Gå til innhold

Har du hatt sex i stay-ups?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ha en ny date og vi var med ham i en 30års dag i helgen, med hotellovernatting. Hadde stay-ups på og daten digget at jeg hadde de på når vi hadde sex, både før og etter festen ... Jeg har ikke opplevd en slik respons før. Hender det at dere eller kjæresten ønsker sex med stay-ups på??

Anonymkode: dee8e...dc3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det har jeg…

Anonymkode: 56c1c...e96

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ha en ny date og vi var med ham i en 30års dag i helgen, med hotellovernatting. Hadde stay-ups på og daten digget at jeg hadde de på når vi hadde sex, både før og etter festen ... Jeg har ikke opplevd en slik respons før. Hender det at dere eller kjæresten ønsker sex med stay-ups på??

Nei. Trenger ikke det.  Kjæresten min blir kåt uansett på meg. Som oftest er det en deilig samtale som fører til det 🥰 Glad jeg slipper ha sex med dates, å ikke være meg selv 100%. Men har vært der før.

Anonymkode: 669e3...284

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke brukt stay-ups siden bryllupsnatten. Han har ikke spurt etter det heller, så sånn sett er vi jo enige.

Anonymkode: ad667...0aa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hatt sex med alle mulige utgaver av strømper og veldig mye annet. Alltid veldig positiv respons.

Anonymkode: ed91a...00f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hatt sex med alle mulige utgaver av strømper og veldig mye annet. Alltid veldig positiv respons.

Anonymkode: ed91a...00f

Med "kjerring-strømper" også? (noe mer u-sexy finnes vel ikke?)

Anonymkode: eba3d...b73

Skrevet

Ja, det har jeg, i hvert fall startet opp med stayups… Ikke bestandig de holder seg på etter hvert da😊

Skrevet

Ja, jeg har hatt sex med stay ups på. Har hatt sex med andre klesplagg på også, når vi bare må kose oss med en gang.

AnonymBruker
Skrevet

Strømper er til for å rive åpning i, eller rives av 😉

Anonymkode: b6ab5...1ee

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har vel hatt sex i alle varianter. Fra fullt påkledd, med å dytte trusa til side til naken og alt midt i mellom..

Lurer du på om det er farlig, eller var det ikke gøy/bra?

Om det ikke var for deg, så gjør du det ikke igjen. Om du likte det, så har dere funnet en ting dere begge liker.

Anonymkode: 5c818...b8b

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Med "kjerring-strømper" også? (noe mer u-sexy finnes vel ikke?)

Vet ikke hva du definerer som "kjerring-strømper",  men jeg har hatt både stayups og hofteholder/strømper og begge deler gir meget god respons (mildt sagt) hos det annet kjønn.  

Skrevet
bullehurk skrev (1 time siden):

Vet ikke hva du definerer som "kjerring-strømper",  men jeg har hatt både stayups og hofteholder/strømper og begge deler gir meget god respons (mildt sagt) hos det annet kjønn.  

Merkelig svar at en kvinne ikke vet hva "kjerring-strømper" er, jeg tror du er en mann.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Strømper er til for å rive åpning i, eller rives av 😉

Anonymkode: b6ab5...1ee

Er det ikke bedre å ha noen med ferdige hull der det trengs i stedet for å rive de i stykker? Ikke særlig økonomisk i vertfall å måtte kjøpe nye hver gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...