg har observert folk gjøre dette i forhold der de har prøvd å løse problemet gjentatte ganger med partneren sin, uten at det har hjulpet. Det å ta opp private problemstillinger eller klage på partner i en sosial setting blir som et rop om hjelp eller siste forsøk på å få partneren til å ta problemet på alvor og faktisk gjøre noe med saken. Så TS: hvorfor har dere ikke sex?

Anonymkode: 6a339...236

Hvordan er det et forsøk på å løse problemet? Man gjør det kun verre og man gjør det på bekostning av samboeren. 

Anonymkode: 41911...df3

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor er dere sammen hvis det seksuelle ikke fungerer og han så tydelig er misfornøyd med situasjonen?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Min samboer kan være slik, for å være morsom føler jeg. Han skal liksom si foran folk sånn «ja det hadde vært gøy å fått prøve seg igjen ja».. og folk ler. Og jeg sitter der og koker litt over. For grunnen til at han ikke har sex vet han godt, men gjør ikke en dritt med det.. Tror dere folk synes dette kan være litt usjarmerende at en voksen mann sitter og sier?

Anonymkode: 2d30e...c30

Har han ansvar for din EGEN seksualitet?

Anonymkode: 54cb8...2d2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Min samboer kan være slik, for å være morsom føler jeg. Han skal liksom si foran folk sånn «ja det hadde vært gøy å fått prøve seg igjen ja».. og folk ler. Og jeg sitter der og koker litt over. For grunnen til at han ikke har sex vet han godt, men gjør ikke en dritt med det.. Tror dere folk synes dette kan være litt usjarmerende at en voksen mann sitter og sier?

Hadde kanskje prøvd å smilt litt for høflighets skyld, men hadde tenkt at han fremstår noe dum. 

Anonymkode: 2d347...ecb

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.9.2025 den 13.32):

Det er ganske usjarmerende, ja  og dårlig gjort overfor deg.  Hadde jeg vært,  ville jeg syntes at det ikke hørte hjemme ute blant folk. Det er noe et par må finne ut av uten masse tilhørere.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å fjerne grunnen til at han sitter slik? Skal du sitte der på din høye hest og legge alt ansvar på han? 

Ja, det er dust å sitte å prate slik. Men det har rot i noe, og det kan du ikke bare skyve over på han. 

Anonymkode: 2b15f...dd6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner han godt hvis det er totalt tørke, da får ts leve med at han fleiper om det.

Anonymkode: b2e7a...b8b

AnonymBruker
Skrevet

Det er respektløst overfor deg. Ikke rart du ikke ligger med han.

Anonymkode: 80469...846

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.9.2025 den 14.18):

Som er sveiseblind i all sin lykkelighet.

Anonymkode: fc698...d8f

Ooooh bitter! 😅

Anonymkode: cc330...fe5

AnonymBruker
Skrevet

Hadde nok gjort dette like ubehagelig for ham og sagt noe om at dersom han hadde oppført seg som en voksen MANN så hadde det vært enklere å ha lyst på ham. Det blir nok kleint, men kanskje han lærer å oppføre seg.

Anonymkode: 6a3d4...90f

Skrevet

Veldig usjarmerende og ufint av ham

Skrevet

Ja, det hadde jeg syntes var skikkelig kleint og hadde tenkt «ikke rart du ikke får deg noe».

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva med å fjerne grunnen til at han sitter slik? Skal du sitte der på din høye hest og legge alt ansvar på han? 

Ja, det er dust å sitte å prate slik. Men det har rot i noe, og det kan du ikke bare skyve over på han. 

Anonymkode: 2b15f...dd6

Alt har rot i noe. Men det gir ham ingen rett til å snakk slik om henne. En ting er om han har en fortrolig samtale med en kompis om at han savner sex, men det er tydeligvis ikke agenda her.

Anonymkode: 6a3d4...90f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde absolutt ikke akseptert at en partner snakker sånn om en privat del av forholdet, selv om det bare er for å tulle. 

Anonymkode: 9b1ab...b64

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er usjarmerende at folk i det hele tatt snakker om eget og andres sexliv med andre enn partner og eventuelt helsevesen. En så alvorlig og dyptgripende ting som sex passer seg ikke som lettvint samtaleobjekt i vennegjengen eller som underholdning på fest.

Anonymkode: e143f...4fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sagt som sant er: når han sier sånne ting så sitter folk rundt og tenker at det nok har en grunn, og at hele kommentaren derfor bare reflekterer dårlig på ham selv. I tillegg blir en konsekvens at man som partner får enda mindre lyst.
Selv om jeg som tilhører kanskje hadde ledd litt (fordi jeg ble ukomfortabel), hadde jeg garantert tenkt at her har nok kona en god grunn til å ikke ville ligge med ham. 

Anonymkode: 71801...fb1

Skrevet

Ja, veldig usjarmerende å utlevere partner slik. Selv om det er sant. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, hadde vel tenkt at han ikke fikk nok sex da, om det er direkte usjarmerende vet jeg ikke. 

Anonymkode: 1ed1b...247

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...