Gå til innhold

Pakke fra Postnord ble returnert uten varsling

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ventet en pakke fra Postnord. Etter 3 uker stusset jeg litt over den enda ikke hadde kommet. Da jeg gikk inn og sjekket i appen så jeg at pakken var kommet frem til hentested for 9 dager siden og allerede returnert til selger. Jeg har nettopp lastet ned appen, men trodde jo jeg ville få en varsling/sms at at pakken kunne hentes og hentekode. Er det slik at dersom man har Postnord appen så må man hele tiden følge med og spore pakken selv? Jeg har bestilt og sendt mange pakker siste månedene, så mye å holde styr på alt. Ihvertfall om jeg ikke får varsling og påminnelse om å hente pakken.

Kan noen bekrefte eller avkrefte at man ikke får varslinger lengre om man har Postnord appen? Prøver å finne ut om jeg har en klagesak hos Postnord eller ei.

Anonymkode: 23c6b...619

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal få varsel, men vet du det er en pakke på vei, så lønner det seg å være litt proaktiv..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd å ikke få varsel om at pakken var innlevert engang, var tilfeldig at avsender oppdaget at den var kommet frem til hentested dagen før den skulle returneres. Så noen ganger glipper det. man må følge med selv.

Anonymkode: c8b26...a88

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du får varsel i appen....hvis du har huket av for at du ønsker det.

Anonymkode: 3d990...f1f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Opplever det som litt forskjellig om jeg får varsel i tillegg på sms/e-post når jeg har appen. Tror det har litt med avsender å gjøre. Men får alltid i appen, men du må jo godta pushvarsler. Man godtar en del vilkår når du laster ned appen, er det samme med posten sin.

Anonymkode: 5d20a...fdc

AnonymBruker
Skrevet

Har du appen så får du push-varsel fra appen.
Har du på ett eller annet vis nektet push-varsel blir disse borte.
Og min erfaring er at om du har installert appen så får du ikke sms/mail lenger.

Opplevd noe lignende selv.
Hadde blitt logget ut av appen fikk ingen varsel.
Heldigvis kjenner dem meg i butikken så dem varslet meg.

Så sjekk om du faktisk kan få push-varsel fra appen.

Anonymkode: 0496f...9dc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kan noen bekrefte eller avkrefte at man ikke får varslinger lengre om man har Postnord appen? Prøver å finne ut om jeg har en klagesak hos Postnord eller ei.

Anonymkode: 23c6b...619

Gå på profil i appen og se på varslinger.

Sjekk om mobilen stanser varslinger fra app og om det i tillegg er valgt sms-varsling om pakkehendelser.

Hos meg har mobilen deaktivert varslinger fra appen etter en oppdatering.

Anonymkode: 5ae64...1f1

AnonymBruker
Skrevet

Får alltid varsler - både i appen, på e-post og sms - så ingen fare for at jeg ikke får med meg at en pakke har kommet her😅 Skal jo komme varsel, så her må det enten ha glippet eller så er push-varsler deaktivert på en eller annen måte.

Anonymkode: 68155...074

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og min erfaring er at om du har installert appen så får du ikke sms/mail lenger.

Det stemmer. Om man har lastet ned app’en før man ikke SMS før på en av purringene. E-post får man om man har valgt det.

Anonymkode: 209f3...811

Skrevet

Jeg har appen, og får pop-up varsel på mobilen fra PostNord når en pakke er på vei, og også når den har kommet frem og er klar til henting. Men jeg husker ikke om det er noe jeg har huket av for i appen at jeg vil ha, da appen ble lastet ned for lenge siden. Sjekk innstillingene dine, så det ev blir fikset til neste gang.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det må ha med personlige innstillinger på mobilen + appen å gjøre. Jeg får både epost og pop-up varsel på mobilen om pakkens fremgang og ankomst fra PostNord.

Endret av Million
Skrevet

Her varierer det veldig om jeg får varsel eller ikke. Kan måtte sjekke selv eller få mange varsel om samme pakke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...