Gå til innhold

3 tette barn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Dere som har 3 tette, hvor gamle er de og hvordan er det å ha 3 tette? Vi har ei på litt over 2 år og en på 8 mnd. Vi har lyst å prøve å få 2 års aldersforskjell på nr 2 og 3, men vil bare høre litt erfaringer 🥰 

Anonymkode: 4b197...4c8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Våre er nå mellom 8 og 14. 19 mnd mellom de to eldste, 23 mnd mellom 2 og 3, og 22 mnd mellom 3 og 4. Det var selvsagt slitsomt da vi hadde fire barn under skolealder, men man finner rutiner og systemer man trives med. Vi angrer ikke, bare litt at vi ikke gikk for nr 5.

Anonymkode: fa941...139

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

16 mnd mellom 1 og 2, og 14 mnd mellom 2 og 3. 

Anbefales virkelig. 
Fantastisk å komprimere babytid, og ha barn som er på tilnærmet samme utviklingstrinn gjør det enklere i hverdagen og i ferier. 
Vi angrer ikke

Anonymkode: 9a10b...d84

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tre på tre år. Ingen tvillinger. Er nå 8-11 år. Var travelt i begynnelsen, men nå er det gull! 

Anonymkode: 1e562...fa4

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt topp♥️

Angrer på at vi ikke gikk for enda en til tett😅 det er ca 20 mnd mellom alle tre og det har vel egentlig gått som smurt.  Det er jo en livsstil, en livsstil som jeg elsker. Jeg er i mitt ess der andre blir stresset😅 det er når jeg har det travelt at jeg slapper av. De er nå 13, 15 og 17 år ( i tillegg til eldstemann på 21 år), og vurderer sterkt to attpåklatter, ev beredskapshjem/fosterhjem når yngste er ferdig med ungdomsskolen.

Anonymkode: fbc83...1e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...