AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:29 #1 Skrevet søndag kl. 17:29 Hei. Gubben og jeg planlegger en romantisk vinterferie/jubileumstur til vinteren og har landet på en resort på Mauritsius. Man kan velge mellom «all-inklusive» eller oppgradere til en premium variant. Så vidt jeg kan forstå får vi da tilgang til flere restauranter, bedre alkohol m.m. Men det er ganske kostbart, vil bli ca 14.000.- pr. pers. Er redd det ikke vil være verdt det, men samtidig redd for at man da går glipp av en ekte «luksusferie» og at man bare vil føle seg som en halvveis gjest. Noen andre som ar vært på AI resorter der det var flere nivåer og om en eventuelt oppgradering er verdt det? Anonymkode: 5feec...de7
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:35 #2 Skrevet søndag kl. 17:35 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei. Gubben og jeg planlegger en romantisk vinterferie/jubileumstur til vinteren og har landet på en resort på Mauritsius. Man kan velge mellom «all-inklusive» eller oppgradere til en premium variant. Så vidt jeg kan forstå får vi da tilgang til flere restauranter, bedre alkohol m.m. Men det er ganske kostbart, vil bli ca 14.000.- pr. pers. Er redd det ikke vil være verdt det, men samtidig redd for at man da går glipp av en ekte «luksusferie» og at man bare vil føle seg som en halvveis gjest. Noen andre som ar vært på AI resorter der det var flere nivåer og om en eventuelt oppgradering er verdt det? Anonymkode: 5feec...de7 Umulig for andre svare på😅🙈 Folk er jo ulike. Jeg hadde ikke valgt premium, hater restauranter osv. Kan vi spise alt på hotellet er det strålende. Drikke kan vi kjøpe på butikken. Vi velger kun premium spis,drikk dagen lang når vi drar med barna. Helt supert. Trenger ikke kjøpe noe eller lete etter vann osv i supermarked. Betaler gladelig da. Anonymkode: b7463...5e7
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:35 #3 Skrevet søndag kl. 17:35 Vi har prøvd begge deler og synes personlig premium er bortkastet. Vi setter mye større pris på å ha litt budsjett til å gå ut å spise på lokale rastautanter også. De har så utrolig mye spennende å by på, om man bor passe sentralt til sentrum. for OSS er det viktig å ha frokost, lunsj, snacks og drikke tilgjengelig hele tiden. Noen middager er også veldig deilig, men et også godt å kunne dra ut å spise. Følte ikke vi kunne gjøre det i samme grad da vi hadde premium 😊 Men kommer jo an på hvilke preferanser man selv har. Vi er ikke så opptatt av alkohol da, og synes «vanlig» utvalg er mer enn godt nok ☺️ Riktig god ferie og NYT! Fantastisk feriedestinasjon! Anonymkode: 07b0a...7a5 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 07:23 #4 Skrevet mandag kl. 07:23 Jeg har ikke andre innspill enn at jeg er veldig misunnelig på dere. Mauritius er min drømmedestinasjon, både nydelige resorts og streetfood og rom i Port Louis. Kos dere! Anonymkode: 23891...418
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 09:44 #5 Skrevet mandag kl. 09:44 Jeg ville gått for Premium. Vi gjorde det på siste tur og spiste kun A la carte. 100% verdt det Anonymkode: a02d6...cde
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 09:49 #6 Skrevet mandag kl. 09:49 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hei. Gubben og jeg planlegger en romantisk vinterferie/jubileumstur til vinteren og har landet på en resort på Mauritsius. Man kan velge mellom «all-inklusive» eller oppgradere til en premium variant. Så vidt jeg kan forstå får vi da tilgang til flere restauranter, bedre alkohol m.m. Men det er ganske kostbart, vil bli ca 14.000.- pr. pers. Er redd det ikke vil være verdt det, men samtidig redd for at man da går glipp av en ekte «luksusferie» og at man bare vil føle seg som en halvveis gjest. Noen andre som ar vært på AI resorter der det var flere nivåer og om en eventuelt oppgradering er verdt det? Anonymkode: 5feec...de7 Jeg har kun vært på AI to ganger. Den ene var på en øy i Maldivene, og der var det kun én restaurant, som igjen var veldig høy kvalitet siden det var en fem stjerners resort. Man kunne dog betale for middag på stranden, men det var ikke noe pakke som tilbød det. Alskens drikke de hadde i baren og restauranten var tilgjengelig, dog måtte man betale for alkohol etter kl 22 og frem til frokosten åpnet. Da hadde vi ikke barn. Anonymkode: 9cb4e...d85
AnonymBruker Skrevet i går, 20:06 #7 Skrevet i går, 20:06 For oss er det aldri verdt det. Vanlig AI holder i massevis. Dere får nesten bare lese beskrivelsen og vurdere om det er verdt det for dere. Anonymkode: 46cdc...c56
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Skrevet 12 timer siden Jeg kan ikke fordra "all inclusive". - jeg periodisk faster, så jeg vil ikke ha frokost - lunsj passer det best å ta på farten når man er ute på tur - middag kunne man hatt på hotellet, men det er jo morsomt å varierer.. noen ganger kommer man heller ikke tilbake fra dagens utflukt før det er leggetid - alkohol drikker jeg ikke (så der går nok mye av "lønnsomheten" rundt "all inclusive") - tilgang til så mye mat ville gjort at jeg overspiste... helse er viktig for meg.. Hvordan gjør dere dette egentlig? Henger dere bare rundt ved bassenget hele dagen? Anonymkode: 0c7fa...069 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kan ikke fordra "all inclusive". - jeg periodisk faster, så jeg vil ikke ha frokost - lunsj passer det best å ta på farten når man er ute på tur - middag kunne man hatt på hotellet, men det er jo morsomt å varierer.. noen ganger kommer man heller ikke tilbake fra dagens utflukt før det er leggetid - alkohol drikker jeg ikke (så der går nok mye av "lønnsomheten" rundt "all inclusive") - tilgang til så mye mat ville gjort at jeg overspiste... helse er viktig for meg.. Hvordan gjør dere dette egentlig? Henger dere bare rundt ved bassenget hele dagen? Anonymkode: 0c7fa...069 Strengt tatt ikke dette ts spurte om, vel? Men ts, jeg tror jeg "bare" ville gått for all inclusive 😀 Anonymkode: 48a8e...ea8 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Skrevet 9 timer siden Om dere liker å gå ut og spise. og utforske litt ellers ville jeg valgt vanlig all inclusive, og sett på det å spise på hotellet som noe dere gjør innimellom. Om dere bare vil slappe av på resorten, er i overkant opptatt av mat og drikke, så ville jeg absolutt oppgradert. Anonymkode: 670e7...660
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden #11 Skrevet 52 minutter siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvordan gjør dere dette egentlig? Henger dere bare rundt ved bassenget hele dagen? Anonymkode: 0c7fa...069 Jeg kan bare svare for oss, men på Maldivene f.eks. er det ingen andre steder å spise eller drikke (når man er på en resort-øy), så all inclusive gir mening for mange. Men i ditt tilfelle ville det antakeligvis ikke lønt seg. Anonymkode: 46cdc...c56 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå