AnonymBruker Skrevet 22. september #41 Skrevet 22. september Menn er utro så lenge de synes dama er digg, trenger ikke være penere enn kjætesten en gang…. kvinner er det om de er ferdig følelsesmessig med mannen. Om det då er fordi han ikke ser henne, ikke gjør sin del av husarbeidet, ikke gir nok oppmerksomhet eller intimitet (IKKE SEX) eller han har forfalt (både kroppslig og intellektuelt) Anonymkode: 8793f...2a2 1
AnonymBruker Skrevet 22. september #42 Skrevet 22. september Jeg var forresten utro mot en med stor pikk. Han dreit i meg, skulle bare vise hvor stor og «god» han var. Jeg sa at det gjorde vondt, men han ville ha orgasmen sin idiot. Anonymkode: 8793f...2a2 1
bullehurk Skrevet 22. september #43 Skrevet 22. september Spenning, bekreftelsebehov ... Attrå og begjær.... gjerne i forbindelse med litt alkohol, da er det fort gjort 😜 1
AnonymBruker Skrevet 22. september #44 Skrevet 22. september bullehurk skrev (10 minutter siden): Spenning, bekreftelsebehov ... Attrå og begjær.... gjerne i forbindelse med litt alkohol, da er det fort gjort 😜 Det skal altså ingenting til i ditt tilfelle. Anonymkode: 9d125...a39 2
AnonymBruker Skrevet 22. september #45 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Eller de blir oppvartet av en "spennende" mann som får dem til å føle seg ultraspesielle og begjært, som sier de rette tingene basert på å lytte intenst til alt kvinnen sier. Da raser hormonene og mannen hjemme virker kjedelig og usexy. Dette er enkle greier folkens, jeg driver på sånn med gifte kvinner hele tiden M50. Anonymkode: b008a...534 Lære meg og? Hva sier du? Vil pule gifte kvinner. Anonymkode: c9e0d...a35
Katten.2.0 Skrevet 22. september #46 Skrevet 22. september I de tilfellene hvor kvinnene har vært utro og jeg har vært den tredje parten, så er det mange årsaker. Det jeg tror har vært tilfelle er at jeg har fått dem til å føle seg som attraktive kvinner igjen. I mine øyne var de ikke en kone, en mor, en med ansvaret for hjemmet, en som alltid er der, en man tar for gitt. De var sensuelle, vakre, spennende, og jeg la ikke skjul på mitt begjær for dem. I noen tilfeller var forholdet dødt og de gikk fra hverandre senere. I noen tilfeller vekte der gnisten i henne og de fikk i bedre forhold. I et par tilfeller var hun alt jeg ønsket meg, og vi startet forhold i lag.
AnonymBruker Skrevet 22. september #47 Skrevet 22. september Katten.2.0 skrev (1 time siden): I de tilfellene hvor kvinnene har vært utro og jeg har vært den tredje parten, så er det mange årsaker. Det jeg tror har vært tilfelle er at jeg har fått dem til å føle seg som attraktive kvinner igjen. I mine øyne var de ikke en kone, en mor, en med ansvaret for hjemmet, en som alltid er der, en man tar for gitt. De var sensuelle, vakre, spennende, og jeg la ikke skjul på mitt begjær for dem. I noen tilfeller var forholdet dødt og de gikk fra hverandre senere. I noen tilfeller vekte der gnisten i henne og de fikk i bedre forhold. I et par tilfeller var hun alt jeg ønsket meg, og vi startet forhold i lag. 👎 Anonymkode: 9d125...a39 2
AnonymBruker Skrevet 23. september #48 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du ga ikke et ordentlig svar engang. Anonymkode: 9d125...a39 Fordi de forskjellige kvinnene vil ha ulike grunner. Det finnes ikke ett svar. Bortsett fra at de ikke ligger med mannen sin fordi de ikke vil ligge med ham. Anonymkode: 9f368...5c6
AnonymBruker Skrevet 23. september #49 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (19 timer siden): Nå var tråden kvinner som er utro. Hadde kona vert utro ville jeg absolutt ikke dytta pikken inn der de utroe har vert, bedraget stopper det. Anonymkode: db2d4...3a4 Det vet du jo ikke, med mindre du er sjaman, men hadde ikke brydd meg. Anonymkode: 43dc5...e50
AnonymBruker Skrevet 23. september #50 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det vet du jo ikke, med mindre du er sjaman, men hadde ikke brydd meg. Anonymkode: 43dc5...e50 Din aller nærmeste, som du kanskje har vert gift med i flere tiår, og så tror du at man ikke ser tegn på utroskapen? Jeg hadde sett det i øynene på kona med en gang, foruten mange andre tegn. Anonymkode: db2d4...3a4 1
AnonymBruker Skrevet 23. september #51 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Din aller nærmeste, som du kanskje har vert gift med i flere tiår, og så tror du at man ikke ser tegn på utroskapen? Jeg hadde sett det i øynene på kona med en gang, foruten mange andre tegn. Anonymkode: db2d4...3a4 Hahaha, det tror du ja... Anonymkode: 43dc5...e50 1
AnonymBruker Skrevet 23. september #52 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (16 timer siden): Fordi det ikke handler om tilgang på penis for kvinner. Det handler om noe annet man ikke får hjemme som man savner. Anonymkode: 5d411...233 Det kan være fordi sexen hjemme er blitt dårlig. For eksempel en mann som kun er opptatt av egen nytelse og dermed avslutter når han er ferdig, og/eller at han tror et direkte angrep på klitten i 13 sekunder er forspill. Majer skrev (16 timer siden): Til dere som nevner liten penis vil jeg nevne at i Afrika er det damene til de med stor penis som er mest utro. Husker ikke hvilket land det var Kjære menn: Ja, størrelsen betyr noe. Men hvis dere ikke går i shut-down så hører dere kanskje resten av resonnementet også: det betyr nemlig ikke at størst er best. Vi er faktisk også forskjellige, og kompabilitet er stikkordet. Størrelsen på sko er også viktig, men det betyr ikke at alle kvinner vil ha store sko. (Jeg forsvarer ikke utroskap, det er lavmål uansett kjønn, dette er bare et par av grunnene som kan føre til det. Det ryddige er selvfølgelig å avslutte det man har og så gå videre.) Anonymkode: 9cf50...609
AnonymBruker Skrevet 23. september #53 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hahaha, det tror du ja... Anonymkode: 43dc5...e50 Du kjenner ikke kona mi? Hun klarer ikke skjule en usannhet, for hun er 100% ærlig Anonymkode: db2d4...3a4 1
AnonymBruker Skrevet 23. september #54 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg var forresten utro mot en med stor pikk. Han dreit i meg, skulle bare vise hvor stor og «god» han var. Jeg sa at det gjorde vondt, men han ville ha orgasmen sin idiot. Anonymkode: 8793f...2a2 Menn med stor opplever mer utroskap, og er selv mer utro. Kvinner ønsker å kunne slappe av, ikke ha vondt. Menn med stor har oftere et stort ego. Det gir dem en falsk trygghet. De tror de er gudsgave til kvinnen, mens de blir cucked, mer enn andre. Velfortjent, kanskje. De med stor er nå ikke bare ille. Eller? Men, er han i kontakt med selvet, og det er sunt, så kan sexen være mer enn bra. Så mentalt sunne menn med stor kan være bra for kvinners seksualitet. Det er et stort ansvar å representere oss med stor. Ja, ikke gi oss et dårlig rykte. Vær en elsker med mer enn størrelse og ego på menyen. Vær tryggheten og den som legger tilrette for at livet og seksualiteten hennes går hånd i hånd. Da kommer orgasmene hennes trillende uten at du må ha kølla i bånn. . Anonymkode: edcb0...2e7
AnonymBruker Skrevet 23. september #55 Skrevet 23. september katties skrev (21 timer siden): Fordi de ikke tenner på mannen sin. Hva er da vitsen med å ha sex med han med mindre de ikke bryr seg om hvem de har sex med? Kanskje til og med misliker de mannen sin. Spørsmålet bør da være: hvorfor er de heller utro enn å gå? Fordi kvinner generelt sett bare tenner seksuelt på menn de overhodet ikke kan få. Derfor er de jo sammen med den mannen de har i utgangspunktet. De kan ikke få noe bedre. Anonymkode: 29568...cc3
AnonymBruker Skrevet 23. september #56 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hahaha, det tror du ja... Anonymkode: 43dc5...e50 Nok en utro dame. Anonymkode: 9d125...a39 1
AnonymBruker Skrevet 23. september #57 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Fordi kvinner generelt sett bare tenner seksuelt på menn de overhodet ikke kan få. Derfor er de jo sammen med den mannen de har i utgangspunktet. De kan ikke få noe bedre. Anonymkode: 29568...cc3 Det stemmer ihvertfall blant damene i denne tråden. Anonymkode: 9d125...a39 1
AnonymBruker Skrevet 23. september #58 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Nok en utro dame. Anonymkode: 9d125...a39 Hva er det med deg? Er det på seg selv kjenner man andre eller? Anonymkode: 9abf8...db8 2
AnonymBruker Skrevet 23. september #59 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (23 timer siden): Det er nok sikkert fordi mannen har liten pikk og hun har gått lei. Helt sikkert, mennene på kg sier pikkstørrelsen er alfa og omega så. Anonymkode: 6f345...471 Det er ikke pikken som avgjør om hun tenner på han som oftest. Det er tankesettet 😆 Anonymkode: 9abf8...db8 1
AnonymBruker Skrevet 23. september #60 Skrevet 23. september Dette er bare bullshit fra ende til annen... Bitre teite mannfolk 😂 Skjønner ikke at dere gidder?.. En kvinne kan fint velge å være alene om hun vil det. Null stress. Skulle ønske ALLE kvinner tenkte slik. Hadde ikke blitt mye snøret i bånn da 😆 Tenker denne pipa hadde plutselig fått en helt annen låt... Anonymkode: 9abf8...db8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå