Gjest Gjest_Mor_* Skrevet 27. mars 2006 #1 Skrevet 27. mars 2006 Skal ha barnebursdag en av dagene for mitt barn på 9 år. Lurer derfor på om det er noen som har tips å komme med til hva man kan finne på istedenfor skattejakt og fiske når barna får godteposer? Eller kanskje noen rett og slett har noen andre alternativer til godteposen? Tar imot alle ideer og forslag med takk
Gjest Gjest1 Skrevet 27. mars 2006 #2 Skrevet 27. mars 2006 Er de ikke litt stor til fisking og sånt når de blir ni? Min ni- snart tiåring er i hvert fall det (mener hun selv). Dansekonkurranser og sånn var en hit her i fjor, og blir det sikkert i år også. Godteriet bare delte jeg ut.
Gjest LoisLane Skrevet 27. mars 2006 #3 Skrevet 27. mars 2006 Du trenger ikke ha godt. Jeg har aldri delt ut en godtepose i løpet av titalls bursdager. Er det gutt eller jente?
Gjest Gjest_Mor_* Skrevet 27. mars 2006 #4 Skrevet 27. mars 2006 Det er jente, å jeg synes også at de begynner å bli for store for skattejakt og fiske Jeg er åpen for å prøve andre alternativer enn godteri. Det blir mer enn nok søtt ellers. Det skal være pyjamasparty med litt styling av hår som eldre kusiner kommer å hjelper til med.
Gjest Gjest_Mor_* Skrevet 27. mars 2006 #6 Skrevet 27. mars 2006 Veldig god ide med karaoke. Det er jo midt i blinken for jenter i den alderen. Takk
Mini_me Skrevet 27. mars 2006 #8 Skrevet 27. mars 2006 hva med å lage noen enkle spørsmål slik at den som klarer å svare får lov til å trekke en godtepose. På den står et navn, og da er det den som blir trukket ut som får godtepose. Slik holder en på til alle posene er delt ut. Et alternativ til godteri, er popcorn. Jeg poppet selv, la oppi engangshansker av plast ( kjøpt på apotek, stoor type) Fyllte oppi, og knyttet en strikk rundt. Dette ga jeg da ungene gikk hjem ( så slapp jeg alt sølet....) Det slo veldig godt an, og jeg så dette i et bursdagsblad....om temabursdager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå