Gå til innhold

løst slep

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har tenkt på å få sydd meg kjole i Tyrkia i sommer, og har derfor tegnet meg en selv. mener litt i stuss på det med slepet. jeg vet at jeg godt kunne tenkt meg et langt og herli slep opp gjennom kirke gulvet, men kommer til å bli gal om jeg skal gå å drasse på det hele kvelden. kunne derfor ha tenkt meg et slep som kunne plukkes av.

har egentli alldri sett noe sant, bare hørt om det :sjenert: . noen som har ærfaring med det, eller vet hvor jeg kunne sett eksempler på det på nettet???

tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er visst vanlig å sette en hempe på innsiden av slepet, så du kan hekte det opp bak utover kvelden. Ble det forståelig? :overrasket:

Skrevet

Jeg tror ikke det er noe hokus-pokus å få til for de som skal sy kjolen din, hvis du klarer å forklare det til dem. Kanskje du kan spørre hos noen som syr brudekjoler her hjemme først, de vet det sikkert også.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg prøvde en kjole som hadde slep som var festet til kjolen med borrelås. Innmari praktisk :)

Skrevet (endret)

Jeg har valgt å kjøpe en kjole der slepet er festet med borrelås. Kjempepraktisk. Sincerity Bridal har mange.

Borrelåsen sitter festet under en "kant" som slepet kommer ut av.

Du ser hvordan en slik kjole ser ut bak her. Kjolen til venstre.

Til info, så er ikke dette den kjolen jeg har kjøpt, men samme patent bak.

Endret av Sensommerbruden
  • 3 uker senere...
Skrevet

tusen takk for hjelpen jenter

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...