AnonymBruker Skrevet 21. september #1 Skrevet 21. september Hvis du fikk inn lønnen du har i dag uten å måtte jobbe, hadde du gjort det? Anonymkode: 96583...472
AnonymBruker Skrevet 21. september #2 Skrevet 21. september Redusert. Jobbet kun kveldsvakter da. Anonymkode: 42e36...fd0 1
Slarti Skrevet 21. september #3 Skrevet 21. september Glatt. Har så mye man skulle drevet med som man ikke har tid til. 12 1
AnonymBruker Skrevet 21. september #4 Skrevet 21. september Ja. Å jobbe er meningsløst. Anonymkode: 5b833...0f6 12 2
AnonymBruker Skrevet 21. september #5 Skrevet 21. september Ja lett , hadde funnet på andre ting . Anonymkode: 3a4f0...eba 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. september #6 Skrevet 21. september Hadde nok ikke slutta å jobbe, men hadde jobba mindre så jeg fikk mer tid til andre ting Anonymkode: bbb5d...f4e 10 3
AnonymBruker Skrevet 21. september #7 Skrevet 21. september Ja, definitivt. Anonymkode: 119ee...edc 8
AnonymBruker Skrevet 21. september #8 Skrevet 21. september Jeg hadde sluttet på dagen 😄 (men har bare et år igjen før jeg skal pensjonere meg uansett, nesten så jeg teller dager). Anonymkode: f6936...460 7 5 1
AnonymBruker Skrevet 21. september #9 Skrevet 21. september Hadde sluttet i dagens jobb, men ikke sluttet å jobbe. Bare funnet noe mer givende. Kan jo gjøre det nå også, men ikke til samme lønn... Anonymkode: 2eab2...3be 10
AnonymBruker Skrevet 21. september #10 Skrevet 21. september Ja, men hadde nok funnet andre meningsfylte ting å fylle dagene med. Anonymkode: ef000...1c4 7
AnonymBruker Skrevet 21. september #11 Skrevet 21. september Hadde slutta på dagen ja! Har egentlig ikke tid til å jobbe, har tusen ting som er mer meningsfullt å drive med . Anonymkode: 9a585...ead 8
AnonymBruker Skrevet 21. september #12 Skrevet 21. september Tror ikke det, har ikke godt av å bare gå hjemme altså. Flere av vennene mine gjør det, de mottar trygd og holder på med astrologi, New age og substanser. Jeg orker dem ikke mer og tenker på droppe dem. Det er mine skattepenger de driver og gosser seg med, og de ser ned på meg fordi jeg er en slave av samfunnet. Jeg vil heller være det enn helt blåst. Anonymkode: 72897...92e 4 5
AnonymBruker Skrevet 21. september #14 Skrevet 21. september Ja! Hadde drevet med noe veldedighet i steden. Reddet dyr ❤️ Anonymkode: 54c8f...4ea 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. september #15 Skrevet 21. september Selvsagt, ellers blir det som å jobbe gratis. Er så definitivt ikke av de som sliter med å finne på noe å gjøre utenom jobb. Anonymkode: db654...732 2 3
AnonymBruker Skrevet 21. september #16 Skrevet 21. september Nei, jeg liker jobben, og liker å føle at jeg gjør noe nyttig. Men jeg hadde nok redusert stillingen min for å ha mer tid til andre ting. Anonymkode: 34937...0fe 4
AnonymBruker Skrevet 21. september #17 Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror ikke det, har ikke godt av å bare gå hjemme altså. Anonymkode: 72897...92e Hvorfor kommer denne i alle sånne tråder? Slutte å jobbe="bare gå hjemme"? Er det fantasien som ikke strekker til? Anonymkode: db654...732 14 2 6
AnonymBruker Skrevet 21. september #18 Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror ikke det, har ikke godt av å bare gå hjemme altså. Flere av vennene mine gjør det, de mottar trygd og holder på med astrologi, New age og substanser. Jeg orker dem ikke mer og tenker på droppe dem. Det er mine skattepenger de driver og gosser seg med, og de ser ned på meg fordi jeg er en slave av samfunnet. Jeg vil heller være det enn helt blåst. Anonymkode: 72897...92e De har betalt skatt de og, så de pengene er ikke mer dine enn deres. Anonymkode: 9a585...ead 4 2
AnonymBruker Skrevet 21. september #19 Skrevet 21. september Jeg sto i en situasjon der jeg fint kunne blitt uføretrygda og hatt en sikker og stabil inntekt fra Staten. Jeg har en alvorlig og kronisk sykdom som jeg kommer til å dø av, men ikke i dag eller i neste uke. I over to år var jeg under hard og jevnlig behandling mot sykdommen, og i den perioden var jeg helt ute av arbeidslivet. Å ha et meningsfylt arbeid, å ha kollegaer rundt meg og å ha en rytme i hverdagen har så mye å si for min livskvalitet og min mentale helse, at jeg har valgt å stå i jobb, selv om jeg har redusert stillingen min. Det kan høres fristende ut å slippe å jobbe, men det er så gudsjammerlig kjedelig. Når man ikke har en jobb å gå til, blir det på ingen måte som å ha ferie. Anonymkode: 8040c...a56 2 5 1
AnonymBruker Skrevet 21. september #20 Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor kommer denne i alle sånne tråder? Slutte å jobbe="bare gå hjemme"? Er det fantasien som ikke strekker til? Anonymkode: db654...732 Det reagerer jeg på og. Må være fantasien som er blåst bort når man ikke greier å finne mening utenom jobben. Anonymkode: 9a585...ead 8 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå