Gå til innhold

Hvorfor er kvinner utro, men har ikke sex med mannen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om de er så innmari kåte, hvorfor har de ikke sex med mannen sin? Det er få menn som sier nei til sex, men kvinner gjør ofte det.

Jeg sier kvinner, for det er vel de som oftest mister lysten? Og det er derfor menn og er utro, for de får ikke nok hjemme?

Anonymkode: b929b...2c5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

(Mange) Kvinner er ikke som menn. Det holder ikke å være kåte og ta hvilken som helst kuk. Det må være noe mer som lokker oss. Det er kanskje litt stigmatiserende, men kvinner trenger gjerne emosjonell trygghet for å tiltrekkes av en mann. Så, enkelt forklart, hvis mannen deres ikke gir nok kjærtegn og støtte i løpet av en lengre periode, søker hun opp det et annet sted.

• Liker 22
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Om mannen er/har:

For liten mellom beina?

For stor mellom beina?

Impotent?

Satyr, det blir for mye?

Feit?

Beinrangel?

Utrent?

For mye trent?

Lat?

For opptatt?

Osv, osv.

De utro har alltid en unnskyldning, som oftest ligger utenfor seg selv.

Anonymkode: edcb0...2e7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Vext skrev (3 minutter siden):

(Mange) Kvinner er ikke som menn. Det holder ikke å være kåte og ta hvilken som helst kuk. Det må være noe mer som lokker oss. Det er kanskje litt stigmatiserende, men kvinner trenger gjerne emosjonell trygghet for å tiltrekkes av en mann. Så, enkelt forklart, hvis mannen deres ikke gir nok kjærtegn og støtte i løpet av en lengre periode, søker hun opp det et annet sted.

Her er et godt svar som kommer under osv osv......

Nærhet er nok menns største trigger for å være utro. 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Fordi de ikke tenner på mannen sin. Hva er da vitsen med å ha sex med han med mindre de ikke bryr seg om hvem de har sex med? Kanskje til og med misliker de mannen sin. Spørsmålet bør da være: hvorfor er de heller utro enn å gå? 

Endret av katties
  • Liker 3
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok sikkert fordi mannen har liten pikk og hun har gått lei.

Helt sikkert, mennene på kg sier pikkstørrelsen er alfa og omega så.

Anonymkode: 6f345...471

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå var tråden kvinner som er utro. Hadde kona vert utro ville jeg absolutt ikke dytta pikken inn der de utroe har vert, bedraget stopper det.

Anonymkode: db2d4...3a4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Vext skrev (33 minutter siden):

Eller de blir oppvartet av en "spennende" mann som får dem til å føle seg ultraspesielle og begjært, som sier de rette tingene basert på å lytte intenst til alt kvinnen sier. Da raser hormonene og mannen hjemme virker kjedelig og usexy. 

Dette er enkle greier folkens, jeg driver på sånn med gifte kvinner hele tiden ;)  M50.

Anonymkode: b008a...534

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Eller de blir oppvartet av en "spennende" mann som får dem til å føle seg ultraspesielle og begjært, som sier de rette tingene basert på å lytte intenst til alt kvinnen sier. Da raser hormonene og mannen hjemme virker kjedelig og usexy. 

Dette er enkle greier folkens, jeg driver på sånn med gifte kvinner hele tiden ;)  M50.

Anonymkode: b008a...534

Du trengte ikke ta denne som anonym😂😂😂

Anonymkode: 94b31...cae

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det blir vel litt som å spørre hvorfor man spiser biff på restaurant når man har knekkebrød hjemme i skapet.
Om dama er så sulten, hvorfor ikke bare spise de knekkebrødene man har superlett tilgjengelig?
Hvorfor gå ut og kjøpe biff?

Anonymkode: c0f03...afd

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det blir vel litt som å spørre hvorfor man spiser biff på restaurant når man har knekkebrød hjemme i skapet.
Om dama er så sulten, hvorfor ikke bare spise de knekkebrødene man har superlett tilgjengelig?
Hvorfor gå ut og kjøpe biff?

Anonymkode: c0f03...afd

Hun klager ikke over å få servert middag hver dag, og biffen, den får hun når hun vil.

Sannheten er at serverer en sjømat, da blir det andre boller. Det og nok hvile. Da kommer hun som en kule.

Hun må gjerne gå ut å se på menyen, men spise, det gjør vi hjemme. Hun lever med en erfaren kok, som har en stor co... Så her leveres det på alle plan. 

AnonymBruker
Skrevet

Fordi de ikke tenner på mannen sin vel. 

Årsakene til det kan være så mangt. 

Men konseptet er jo ikke vanskelig å forstå. Jeg liker sex, men jeg vil ikke ha sex med alle menn i verden likevel.

Så er det jo kjipt dersom det er partner man har gått lei av og ikke tenner på lengre. Men det skjer jo. 

Anonymkode: a7571...fe1

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Fordi de ikke tenner på mannen sin vel. 

Årsakene til det kan være så mangt. 

Men konseptet er jo ikke vanskelig å forstå. Jeg liker sex, men jeg vil ikke ha sex med alle menn i verden likevel.

Så er det jo kjipt dersom det er partner man har gått lei av og ikke tenner på lengre. Men det skjer jo. 

Anonymkode: a7571...fe1

Fint at alle damer er uskyldige snille engler da, klart de bare kan pule rundt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det ikke handler om tilgang på penis for kvinner. Det handler om noe annet man ikke får hjemme som man savner. 

Anonymkode: 5d411...233

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Til dere som nevner liten penis vil jeg nevne at i Afrika er det damene til de med stor penis som er mest utro. Husker ikke hvilket land det var

AnonymBruker
Skrevet

Fordi mannen har liten pikk og stor mage. Ikke så digg for kjerringa om mannen må løfte opp magen hver gang han kommer med mikropenisen. 

Anonymkode: 6d0e7...c70

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

At man ikke er kåt på partner betyr ikke at man ikke er kåt på noen. Det ryddige er jo å rette opp i årsaken til manglende tenning på partner, men ikke alle tar den veien. Uansett kjønn.

Det er heller ikke sånn at man er utro kun fordi man ikke får noe hjemme. Det er en av mange grunner. Det finnes rikelig med folk som får noe hjemme (kan være mye&bra sex hjemme også) men likevel er utro. Fordi enkelte bare er notorisk kåte og ulojale. Også her, uten å peke ut noe kjønn.

Finnes et hav av årsaker til utroskap. Man må finne sin egen, og finne ut om det er noe man klarer og ønsker å rette opp i.

Anonymkode: 2418e...5dd

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Av samme grunn som menn er utro, det er spennende med noe nytt vel. 

Anonymkode: 8b0e5...120

• Liker 2
Skrevet

Har aldri vært utro, men de kvinnene jeg vet om som har vært utro mot sine menn har brukt utroskapen som «en brekkstang» ut av forholdet/ekteskapet.

Jeg tror ikke kvinner (eller menn) først og fremst er utro på grunn av sex alene.

Å oppleve seg som sett og begjært kan sikkert ha en rus-lignende effekt, særlig hvis man har gått for lut og kaldt vann, i åresvis.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Rødvinsfilosofen skrev (1 minutt siden):

Har aldri vært utro, men de kvinnene jeg vet om som har vært utro mot sine menn har brukt utroskapen som «en brekkstang» ut av forholdet/ekteskapet.

Jeg tror ikke kvinner (eller menn) først og fremst er utro på grunn av sex alene.

Å oppleve seg som sett og begjært kan sikkert ha en rus-lignende effekt, særlig hvis man har gått for lut og kaldt vann, i åresvis.

Bare så synd at slikt som regel skjer først etter at man har fått barn. Da er det bedre å la bedraget være, og heller si i fra om hva du tenker gjøre først, slik at et brudd kan skje på en ordentlig måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...