Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er høst og strømper må på. Har fått tips om at Wolford er de beste. Har stort sett bare brukt strømper fra HM, Lindex eller Cubus. For det meste stayups. Handler dere Wolford på Wolford--butikker? Eller tips om gode priser på disse strømpene? 

Anonymkode: b65d3...2f5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hm/Cubus/Lindex(sistnevnte er forøvrig det mest bedritne skvipet jeg noensinne har kjøpt) kan ikke sammenliknes med Wolford. 

Det er en heeeelt annen verden. Velkommen!

Anonymkode: cb516...ebb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hm/Cubus/Lindex(sistnevnte er forøvrig det mest bedritne skvipet jeg noensinne har kjøpt) kan ikke sammenliknes med Wolford. 

Det er en heeeelt annen verden. Velkommen!

Anonymkode: cb516...ebb

........og en heeeelt annen pris!

Anonymkode: e3542...2f3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

........og en heeeelt annen pris!

Jepp ... så var derfor jeg tenkte å høre om pris-tips på Wolford. Og må også si at jeg har brukt og bruker stayups fra HM/Cubus/Lindex flere ganger i uken på jobb, og at jeg egentlig har vært fornøyd. Sitter bra, selv etter vask, men forstår jo at det kan være forskjell i kvalitet. 

Anonymkode: b65d3...2f5

AnonymBruker
Skrevet

Bruker ingenting annet enn wolford lengre. 

pris tips, tja hvis du liker Satin touch har de kampanje 3 for 2 i de fleste butikker nå. Ellers har boozt tilbud merino ull. Og kuponger i tillegg kanskje? black week og black friday er vel neste mulighet for tilbud på hele sortimentet. 

jeg drar i wolford boutique mest for klær eller noen veldig spesielle strømper med et spesielt mønster. De jeg bruker til vanlig fra basisortimentet følger jeg  med på tilbud i undertøysbutikker. 

Anonymkode: 1018a...bc6

Skrevet

Jeg ønsker også tips til tights. Har pleid å handle på Lindex, men syns de blir fort stygge og slappe. Vil helst ha så mye bomull som mulig, syntet blir jeg så klam av. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Bruker ingenting annet enn wolford lengre. 

pris tips, tja hvis du liker Satin touch har de kampanje 3 for 2 i de fleste butikker nå. Ellers har boozt tilbud merino ull. Og kuponger i tillegg kanskje? black week og black friday er vel neste mulighet for tilbud på hele sortimentet. 

jeg drar i wolford boutique mest for klær eller noen veldig spesielle strømper med et spesielt mønster. De jeg bruker til vanlig fra basisortimentet følger jeg  med på tilbud i undertøysbutikker. 

Anonymkode: 1018a...bc6

Høres ut som om du bruker strømpebukser ofte? Eller dresskode? Vil hevde at dette spiller en rolle også i forhold til kvalitet og pris, nemlig at hvis du vanligvis ikke trenger å være så formell eller fin, så kan pris være viktigere en kvalitet?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor du kjøper Wolford spiller ingen rolle, prisen er den samme uansett. Det er en Wolford butikk i Oslo, og flere som fører de. Marinka har bl.a

Anonymkode: 7c341...87a

Skrevet
miss summers skrev (7 timer siden):

Jeg ønsker også tips til tights. Har pleid å handle på Lindex, men syns de blir fort stygge og slappe. Vil helst ha så mye bomull som mulig, syntet blir jeg så klam av. 

Elastan i tightsen er jo for å unngå at de blir stygge og slappe...

AnonymBruker
Skrevet
Thyra skrev (1 time siden):

"Stygge" blir vel alle, men hva gjør dere med de som ikke er hull i men litt slitt? Kaster de, eller samle opp i skuffen?

AnonymBruker
Skrevet

Wolford eller Calida. Calida er uten lest, og man må ha sokker til, men de kan dermed benyttes som "lounge wear" i tillegg. God ull og silke kvalitet.

Anonymkode: 12278...915

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

"Stygge" blir vel alle, men hva gjør dere med de som ikke er hull i men litt slitt? Kaster de, eller samle opp i skuffen?

Bruker hjemme.

AnonymBruker
Skrevet

Har brukt noen med support fra Kunert. (Hovne bein) Synes de holder seg bra lenge, men det kan skyldes at de inneholder mer Elastan?

Skrevet
Thyra skrev (2 timer siden):

Klart det skal være elastan i, men 99% syntet er for mye. Ser at wolford også har mye syntet.

AnonymBruker
Skrevet
miss summers skrev (29 minutter siden):

Klart det skal være elastan i, men 99% syntet er for mye. Ser at wolford også har mye syntet.

Hva mener du med at 99% synt er for mye?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva mener du med at 99% synt er for mye?

Jeg orker ikke så mye syntetisk på kroppen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...