TheLegendBellaGoth Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Jeg føler Sveits har tog som går på skinner, høy punktlighet og lite kanselleringer. De går så å si overalt der man trenger dem. Er Sveits det beste landet å ta tog ferie i? Jeg har vært i Sveits noen ganger selv og 99% av gangene synes jeg alt av offentlig transport virker. Sveits virker som et veldig gjennomført land med helt fantastisk natur og mye fin arkitektur. Eneste er at det er noe dyrt. Hva tenker dere?
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden TheLegendBellaGoth skrev (6 minutter siden): Jeg føler Sveits har tog som går på skinner, høy punktlighet og lite kanselleringer. De går så å si overalt der man trenger dem. Er Sveits det beste landet å ta tog ferie i? Jeg har vært i Sveits noen ganger selv og 99% av gangene synes jeg alt av offentlig transport virker. Sveits virker som et veldig gjennomført land med helt fantastisk natur og mye fin arkitektur. Eneste er at det er noe dyrt. Hva tenker dere? Enig. Er imponert over infrastrukturen i Sveits. Og punktligheten de kan vise til. Skjønner godt hvorfor 500+ norske rikinginger trives der. Anonymkode: 79e3f...e82 1
Kjetil E Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden TheLegendBellaGoth skrev (3 timer siden): Jeg føler Sveits har tog som går på skinner, høy punktlighet og lite kanselleringer. De går så å si overalt der man trenger dem. Er Sveits det beste landet å ta tog ferie i? Jeg har vært i Sveits noen ganger selv og 99% av gangene synes jeg alt av offentlig transport virker. Sveits virker som et veldig gjennomført land med helt fantastisk natur og mye fin arkitektur. Eneste er at det er noe dyrt. Hva tenker dere? Svetis er et FANTASTISK togland. Har reist med blant annet Glacier express, MOB Golden pass Panoramic train, Wengeralphbahn og Jungfraujochbahn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå