Gå til innhold

Hvorfor er kvinner utro, men har ikke sex med mannen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Elskeren er sikkert en racer med både støvsugern og oppvaskbørsten!

Anonymkode: 39225...7fe

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi man er lei av mannen og føler seg sexy med en ny mann som gjør mye mer i senga en gubben du har vært med i mange år. Menn blir også late i senga etterhvert.

Anonymkode: a9ec7...75b

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De kvinner jeg kjenner som er utro gjør det fordi deres menn ikke er opptatt av å tilfredsstille dem. Ene var gift i 20 år med mann som pumpet på i 1-2 minutter for egen utløsning, og det var det. De ti første årene prøvde hun alt for å nå gjennom med at hun også trengte tilfredsstille, inkludert parterapi og sexolog. Han var bare ikke interessert i å endre seg, så de ti siste årene av ekteskapet fant hun tilfredsstillelse hos andre. Nå er de heldigvis skilt. 

I min omgangskrets er 13 av 15 kvinner trofaste, og har alltid vært det. 

Anonymkode: 35a22...22e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her var det mange utro kjerringer.

Anonymkode: 9d125...a39

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Om de er så innmari kåte, hvorfor har de ikke sex med mannen sin? Det er få menn som sier nei til sex, men kvinner gjør ofte det.

Jeg sier kvinner, for det er vel de som oftest mister lysten? Og det er derfor menn og er utro, for de får ikke nok hjemme?

Anonymkode: b929b...2c5

Ikke alle menn er renslige, hjelspsomme hjemme i hus hjem og med barna , skikkelig forspill, er kjedelig i sengen, alltid samme gamle.. Eller ego.. Kanskje kuken er for liten. Kanskje tenner de ikke lengre på mannen. Kanskje mannen ikke gir komplimenter til kvinnen sin, ser på hun, stiller opp for henne og er tilstede emosjonellt.. En dårlig lytter.. Dårlig på gaver.. Osv..

Anonymkode: 4814f...50b

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Her var det mange utro kjerringer.

Helt ok synes jeg.. det er jo min gevinst.. og alle har god nok grunn til å være utro🤭👏

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (3 minutter siden):

alle har god nok grunn til å være utro🤭👏

Nei.

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ikke alle menn er renslige, hjelspsomme hjemme i hus hjem og med barna , skikkelig forspill, er kjedelig i sengen, alltid samme gamle.. Eller ego.. Kanskje kuken er for liten. Kanskje tenner de ikke lengre på mannen. Kanskje mannen ikke gir komplimenter til kvinnen sin, ser på hun, stiller opp for henne og er tilstede emosjonellt.. En dårlig lytter.. Dårlig på gaver.. Osv..

Anonymkode: 4814f...50b

"Kuken for liten"🤣 Du er så classy..

AnonymBruker
Skrevet

De har ikke sex med mannen fordi de foretrekker å ha sex med elskeren. Så enkelt. De ulike kvinnene vil ha ulike grunner. 

Anonymkode: 9f368...5c6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De har ikke sex med mannen fordi de foretrekker å ha sex med elskeren. Så enkelt. De ulike kvinnene vil ha ulike grunner. 

Og få av grunnene rettferdiggjør det.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (2 timer siden):

Til dere som nevner liten penis vil jeg nevne at i Afrika er det damene til de med stor penis som er mest utro. Husker ikke hvilket land det var

Sikkert .....  Av alt tullvaset du bruker å servere, tar dette jaggu kaka   :fnise:

Anonymkode: f5c5f...715

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Om de er så innmari kåte, hvorfor har de ikke sex med mannen sin? Det er få menn som sier nei til sex, men kvinner gjør ofte det.

Jeg sier kvinner, for det er vel de som oftest mister lysten? Og det er derfor menn og er utro, for de får ikke nok hjemme?

Anonymkode: b929b...2c5

De fleste kvinner som er utro er ikke utro bare for sex. Noen gjør sikkert det også, men de fleste kvinner er utro fordi de er i ulykkelige forhold hvor mannen behandler de dårlig, eller har sluttet å gjøre en innsats. Det kan være at de er så komfortable i forholdet at de slutter å bry seg om hvordan de ser ut, slutter å gjøre fine og hyggelige ting for damen sin, gir blaffen i å bidra i hjemmet. Og kvinnen blir til slutt så lei av mannen og bare "sjekker ut" helt mentalt / emosjonelt. Og leter etter noen som gjør henne glad. 

Det er ikke bare fysisk, men det forstår vel ikke du som er mann som automatisk tenker det er derfor folk er utro. For å ha sex.

Anonymkode: a5581...14f

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (2 timer siden):

Til dere som nevner liten penis vil jeg nevne at i Afrika er det damene til de med stor penis som er mest utro. Husker ikke hvilket land det var

Det er bare menn som tror penisstørrelsen betyr noe. Damer bryr seg ikke.

Anonymkode: 5d411...233

• Liker 5
Skrevet

Hun tente ikke på meg lenger og da ble det sex med noen andre. Jeg ble vel overvektig i den perioden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg snakker kun for min egen del jeg trodde aldri i livet jeg noen gang kom til å være utro… jeg hatet utroskap da jeg har sett mye av det.. men etter over 20 års ekteskap og  en mann som ikke har like mye sexlyst som meg .jeg følte meg verken sett el hørt i ekteskapet .. følte jeg var en maskin som tok meg av barn og hus…, men er sjelden på byen for du vet gresset er ikke grønnere på andre siden .. men en kveld  dro man på byen og plutselig kommer du i snakk med en og du føler deg sett og hørt .. og obs der var jeg i fella jeg var utro.. jeg hadde ikke sex med personen men gikk over streken hva jeg selv hadde tålt …   Så jeg har lært man skal aldri si aldri el være på stråling på noe.. for det var jeg.. men allikavel havnet jeg i statistikken over kvinnfolk som er utro.. og ja jeg skammer meg

Anonymkode: ed50b...bca

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Fordi mannen har liten pikk og stor mage. Ikke så digg for kjerringa om mannen må løfte opp magen hver gang han kommer med mikropenisen. 

Anonymkode: 6d0e7...c70

Nøyaktig derfor gidder jeg ikke å ha sex med mannen faktisk. 

Anonymkode: 52f3b...81e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han hadde for stor i begynnelsen, det ble bedre når han fikk ølmage. 🤡

Anonymkode: edcb0...2e7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor giftet du deg med han hvis du synes pikken hans er for liten?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og få av grunnene rettferdiggjør det.

Spørsmålet gjaldt hvorfor de har sex med elskeren, og ikke med ektemannen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Spørsmålet gjaldt hvorfor de har sex med elskeren, og ikke med ektemannen. 

Du ga ikke et ordentlig svar engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...