Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på ferie for ikke så lenge siden, og traff på en flott fyr som jeg ble kjent med ute på byen. Han bor i England og jeg bor i Norge. Vi møttes i syden.

Vi ble enige om å holde kontakten når vi begge drar hjem igjen. Han skulle reise neste dag til England. Vi kysset bare og ikke noe mer. jeg ble fort betatt og tenkte å gi det en sjanse til tross for at vi bor i ulike land, da jeg selv sa at jeg ønsker et seriøst forhold, og han ønsket det samme 

Kvelden etterpå fikk jeg en melding  fra ham,da han hadde kommet hjem til England, at han ikke vil satse på et avstandsforhold.

Han snakket også mye om at han vil flytte til Norge da vi traff hverandre den kvelden husker jeg. Jeg ble veldig lei meg og kjenner at det gjør vondt i hele kroppen. Og klarer heller ikke glemme han selvom vi traff hverandre kun en gang. Det går ikke opp for meg hvordan man kan si så mye og brått ombestemme seg neste dag

han sa til og med at avstand betyr lite når det er en kort flytur unna England.

Anonymkode: 8fe5b...2df

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oi, men han kan ha sagt en del ting han mente der og da, men som ikke virket like overbevisende dagen etter. Uansett er det ikke gjensidig, da. Etter bare en kveld kan du like godt satse på noen andre. 

Anonymkode: d2892...05e

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har gamet med britiske menn i snart 12 år. De drar på ligge-ferier. Det gjør damene også. Litt som oss nordmenn egentlig, men vi prater ikke høyt om det.

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Var på ferie for ikke så lenge siden, og traff på en flott fyr som jeg ble kjent med ute på byen. Han bor i England og jeg bor i Norge. Vi møttes i syden.

Vi ble enige om å holde kontakten når vi begge drar hjem igjen. Han skulle reise neste dag til England. Vi kysset bare og ikke noe mer. jeg ble fort betatt og tenkte å gi det en sjanse til tross for at vi bor i ulike land, da jeg selv sa at jeg ønsker et seriøst forhold, og han ønsket det samme 

Kvelden etterpå fikk jeg en melding  fra ham,da han hadde kommet hjem til England, at han ikke vil satse på et avstandsforhold.

Han snakket også mye om at han vil flytte til Norge da vi traff hverandre den kvelden husker jeg. Jeg ble veldig lei meg og kjenner at det gjør vondt i hele kroppen. Og klarer heller ikke glemme han selvom vi traff hverandre kun en gang. Det går ikke opp for meg hvordan man kan si så mye og brått ombestemme seg neste dag

Han lurte deg. Alle de følelsene var for å ligge med deg, eller flørte med deg mens han var der. 

Opplevde det samme da jeg var 18. Følte meg som en idiot som trodde det var sånt. Jeg laget jo store fortellinger i hodet om avstandsforhold med en fra Tyskland. 

Anonymkode: 96757...19f

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jøye meg. Du treffer en fyr en kveld. Han er i dine øyne fantastisk. Du kjenner han ikke og du blir så keen og skuffet over helomvending av gårsdagens samtale/ønsker for fremtid. Du må være svært ung og har mye å lære…c’’,)

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å snu fokuset fra å være lei deg for at du ikke fikk drømmemannen, til at du blir sint for at han utgav seg for å være noe han ikke er. For uansett hvor flott og fin du syns han er, så er han uansett ikke den drømmemannen du håpte på, all den tid han ikke vil være i et forhold med deg. For alt du vet har han lurt deg trill rundt, og har samboer hjemme. 

Anonymkode: 6e3f0...37e

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva nøyaktig ble du betatt av ved han? Du kjenner han jo absolutt ikke godt nok til å vite om han virkelig er kompatibel med deg for et forhold. 

Mest sannsynlig har du følt deg validert, sett, hørt og desired og de følelsene har trigget ditt ego til å tro at du er betatt. Det er normalt å oppleve, men det gagner deg ikke - det gjør deg svært sårbar for å havne i ugunstige relasjoner. Anbefaler at du jobber deg til en så sterk selvfølelse at du ikke blir betatt av komplimenter og tomme løfter. Da stiller du mye sterkere i all dating videre i livet!  

Anonymkode: 52d0e...5e0

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Påbrn måte så skjønner jeg deg. Jeg traff en mann for 6 år siden i et typisk feriested i Sør-Europa. Han bor i et annet europeiske land. Siden vi reiser til samme sted på samme tid så treffes vi hvert år. Ellers  i året går det i mail. En fantastisk mann, men jeg  tviler på at vi hadde taklet en hverdag sammen. 

Anonymkode: b6921...43c

Skrevet
Rødstrupa skrev (10 timer siden):

Jøye meg. Du treffer en fyr en kveld. Han er i dine øyne fantastisk. Du kjenner han ikke og du blir så keen og skuffet over helomvending av gårsdagens samtale/ønsker for fremtid. Du må være svært ung og har mye å lære…c’’,)

Du trenger ikke være frekk og bedreviter. Alle kan bli betatt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Tvist skrev (3 minutter siden):

Av noen man ikke kjenner...? Hva er det man er betatt av da? Utseendet?

Anonymkode: 0b16a...f75

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han ble vel også betatt og caught in the moment?

Å flytte til et nytt land pga en person du har møtt én kveld er galskap! Det skjønte han fort

Anonymkode: 9c84c...5dc

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han ble vel også betatt og caught in the moment?

Å flytte til et nytt land pga en person du har møtt én kveld er galskap! Det skjønte han fort

Anonymkode: 9c84c...5dc

Han skjønte det nok da han ble edru.

Anonymkode: f6e34...6ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han håpet muligens at du skulle ligge med han om han sa det. Han løy jo åpenbart ihvertfall.

Anonymkode: 886d2...08b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Av noen man ikke kjenner...? Hva er det man er betatt av da? Utseendet?

Anonymkode: 0b16a...f75

Betatt av ideen om han. Potensialet man forestiller seg man kan ha med vedkommende. 

Anonymkode: 52d0e...5e0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

mitt ugangspunkt er som alle andres over, det menn (og kvinner) sier de første datene er ikke representativ for hva de egentlig mener, det er for å oppnå noe.. Spesielt om man møtes på ferie, fest osv.. Å la seg selv bli lei seg etter noen timer med intens flørting sier meg at TS bør jobbe med egne greier før hun går ut og leter etter en varig relasjon.. 

Anonymkode: c48f3...dc1

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke måte på hvor mye jeg har sagt ja til i fylla og ombestemt meg om neste dag. Har sikkert startet 14 band og planlagt ti verdensomseilinger. Våknet her for ikke lenge siden en søndag til en lang melding fra noen jeg tydeligvis hadde sagt ja til å gå på date med og ikke husket engang. Husket personen altså, men vi snakket seriøst i fem minutter, jeg kan ikke huske å ha avtalt noe. Den der "ja la oss bli venner på FB og møtes en dag", og så blir det ingenting, har skjedd meg så mange ganger at jeg ikke vet hvem halve vennelisten min på fb er engang. Og det har også skjedd mange ganger, at den andre faktisk har fulgt opp og jeg har måttet svare at jeg ikke er interessert. Jeg var bare blid og høflig og ja-menneske i fylla.

Nå virker det jo som ditt møte var mye mer toveis enn det der siste nylige eksempelet mitt da. Og jeg skjønner godt gnister kan fly og man kan håpe og planlegge etter kun ett møte, om jeg så ikke har troen på kjærlighet ved første blikk, så har jeg tro på at man kan bli betatt, håpefull og superinteressert i å ta noe videre! Jeg har også blitt slått i bakken av et første møte en gang eller tre.

Men altså - du forstår vel han og da? Han var full og kåt, for det første. Da kan du få menn til å si alt slags. Og selv om han så mente det, så er vel avstandsforhold lite ønskelig for de fleste. 

Anonymkode: ea5ee...56d

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Tvist skrev (1 time siden):

Jo, bedre viten for jeg har levd en stund…

AnonymBruker
Skrevet

Ombestemte seg

Anonymkode: fb9f5...98b

AnonymBruker
Skrevet

Han kan godt ha ment det i øyeblikket, han ble sikkert revet med av situasjonen, men dagen etter våknet han av euforien og skjønte at det vil bli altfor stress og dyrt å skulle ha et avstandsforhold til en han ikke kjenner en gang. 

Han var i det minste anstendig nok til å gi deg beskjed. 

Anonymkode: 91aa7...6a4

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har ikke håp = han har ikke lyst.

Hvis en mann ikke har håp, ikke viser interesse, ikke har tid, er for sliten til å se deg, har for mange problemer, et cetera, uansett hva grunnen er: hvis han ikke prioriterer deg, så er han ikke interessert. Alt annet er bare bort/forklaringer.

Anonymkode: 91aa7...6a4

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...