Gå til innhold

Jeg bør sikkert holde kjeft om det til henne , men jeg synes litt synd i henne...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare må lufte noen tanker ...en bror av typen min oppfører seg ikke helt bra overfor kjæresten sin, han viser meg litt for mye oppmerksomhet, i sommer så spurte han om jeg skulle være her i hele Juni( jeg var på ferie hos mine foreldre, og var på fest hos han som skjer noen ganger i året,).Og da lurer jeg på, hva i alle dager er dette, hvorfor spørre om det om han har ei kjæreste han liker ? 

Rett før de ble sammen,et par måneder bare , jeg visste de møttes da allerede,så spurte han meg om jeg skulle til hjemplassen min hos mine foreldre på snapchat ( han ville kanskje se meg ?).

Nå sist gang i Juni, så klapset han meg på rumpa, uten at kjæresten så det, hun var i et annet rom.

Jeg vet jeg bør holde kjeft til henne, de skal ha barn men må si jeg synes ikke han virker ut som en seriøs type...

Anonymkode: d5c5e...3cb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du fortalt kjæresten din om Snapchat meldingen og klask på rumpa? 

Anonymkode: 80771...683

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Har du fortalt kjæresten din om Snapchat meldingen og klask på rumpa? 

Jeg har fortalt min kjæreste om snapchat meldingen ja , han ble ikke så blid,han  vil helst jeg skal slette broren hans som venn der, forståelig når k, men jeg bare på broren sin en kompis/ venn.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har fortalt min kjæreste om snapchat meldingen ja , han ble ikke så blid,han  vil helst jeg skal slette broren hans som venn der, forståelig når k, men jeg bare på broren sin en kompis/ venn.

Jeg bare ser på broren som en venn, jeg orker ikke nevne det med klaps på rumpa, vil ikke lage  styr og bråk av en sånn filleting .

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare ser på broren som en venn, jeg orker ikke nevne det med klaps på rumpa, vil ikke lage  styr og bråk av en sånn filleting .

Det er jo LANGT fra en filleting. Det er veldig illojalt mot din kjæreste å ikke fortelle det. 

Og selvsagt fjerner man da denne fyren fra snapchat? Hvorfor skulle du ikke gjøre det? 

Anonymkode: a3670...6f1

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det er jo LANGT fra en filleting. Det er veldig illojalt mot din kjæreste å ikke fortelle det. 

Og selvsagt fjerner man da denne fyren fra snapchat? Hvorfor skulle du ikke gjøre det? 

Nemlig! 

• Liker 1
Skrevet

Ligg langt unna ham, han er dårlig papir. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men kjære vene, tenker du ikke over at det er et tillitsbrudd ovenfor kjæresten din å ikke fortelle dette? Hvis han får med seg noe av dette i framtida så kan han jo tro at dere flørter ettersom du ikke har sagt noe.

Anonymkode: 4d60f...b9c

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

i sommer så spurte han om jeg skulle være her i hele Juni

så spurte han meg om jeg skulle til hjemplassen min hos mine foreldre på snapchat

Store tanker om deg selv? Har han ikke lov til å snakke med andre?

Anonymkode: ceee2...134

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Store tanker om deg selv? Har han ikke lov til å snakke med andre?

Anonymkode: ceee2...134

Han spurte om det samme for et år tilbake, i slutten av november i fjor, om jeg skulle besøke familien min på det stedet de bor på i jula, i og med at kjæresten min bruker å besøke han der, og vi bruker å ta oss noen fester i sammen, det var et par måneder før han ble sammen med din kjæreste , og jeg vet dem hadde god kontakt da.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nemlig! 

Hvorfor jeg ikke fjerner han fra Snapchat ? fordi det kun er snapchat og jeg ser på han som en person jeg kjenner, dom en venn.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvorfor jeg ikke fjerner han fra Snapchat ? fordi det kun er snapchat og jeg ser på han som en person jeg kjenner, dom en venn.

Jeg tror at du liker denne oppmerksomheten 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde først og fremst snakket med denne brore: si at du ikke ønsker oppmerksomhet fra han, og at det og klappe deg på rompa var over streken. Du kan kanskje også nevne at du kan komme til å nevne hans oppførsel overfor kjæresten hans. Men å si dette til broren vil du kanskje ikke - for innerst inne liker du oppmerksomhet fra han? Da synes jeg du svikter kjæresten din.

Anonymkode: 6e005...d00

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men kjæresten din ville jo at du skulle slette ham, og han svigerbroren din har jo alt annet enn kameratslige holdninger mot deg. Kanskje spesielt å tviholde på ham da. Helt ærlig tror jeg du liker det sånn.

Anonymkode: c0071...d67

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Han prøver å flørte med deg, hvordan er han din venn?

• Liker 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Aha. Så du forer valideringen du får fra han. Skjønner. 

Veldig respektløst av deg mot din partner, for ikke å nevne umodent. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Aha. Så du forer valideringen du får fra han. Skjønner. 

Veldig respektløst av deg mot din partner, for ikke å nevne umodent. 

Jeg synes at det virker slemt å slette en venn, det blir som å slette en venninne, jeg er jo der på besøk noen ganger i året, på romjulsmiddager og alt, har ikke direkte lyst å bli mislikt som person, har ikke så mange venner nå lenger, de er flyttet over hele verden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes at det virker slemt å slette en venn, det blir som å slette en venninne, jeg er jo der på besøk noen ganger i året, på romjulsmiddager og alt, har ikke direkte lyst å bli mislikt som person, har ikke så mange venner nå lenger, de er flyttet over hele verden.

Du er på bærtur. Og gjør deg selv åpen for seksuell trakassering. Han tror selvsagt du ønsker slik oppmerksomhet. Du sier ikke i fra, Du forteller ikke kjæresten din om det, og du fortsetter å ha kontakt med han

Anonymkode: 566c3...623

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Men kjæresten din ville jo at du skulle slette ham, og han svigerbroren din har jo alt annet enn kameratslige holdninger mot deg. Kanskje spesielt å tviholde på ham da. Helt ærlig tror jeg du liker det sånn.

Anonymkode: c0071...d67

Å ? har han ikke kameratslige holdninger ? han synes kanskje jeg er attraktiv da eller liker meg, men jeg hadde ærlig talt tenkt å si det til han at ikke klaps meg på rompa eller filme oss og legge det ut som story på snapchat, kjæresten din n ser det jo, han måtte til og med si til henne at han bare køddet med meg sist, da vi hadde fest sammen, og hun så oppgitt ut.Hoff trasig situasjon , jeg får prøve å si fra at hvis han gjør noe klaps eller noe sånt igjen, så skal jeg ta å irettesette han .

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

har ikke så mange venner nå lenger, de er flyttet over hele verden.

Da er det på tide å skaffe flere venner, om du har så lav standard at du fakrisk regner denne mannen - som er så fæl at du lager tråd om å advare både din kjæreste og hans egen kjæreste mot ham - som venn.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...