AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Har du opplevd å bli forlatt og såret av den du elsker, og at ting ble skikkelig dritt for han/henne mens du til tross for kjærlighetssorg kom deg på bena igjen? Vil gjerne høre historier Anonymkode: 99d97...f78 1
Mardina Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du opplevd å bli forlatt og såret av den du elsker, og at ting ble skikkelig dritt for han/henne mens du til tross for kjærlighetssorg kom deg på bena igjen? Vil gjerne høre historier Anonymkode: 99d97...f78 Vet ikke om det går dritt for eksen, da vi ikke har kontakt. Men jeg tror han kommer til å slite med å finne kjærligheten, da han er ganske spesiell i væremåten. Selv fant jeg drømmemannen 9 mnd etter at eksen flyttet ut.... ❤️ Som nå er min kjæreste ❤️
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Tja. Det sier jo litt om deg hvis du finner glede i det.... Anonymkode: 7477b...8e3
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Vet ikke om det går inn under karma, men jeg har opplevd at de har kommet krypende tilbake etter å ha dumpet meg. Og fått nei. Jeg er "the one that got away" for mer enn en mann.. Nøyaktig hvordan det går med alle i dag vet jeg ikke. Jeg tror jo ikke så mye på karma. Men tar du dårlige valg, så vil det ha konsekvenser. Anonymkode: fd3c2...d98
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Mine utro, voldelige eks døde. Mer karma kan det vel ikke bli. Men det er ikke noe jeg gleder meg over akkurat. Anonymkode: d5ece...6ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå