Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du opplevd å bli forlatt og såret av den du elsker, og at ting ble skikkelig dritt for han/henne mens du til tross for kjærlighetssorg kom deg på bena igjen?

Vil gjerne høre historier 

Anonymkode: 99d97...f78

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du opplevd å bli forlatt og såret av den du elsker, og at ting ble skikkelig dritt for han/henne mens du til tross for kjærlighetssorg kom deg på bena igjen?

Vil gjerne høre historier 

Anonymkode: 99d97...f78

Vet ikke om det går dritt for eksen, da vi ikke har kontakt. Men jeg tror han kommer til å slite med å finne kjærligheten, da han er ganske spesiell i væremåten. 

Selv fant jeg drømmemannen 9 mnd etter at eksen flyttet ut.... ❤️ Som nå er min kjæreste ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Tja. Det sier jo litt om deg hvis du finner glede i det.... 

Anonymkode: 7477b...8e3

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det går inn under karma, men jeg har opplevd at de har kommet krypende tilbake etter å ha dumpet meg. Og fått nei. 

Jeg er "the one that got away" for mer enn en mann.. Nøyaktig hvordan det går med alle i dag vet jeg ikke. 

Jeg tror jo ikke så mye på karma. Men tar du dårlige valg, så vil det ha konsekvenser.

Anonymkode: fd3c2...d98

AnonymBruker
Skrevet

Mine utro, voldelige eks døde. Mer karma kan det vel ikke bli. Men det er ikke noe jeg gleder meg over akkurat.

Anonymkode: d5ece...6ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...