Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter å levd mange år i et ekteskap med sextørke og utsultet på oppmerksomhet fra mannen, var jeg mer enn klar for et nytt forhold der intimitet,nærhet og god sex var et krav. Jeg ville ha en kjæreste. Møtte en mann som hadde samme "krav" som meg og vi var veldig kompatible.

Nå har jeg liksom fått det og nå er ikke "kravet" der lengre. Kjenner på en måte ikke behov for det lenger. Nå vil jeg egentlig bare være i fred. Ikke noe dårlig stemning, men ting er bare dabbet av. Tror han nye kjenner på det også. Vi kjeder oss og sitter bare i sofaen liksom. Gidder ikke å gjøre noe heller. Litt tafatt og oppgitt. Blitt som et gammelt ektepar. 

Forelskelsen er gått over. Er jeg ferdig med han eller er dette vanlig ? Er jo glad i han og vil ikke dumpe, men noe skurrer for meg. Overgangsalder ?  Noen som kan relatere ?

K48

Anonymkode: cce0f...e4e

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg relaterer til noe av det samme. Var 35 år, ble skilt etter 12 år, hadde hatt 10 år med ganske labert sexliv, og som nysingel ville jeg bare...pule, for å være ærlig. Dvs, trodde jeg ville ha en fast, ny partner med et rådeilig sexliv, men kastet meg ut i dating poolen og lot det stå til. Hadde både deilig sex og litt mindre deilig sex. Gikk egentlig ikke så lang tid før jeg bare ville være alene, fikk et skikkelig sterkt behov for det, og har i grunnen holdt meg alene siden. Vært singel i fem år nå, og det har ingenting med overgangsalder å gjøre, for jeg er bare 40, og er enda ikke der. Har bare ikke det store behovet for å dele livet og senga mi med noen andre, kjenner jeg.

Anonymkode: d9eff...6e2

AnonymBruker
Skrevet

Dette skjer fordi dere ligger med for mange, og blir kalde og desillusjonerte 

Anonymkode: 1f0f2...504

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

For noe tull. Ts beskriver heller ikke et utsvevende sexliv med mange partnere. 

Anonymkode: b3612...0af

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ble skilt som 40 åring og fikk kjæreste ganske kjapt. Dritbra sex. Bor hver for oss og møtes innimellom. Rekker å savne hverandre for det går lang tid mellom. Så det passer perfekt, masse alenetid.

Anonymkode: bd542...473

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

For noe tull. Ts beskriver heller ikke et utsvevende sexliv med mange partnere. 

Anonymkode: b3612...0af

Ja, det er tull. Jeg har kun ligget med 2 menn i hele mitt liv: eksmannen og kjæresten nå.

Ts

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Ble skilt som 40 åring og fikk kjæreste ganske kjapt. Dritbra sex. Bor hver for oss og møtes innimellom. Rekker å savne hverandre for det går lang tid mellom. Så det passer perfekt, masse alenetid.

Anonymkode: bd542...473

Kan være noe der. Vi er sammen 24/7 nesten. 

Ts 

AnonymBruker
Skrevet

Tror mange går lei i forhold. Sier de vil være alene, men etter et par år der, så har de plutselig funnet noen likevel. Det er de færreste som virkelig mener dette med at de ønsker å legge kjærester og forhold bak seg, og faktisk være alene. Så jeg tror her er det mest snakk om det første, at du er lei forholdet, men går du, så finner du en annen. 

Har man virkelig lyst å leve alene, uten forhold, kjæreste, sex, så undrer man ikke en gang på dette, man vet med hele seg. 

Anonymkode: 8990a...704

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har ligget med over 100 stk og er ikke kald. 
Gerd, 52

Anonymkode: dab8b...710

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...