AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Ekteskapet er slutt og jeg skal ut på datingmarkedet igjen. Jeg har passert 40 og har ikke vært på sosiale medier siden Facebook kom rundt 2008. Det er vel et rødt flagg om folk ikke finner meg på sosiale medier, så tenkte å lage meg noen profiler. Men hvor? TikTok og snap har jeg hørt er obligatorisk. Men hva med Instagram og LinkedIn? Jeg har fortsatt den gamle Facebookprofilen, men har ikke skiftet profilbilde siden 2008. Bør oppdateres? Anonymkode: 90b9c...a72
Liveterspennende Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Både ja og nei, du har rett i at det «kan» være et rødt flagg, men det må ikke være det. Selv har jeg kuttet ut de fleste, eneste jeg har er linked og insta. Alle utenom dette bruker jeg ikke, trenger ikke og det er veldig mange av mine venner som også har droppet de fleste medier. At du ikke er å finne der betyr bare at du ikke er en av alle, du er en som ikke har behov for å leve livet ditt gjennom nettet, aksept fra andre. Min absolutte anbefaling er å ikke gjøre endring, men fortsette som du er vant til. Samtidig må du være oppmerksom på at Tinder er kjøttmarked, og det er mer useriøst enn seriøst. Sikkert mange her inne som kan fortelle om dating/sjekke apper/nettsider osv. Ønsker deg lykke til og håper du finner kjærligheten uten altfor mye styr.
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Er du dame trenger du ikke sosiale medier. Bare gå inn på en bar. Innen kort tid vil gutta kontakte deg. Anonymkode: 26421...cd5 2 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Trenger ikke sosiale medier fordeom. Jeg har verken Facebook, Instagram eller Tik Tok - men har da ingen problemer med å møte folk. SoMe er oppskrytt. Anonymkode: 500c0...71c 3
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden Nei du må ikke ha sosiale medier for å date i 2025. Snap er praktisk mange liker å bruke snap som chatte kanal. Obligatorisk er det selvsagt ikke kjenner flere i denne alderen som bare bruker vanlig sms, eller evt messenger siden du har facebook. Insta og tiktok har jeg grunnet jogg. Var det ikke for jobb ville jeg aldri brukt dem. Så viss du ikke ønsker disse kanalene la vær. Er også flere som har dem uten å ha lagt ut noe selv og ikke under eget navn. Vær deg selv det er det beste. Anonymkode: ab333...ee3 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden Om du ikke har snap, tiktok og Instagram nå , ikke begynn med det. Er som å begynne å røyke i voksen alder siden alle andre gjør det. Jeg ville vært så glad i å finne en partner som ikke er på sosiale medier (selv om jeg er der selv, men ville kuttet ut om partner ønsket). Anonymkode: e8236...892 1 2
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Skrevet 7 timer siden Det største grønne flagget med kjæresten min er at han ikke er på sosiale medier. Anonymkode: b5858...055 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Trenger ikke sosiale medier fordeom. Jeg har verken Facebook, Instagram eller Tik Tok - men har da ingen problemer med å møte folk. SoMe er oppskrytt. Anonymkode: 500c0...71c Slutt å bruke ord som ikke finnes. Det er ingenting som heter "fordeom" i norsk skriftspråk. Hva betyr det? Uansett? Så skriv det det faktisk heter. TS, du trenger ikke alle mulige slags sosiale medier. Velg en, og bruk eller litt tid og konsentrasjon om denne ene. F.eks instagram. Ikke Tiktok, den er for fjortisser. Som førti pluss passer man nok ikke helt inn på Tiktok. Facebook er ut. Bare svindelannonser og romansesvindlere som frekventerer den nå de siste årene. Dødt når det kommer til venner. Anonymkode: f0c2b...8f8
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Skrevet 6 timer siden LinkedIn er mer jobbrelatert, selv om de bredder seg ut. Vet ikke hva slags jobb du har, men i visse yrker er det relevant å ha en profil der, i andre helt unødvendig. Du må jo ikke ha en profil, men hvis du har en brakk FB-profil liggende, legg ut et nytt (ferskt) bilde og litt grunnleggende informasjon. Anonymkode: 86ab5...a43
Fighter83 Skrevet 6 timer siden #10 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ekteskapet er slutt og jeg skal ut på datingmarkedet igjen. Jeg har passert 40 og har ikke vært på sosiale medier siden Facebook kom rundt 2008. Det er vel et rødt flagg om folk ikke finner meg på sosiale medier, så tenkte å lage meg noen profiler. Men hvor? TikTok og snap har jeg hørt er obligatorisk. Men hva med Instagram og LinkedIn? Jeg har fortsatt den gamle Facebookprofilen, men har ikke skiftet profilbilde siden 2008. Bør oppdateres? Anonymkode: 90b9c...a72 Nei, man Må faktisk ikke ha dette. Har du mobilnr så holder det. 1
Mardina Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ekteskapet er slutt og jeg skal ut på datingmarkedet igjen. Jeg har passert 40 og har ikke vært på sosiale medier siden Facebook kom rundt 2008. Det er vel et rødt flagg om folk ikke finner meg på sosiale medier, så tenkte å lage meg noen profiler. Men hvor? TikTok og snap har jeg hørt er obligatorisk. Men hva med Instagram og LinkedIn? Jeg har fortsatt den gamle Facebookprofilen, men har ikke skiftet profilbilde siden 2008. Bør oppdateres? Anonymkode: 90b9c...a72 Fant kjæresten min på Facebook dating. Det kan bli vanskeligere å finne kjærligheten uten dating-apper. Hvorfor tenker du at du må ha TikTok og Snap? Jeg har ingen av dem og klarer meg fint uten 😊 Den eneste SoMe jeg har er Facebook. LinkedIn hadde jeg en liten periode, men den appen er masete og slitsom at den ble fort avinstallert...
Sparkling_Pink Skrevet 1 time siden #12 Skrevet 1 time siden Mange ønsker å kommunisere via Snap. Selv får jeg ikke helt til den appen.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Skrevet 1 time siden Vi i 40-årene liker gjerne å kommunisere på messenger. Så det er det eneste du trenger. Noen bruker Snapchat, men det fungerer sjeldent bra. Tik-tok er for ungdommen, ingen grunn til å ha det om du ikke må følge med på hva egne barn gjør der. Anonymkode: f0377...87d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå