Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men hvis du lager seminaret i regi av hundeklubben, så er neppe pensjonssparing ett aktuelt tema uansett. Poenget med ett seminar er at det skal være relevant fra avsender også. 

Jeg går ikke på ett seminar fra banken som omhandler hagestell. Jeg går ikke på ett seminar på treningssenteret som omhandler stell av hestens hov. Jeg går ikke på seminar på jobben om samlivsbrudd. 

Anonymkode: 8929b...340

Ja hele tråden virker litt bakstreversk. Tipper dette er en "bli-rik-i-en-fei"-opplegg hvor noen skal tjene penger på å lage videoer/kurs om noe (samme hva), og vil høre hva folk vil høre om for å lage noe som kan lure folk til å kjøpe seminaret.

• Liker 5
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Internettsvindel. Falske eposter og falske annonser, ikke klikk på dem, sjekk alltid adressen i nettleserfeltet osv. Alle mulige forholdsregler og svindelmetoder folk bør være obs på. Lei inn en ekspert til å forelese om svindelmetoder, les deg opp selv.

Dette er noe som gjelder alle og som alle kan ha nytte av, uansett yrkesgruppe. Uansett de som jobber med det da, svindeleksperter :)

Det er i hvert fall et tema som opptar meg og jeg leser alt jeg kommer over om det. Nye svindelmetoder osv kommer hele tiden. Men gamle svindelmetoder eksisterer ennå, og er fremdeles i bruk fordi folk faktisk går på Nigeria-prins-svindler. Utrolig nok. Så ja, mer informasjon bør ut til folket.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (1 minutt siden):

Internettsvindel. Falske eposter og falske annonser, ikke klikk på dem, sjekk alltid adressen i nettleserfeltet osv. Alle mulige forholdsregler og svindelmetoder folk bør være obs på. Lei inn en ekspert til å forelese om svindelmetoder, les deg opp selv.

Dette er noe som gjelder alle og som alle kan ha nytte av, uansett yrkesgruppe. Uansett de som jobber med det da, svindeleksperter :)

Det er i hvert fall et tema som opptar meg og jeg leser alt jeg kommer over om det. Nye svindelmetoder osv kommer hele tiden. Men gamle svindelmetoder eksisterer ennå, og er fremdeles i bruk fordi folk faktisk går på Nigeria-prins-svindler. Utrolig nok. Så ja, mer informasjon bør ut til folket.

Takk!:D Det er et tema som er viktig å holde seg oppdatert på

Anonymkode: 788b4...a56

AnonymBruker
Skrevet

Fremtiden innen romfart.

Anonymkode: d7f9e...a88

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå er folk vrange her, TS spørr: hva kan du tenke deg å lære mer om?  Mitt lokalbibliotek har ofte seminarer om både små og store ting. Jeg kunne tenkt meg:

- Kvinner som har gjort store historiske ting, men som menn har overkjørt, stjelt ideene fra og tatt æren for

- Hvordan ta vare på seg selv som pårørende

- Hvordan få styreverv

Anonymkode: 91542...7c2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vilhelm II av Tyskland var han så ille som folk skal ha det til?

Anonymkode: 6e905...b7f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ku Klux Klan-seminar til meg, takk! 

Anonymkode: 32a24...75e

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er uten kontekst - som at jobben ikke betaler meg for det - vil jeg helst slippe seminar.

Anonymkode: 0f942...0d3

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er et jobbseminar, vil jeg høre ting som er relevant for jobben. Ikke noe sånt fjas som "hvilken årstid er du", som vi damene ble utsatt for en gang mens gutta ble sendt på et jobbrelevant datakurs 😛 

Anonymkode: 2f904...22b

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dersom du vet hva du snakker om og brenner, virkelig brenner, for temaet kan jeg sitte og høre på hva som helst.

Men ikke få meg til å gjøre gruppeoppgaver eller påtvunget diskusjoner/meningsutvekslinger. 

Anonymkode: 70e1b...920

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Jeg vil ikke på flere seminarer, så vil ikke høre på noe som helst. Bortkastet arbeidstid. 

Endret av blvck
  • Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kalosjenes betydning for sjeggveksten i Moelv!   Lag seminaret og jeg kommer - betaler godt for billetten! 

Anonymkode: ff1b6...fd7

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
blvck skrev (1 minutt siden):

Jeg vil ikke på flere seminarer, så vil ikke høre på noe som helst. Bortkastet arbeidstid. 

Og ikke minst penger. Frustrerende hvor mye penger det er til sånt, og hvor lite i lønningsposen.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kalosjenes betydning for sjeggveksten i Moelv!   Lag seminaret og jeg kommer - betaler godt for billetten! 

Anonymkode: ff1b6...fd7

Er det sånn at folk ikke har råd til både kalosjer og barberhøvel, så de som har både kalosjer og er glattbarberte er selve eliten i bygda? Snedig tanke, kan nesten erstatte snoking i skattelistene. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og ikke minst penger. Frustrerende hvor mye penger det er til sånt, og hvor lite i lønningsposen.

Ja, og i VELDIG MANGE (sorry) tilfeller får de ansatte ikke noe ut av det utover at de taper en arbeidsdag som de må jobbe inn igjen. Som da.går utover både andre arbeidsoppgaver og tid med familien.

Endret av blvck
  • Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
blvck skrev (1 minutt siden):

Ja, og i VELDIG MANGE (sorry) tilfeller får de ansatte ikke noe ut av det utover at de taper en arbeidsdag som de må jobbe inn igjen. Som da.går utover både andre arbeidsoppgaver og tid med familien.

Det beste er jo at mange seminarer handler om effektivisering.. 😆vært på tre sånne bare i år. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker meg et dyptpløyende seminar i fargelære, om materialer i garn, egenskaper, garnproduksjon  av ulike materialer til ulikt bruk (forskjell på ulike strikkegarn, kunstvevgarn osv) o.l. Ønsker også seminar om regenerativ dyrking av grønnsaker/frukt i hagen.

Anonymkode: 07cd6...4c0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det beste er jo at mange seminarer handler om effektivisering.. 😆vært på tre sånne bare i år. 

Haha, omg ja! 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.9.2025 den 11.24):

Det er ikke spørsmålet mitt, jeg vil vite hva DU vil høre om

Anonymkode: 788b4...a56

Taylor Swift, men jeg føler ikke at det er helt det du var ute etter

• Liker 3
Skrevet

Dette er ikke tips til tema, men hvis dere skal gjøre blikjent aktiviteter kan dere ha hi ha ho, kahoot, og liker du naboen din

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...