Gå til innhold

Hvor i all verden kan jeg møte noen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kanskje du skal jobbe med bitterheten og kvinnehatet ditt i stedet?

Jeg fant en flott, kjekk, snill kvalitetsmann på Tinder i fjor :)  Bare vær kresen.

Anonymkode: 26584...1f8

Jeg er kresen. Kun møtt en mann jeg likte på tinder på 2 år. Og det ble ikke noe mer. 

Så er lang tid mellom hver mulige. 

Ligger overhode ikke rundt. 

Ts

Anonymkode: 8a3a3...7b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
-jk- skrev (14 timer siden):

Hvorfor ikke? Prøv Klubb 37+ som mange av oss andre i den alderen. Masse folk som går dit alene, treffer alltid en haug folk å prate med (men kom tidlig). Man kan selvsagt ta med seg noen andre, men min erfaring er at det er enkleste å treffe nye folk om man går alene. 

Skal gi det noen forsøk, men en som bruker litt tid på å bli varm og som blir litt introvert i store og nye forsamlinger, så kan det være vanskelig å komme i kontakt med folk. Men mulig konseptet her gjør det enklere.

Anonymkode: 11918...ad5

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Skal gi det noen forsøk, men en som bruker litt tid på å bli varm og som blir litt introvert i store og nye forsamlinger, så kan det være vanskelig å komme i kontakt med folk. Men mulig konseptet her gjør det enklere.

Kom tidlig (som nevnt), gjerne litt før det åpner. Jeg kommer alltid i prat med folk allerede i inngangskøen. Og i starten er det ikke så mange folk inne. Enkelt å finne seg et sted å sitte og prate med de man traff utenfor. Men klart, man er nødt til å by litt på seg selv også. 

Man kan jo også avtale å møtes på forhånd om man kjenner til flere som skal dit. Bare å spørre her, eller i en av de mange sosiale FB-gruppene (f.eks "Sosial i Oslo og Viken"). Det er alltid en del folk der som skal dit. Og sikkert her også, jeg har i hvert fall billetter til neste event. Pleier å spise middag på en restaurant først, også der er det selvsagt koselig å være flere. 

Endret av -jk-
AnonymBruker
Skrevet
-jk- skrev (4 timer siden):

Men klart, man er nødt til å by litt på seg selv også. 

Det går fint. Jeg ser at neste event skjer når jeg er på reise, får ta neste deretter.

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt billett til Klubb 37 i januar, så får vi se hvordan det går.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Har kjøpt billett til Klubb 37 i januar, så får vi se hvordan det går.

Jeg har akkurat kjøpt billett selv. Lønner seg å være tidlig ute, blir fort utsolgt...

Om du helst ønsker å gå dit sammen med noen er det bare å sende meg en PM. Jeg pleier som tidligere nevnt å spise før jeg går dit. M53.

Endret av -jk-
AnonymBruker
Skrevet

Takk -jk-, jeg skal vurdere når det nærmer seg.

Jeg ser at innlegget kan tolkes i ulike retninger. Jeg reiser først og fremst for å komme meg ut og gjøre noe gøy. 

Merk, jeg er også mann i midten av 40-årene.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette lurer jeg også på. Singel kvinne 40+ som er i 100% hektisk jobb. 

Anonymkode: 10911...de2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette lurer jeg også på.. K44 her. Det jeg har lagt merke til er at folk snakker jo ikke med hverandre lengre. 

Anonymkode: 4a7b1...927

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lurt mye på det samme, TS. Var mye enklere når man var ung og møtte single over alt i forhold til når man er i en alder hvor flertallet er etablert i forhold. Har datet menn jeg har truffet via fritidsinteresser (en mann) og datingapper, og har syntes det var vanskelig å finne noen å date i det heletatt. Fram til jeg oppdaget en kollega på en ny måte... (ekskollega nå vel å merke) Vi hadde kjent hverandre i 4-5 år, så det er faktisk ikke så dumt å ta en ekstra kikk i omgangskretsen. Kjenner også flere som har funnet igjen gamle flammer fra ungdommen.

Anonymkode: 0556f...e0b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
-jk- skrev (På 22.9.2025 den 9.02):

Hvorfor ikke? Prøv Klubb 37+ som mange av oss andre i den alderen. Masse folk som går dit alene, treffer alltid en haug folk å prate med (men kom tidlig). Man kan selvsagt ta med seg noen andre, men min erfaring er at det er enkleste å treffe nye folk om man går alene. 

kan skrive under på det . Dame på 57 her gikk ut første gang alene forrige helg. Det ble en kjempe kveld og kom i snakk med masse folk jeg aldri har sett før. Traff ikke noe spennende mann da men var mest for å tørre å gå ut alene og kjenne litt på hvordan det var. Blir nok enklere neste gang hvis jeg drar på samme sted i hvertfall. Anbefales. 

Anonymkode: 0218a...839

AnonymBruker
Skrevet
-jk- skrev (58 minutter siden):

Sukker har singelfest på Proud Mary på lørdag fra kl. 15. Aldersgruppe 35+, fri inngang. Jeg stikker nok bortom en tur. 

https://sukker.no/events/2025/09/singelvors-35-p-proud-mary

Gøy! Takk for tips! Tror du det passer for en på 52 og, eller er det stort sett folk av den yngre garden der?

Anonymkode: 2a4b8...28a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.11.2025 den 21.38):

Dette lurer jeg også på.. K44 her. Det jeg har lagt merke til er at folk snakker jo ikke med hverandre lengre. 

Anonymkode: 4a7b1...927

Det er også mitt inntrykk. Folk flest virker lykkelige alene, snakker ikke sammen, gidder ikke legge innsats i et forhold, minste motstands vei, etc.

Jeg dro til et annet land, utenfor Europa, hvor forhold og ekteskap fortsatt er noe som folk ser på som det viktigste i livet, og som verdt å jobbe for.

Anonymkode: 35892...2bc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.9.2025 den 5.26):

Som kvinne finner du dem overalt, begynn l friendzone.

Som mann er det bare å reise til utlandet først som sist.

Anonymkode: afa54...0e5

Dette har vært diskutert noen ganger. Dette er akkurat like vanskelig for kvinner som for menn. Bare fordi du ikke har kjent det på kroppen selv, trenger du ikke slenge ut slike tåpelige påstander.

Anonymkode: e807b...6e2

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.9.2025 den 5.26):

Som kvinne finner du dem overalt, begynn l friendzone.

Som mann er det bare å reise til utlandet først som sist.

Anonymkode: afa54...0e5

Nå har ikke jeg vært ufrivillig singel siden konfirmasjon så jeg har kanskje ikke så mye jeg skulle ha sagt siden jeg aldri har hatt problem med å få meg kjæreste/samboer eller et ligg for den saks skyld. 

Men jeg må faktisk si meg helt enig med deg. Jeg har hatt utallige bekjente som har investert i utallige damer for så  å bli friendzonet av helt snodige forklaringer. Så mitt råd til de alle de siste ti årene er å ta turen sørover, helst til Sør-amerika. 

Om mitt 21 år samboerforhold skulle ta slutt så hadde jeg ikke brukt en kalori på å bli en bitter surkuk, jeg hadde bestilt meg flybilett og tatt meg 3-4 måneder fri. 

Mann 50

Anonymkode: 426ca...5d2

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Gøy! Takk for tips! Tror du det passer for en på 52 og, eller er det stort sett folk av den yngre garden der?

35+ betyr vel fort ca. samme klientell som på Klubb 37+, dvs. stort sett folk i 40-, 50- og  60-årene samt noen i 30-årene. 

Jeg er 53.

Skrevet

At menn må dra til utlandet for å ha sjanse på noen er bare tull. Er 44 og selv om jeg ikke vasser i damer, har jeg alltid mulighet til et forhold.

Det starter med deg selv, man kan ikke sitte inne og håpe på at en pen dame ringer på døra og spør om du vil bli med på kino. Om du vil i et forhold, eller bare få nye venner eller opplevelser for den saks skyld, kom deg ut av huset. Det finnes en drøss med aktiviteter, hvor kvinner venter på en mann. Kor er nevnt, frivillighet er nevnt. Og det er pene damer der også, pene damer som er i samme situasjon som TS. Som mann er det egentlig bare å gå på en aktivitet og være seg selv, så kommer personene tim deg. Om du er en douchebag som konstant klager på nettet at "alle kvinner er så kresne nå, og jeg ikke får meg noe forhold" mens det eneste man gjør ute er å gå i matbutikken og på jobb er det DU, og ikke andre som er problemet.

Var på fjelltur i Jotunheimen i sommer og møtte kvinner som var smellvakre og 20 år yngre enn meg. Kom i prat med noen av de, og da jeg satt meg ned og snakket med de, istedenfor å sitte for meg selv og hate kvinner, kom jeg raskt i en god samtale med de. Det ene utviklet seg til det andre, men det er en annen historie.

Kom deg ut, ts og alle andre som savner et forhold. Du vil ikke tro hvor mange pene, interessante mennesker det finnes der ute som bare leter etter noen som vil snakke litt med de.

Jeg har nevnt det før på forumet, men Noreena Hertz beskriver det best i boka si "Ensomhetens århundre". Flere mennesker vil dø av ensomhet enn av noe annet dette århundret. Det er en tankevekker, det.

Kom deg ut og lev😀

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.9.2025 den 4.35):

Kjæresten altså. 

Det virker jo helt håpløst. 

Anonymkode: 8a3a3...7b7

Datingsider er jo en mulighet. Selv vil jeg kanskje slå ett slag for å prøve å møte nye folk gjennom en felles hobby/interesse. Gamer du? Det er jo en fin måte å møte folk på. Mange som møter sine utkårede der. Liker du å gå tur eller lignende, prøv å få med deg noen på tur.. rett å slett møte folk. Gjerne over noe man begge liker. Bli kjent, se om man møter den "rette". Det kan være gjennom noe organisert/klubb eller på eget initiativ. Bruk Facebook, bruk internett. 

AnonymBruker
Skrevet
-jk- skrev (44 minutter siden):

35+ betyr vel fort ca. samme klientell som på Klubb 37+, dvs. stort sett folk i 40-, 50- og  60-årene samt noen i 30-årene. 

Jeg er 53.

Tusen takk :). Tenkte jeg skulle opprette en profil på sukker for sakens skyld, men det viste seg at jeg hadde en 15 år gammel profil liggende 😅. Noenlunde oppdatert nå – så får jeg se om jeg drister meg inn på treff også :).

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...