Gå til innhold

Hvorfor er kvinner utro, men har ikke sex med mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Møkk er møkk uansett hvor du finner det.

Anonymkode: 9d125...a39

Så slutt å sitte der og være overrasket over at bestemte overskrifter tiltrekker seg bestemte folk som har bestemte erfaringer og meninger.

Det blir for dumt.

Er ikke akkurat sånn at MENN ikke er utro.... halvparten av hver faktisk, viser undersøkelser. Så menn er ikke det minste bedre på den fronten enn kvinner.

Endret av Million
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (7 minutter siden):

Så slutt å sitte der og være overrasket over at bestemte overskrifter tiltrekker seg bestemte folk som har bestemte erfaringer og meninger.

Det blir for dumt.

Er ikke akkurat sånn at MENN ikke er utro.... halvparten av hver faktisk, viser undersøkelser. Så menn er ikke det minste bedre på den fronten enn kvinner.

Så hva er din utroskaps historie? 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Så hva er din utroskaps historie? 

Det har skjedd èn gang i mitt liv og var for snart 40 år siden. 

Har skrevet om det før her på Kg. Du kan lese det lange innlegget her (innlegg nr 19 i den tråden):

Endret av Million
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (10 minutter siden):

Det har skjedd èn gang i mitt liv og var for snart 40 år siden. 

Har skrevet om det før her på Kg. Du kan lese det lange innlegget her (innlegg nr 19 i den tråden):

Dette er veldig en veldig mild historie sammenlignet med mye annet her inne, du viser også at du har skyldfølelse og empati i motsetning til samtlige. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjære Gud 🙏

Gi meg en mann med skrupler, for de fleste menn jeg kjenner har ingen 😂

Amen 🙏

Anonymkode: 9abf8...db8

AnonymBruker
Skrevet

Samme for kvinner som for menn: De finner andre mer tiltrekkende, og mangler i tillegg moralske skrupler.

Anonymkode: 4160b...0c2

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporing, brukerangrep, brukerforfølgelse og tilhørende svar.

Rhodiola, adm.

AnonymBruker
Skrevet

Når mannen hjemme kritiserer kroppen til den som har født dine barn og du selv har prestekrage, ølmage, gorilla-rygg og klør på svette baller hele dagen, så er det vel ikke rart at konen søker ut. I tillegg at du er jævlig sur og utrivelig å være rundt pga av seksuell frustrasjon. Hvordan tenne på noen som holder på slik ? Jeg var utro med en kollega, han klagde IKKE på kroppen min, han kunne derimot ikke få nok av meg og ditto. Så kunne den surmaga mannen hjemme ha det så godt. Utroskapen ble aldri oppdaget, men vi ble skilt til slutt. Ville ikke bli gammel med en mann som kun så seg selv.

Anonymkode: 2513f...672

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...