Gå til innhold

Usjarmerende at folk sitter foran andre og sier de har lite sex med partner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min samboer kan være slik, for å være morsom føler jeg. Han skal liksom si foran folk sånn «ja det hadde vært gøy å fått prøve seg igjen ja».. og folk ler. Og jeg sitter der og koker litt over. For grunnen til at han ikke har sex vet han godt, men gjør ikke en dritt med det.. Tror dere folk synes dette kan være litt usjarmerende at en voksen mann sitter og sier?

Anonymkode: 2d30e...c30

• Liker 4
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde nok ledd jeg også, men folk som føler seg truffet selv mener nok det er usjarmerende. Sikkert en blanding i hva folk tenker.

Anonymkode: f86d6...a23

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Min samboer kan være slik, for å være morsom føler jeg. Han skal liksom si foran folk sånn «ja det hadde vært gøy å fått prøve seg igjen ja».. og folk ler. Og jeg sitter der og koker litt over. For grunnen til at han ikke har sex vet han godt, men gjør ikke en dritt med det.. Tror dere folk synes dette kan være litt usjarmerende at en voksen mann sitter og sier?

grunnen til at han ikke har sex vet han godt ? Hva er det da, at du "ikke har lyst", og skylder på ham ? Hadde du hatt lyst hadde dere hatt sex, unasett om sokkene hans ligger på gulvet i tre timer. Du må slutte å bortforklare og rettferdiggjøre, og heller se hva DU kan gjøre med situasjonen. Skjønner godt at han fleiper om dette. 

Anonymkode: 85331...4da

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Æsj, for en kvalm fyr, og kvalme folk rundt. Hilsen mann 35 i lykkelig ekteskap.

Anonymkode: dcaa0...457

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Æsj, for en kvalm fyr, og kvalme folk rundt. Hilsen mann 35 i lykkelig ekteskap.

Som er sveiseblind i all sin lykkelighet.

Anonymkode: fc698...d8f

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Som er sveiseblind i all sin lykkelighet.

Anonymkode: fc698...d8f

Denne må du utdype.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man utleverer ikke egen partner slik. Ikke greit! Om han vet hvorfor det er lite sex er det det ham bør ta tak i. 

Neste gang han sier slikt får du også være like ugrei, og si rett ut hvorfor dere ikke har sex. 

Anonymkode: 162b8...b0f

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Lite klasse over slikt. Hadde blitt jævla flau om min mann sa sånne ting for å "værra artig". 

• Liker 9
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke litt usjarmerende. 100% usmakelig og kjip.

Anonymkode: 591bd...649

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Som singel, voksen dame må jeg bare si at mennesker som utleverer partners dårlige sider eller klager over de i selskap med andre er de verste menneskene. Det går faktisk ikke an å oppføre seg slik 😡

Opplever det ofte i sosiale settinger. Som f.eks. «Torstein gjør ingenting hjemme, alt faller på meg!». Ta det på kammerset! Ingen andre har lyst til å høre om deres private konflikter!

Anonymkode: 4ad23...de0

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde  svart noe sånt som. Da må du slutte å oppføre deg så turn off først, skal du klare  å få til noe turn on. Minst sexy jeg har hørt i dag

Anonymkode: 16ca2...1f2

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes absolutt det er dårlig gjort. Det er illojalt. 

Ser du skriver at "folk ler". Men det kan kanskje ha vært vanskelig for folk å vite hvordan de skulle reagere. De er i en situasjon hvor de må ta parti med en av dere. Og de har ett sekund på å ta avgjørelsen. 

Anonymkode: 41911...df3

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig at sånt er usjarmerende. Men: jeg har observert folk gjøre dette i forhold der de har prøvd å løse problemet gjentatte ganger med partneren sin, uten at det har hjulpet. Det å ta opp private problemstillinger eller klage på partner i en sosial setting blir som et rop om hjelp eller siste forsøk på å få partneren til å ta problemet på alvor og faktisk gjøre noe med saken. Så TS: hvorfor har dere ikke sex?

Anonymkode: 6a339...236

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Synes absolutt det er dårlig gjort. Det er illojalt. 

Ser du skriver at "folk ler". Men det kan kanskje ha vært vanskelig for folk å vite hvordan de skulle reagere. De er i en situasjon hvor de må ta parti med en av dere. Og de har ett sekund på å ta avgjørelsen. 

Jeg hadde ikke ledd. Eksen til en venninne dro slikt frem som en morsom vits liksom, da de fremdeles var sammen. Et par menn humret liksom med, mest for å dekke over at det var pinlig virket det som, mens jeg sa "I den situasjonen har jeg også vært, og det av gode grunner. Det er en del faktorer som må være på plass for å ha lyst på en mann." 

Jeg visste at hun ville ut av forholdet, av gode grunner. 

Han spøkte ikke med det flere ganger, og selskapet hoppet kjapt over til andre temaer. 

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Som singel, voksen dame må jeg bare si at mennesker som utleverer partners dårlige sider eller klager over de i selskap med andre er de verste menneskene. Det går faktisk ikke an å oppføre seg slik 😡

Opplever det ofte i sosiale settinger. Som f.eks. «Torstein gjør ingenting hjemme, alt faller på meg!». Ta det på kammerset! Ingen andre har lyst til å høre om deres private konflikter!

Anonymkode: 4ad23...de0

👆 Dette! 

Det er bare svake mennesker som gjør sånt. Tråkker på andre for å gi seg selv et egoboost i 10 sekunder. 

Jeg har sett sånt flere ganger. Jeg blir bare trist av det. Ofte ser jeg at dama det er snakk om har dårlig selvtillit. Jeg tenker bare "fy faen for en kødd. Han burde løfte dama si opp" 

Jeg er enig i at mobbing av partner uansett kjønn er like ille. 

Jeg er skilt nå etter mange år i et dysfunksjonelt ekteskap. Men når det gjelder sånt som dette kan jeg si med høy stemme ; aldri en eneste gang holdt jeg narr av min kone eller snakket nedsettende om henne. Aldri. 

Mann 50

Anonymkode: 781e1...2ab

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Da hadde jeg svart «

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da hadde jeg replisert med «ja det hadde vært gøy å fått prøve en som faktisk skjønner åssen fungerende sex er igjen ja» eller «ja det hadde vært gøy å fått prøve en pikk som funker igjen ja», og ledd litt unaturlig høyt for å få frem at jeg var ironisk og irettesettende på en situasjon som er passe ugrei.

Sånt sier man bare ikke, og kan fint få noe litt ubehagelig tilbake.

Anonymkode: 21c53...c01

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er usjarmerende. 99% av folk rundt tenker at mannen din ikke har antenner. Så det er han som driter seg ut ved å si slike ting. Forstår ikke helt at du endte opp med en sånn fyr som synes sånt er artig. Du får si fra?!

Anonymkode: 98ca6...9be

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde ikke ledd. Eksen til en venninne dro slikt frem som en morsom vits liksom, da de fremdeles var sammen. Et par menn humret liksom med, mest for å dekke over at det var pinlig virket det som, mens jeg sa "I den situasjonen har jeg også vært, og det av gode grunner. Det er en del faktorer som må være på plass for å ha lyst på en mann." 

Jeg visste at hun ville ut av forholdet, av gode grunner. 

Han spøkte ikke med det flere ganger, og selskapet hoppet kjapt over til andre temaer. 

Ser du skriver at du ikke ledde, men du sier jo også at menn humret for å dekke over den pinlige situasjonen. Så det er jo eksempel på at det ikke er så lett å vite akkurat hva man skal gjøre.  Igjen, man har ett sekund å ta beslutningen på hvordan man skal prøve å få vekk den pinlige situasonen.  

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke han sa det for å være sjarmerende. Det er ikke veldig sjarmerende å ikke ville ha sex med mannen sin heller.

Anonymkode: 20020...71f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig med alle her som sier man ikke skal henge ut partneren sin foran andre. Det er både usjarmerende og ufint. 

Men jeg mener det finnes settinger der dette faktisk kan være humor. Det kommer også an på tonen man har med vennene sine. Både mannen og jeg har tullet med at sexlivet er labert i småbarnstilværelsen sammen med gode venner - og gjerne med folk i samme situasjon som spøker om det samme.

Men vi har det fint sammen og har selvironi. Det er ikke snakk om såre underliggende problemer som det høres ut som er tilfellet her?

Anonymkode: a4428...f42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...