AnonymBruker Skrevet 21. september 2025 #1 Skrevet 21. september 2025 Mannen og jeg har så lyst å ta ungene med til London (13 og 17 år) i juleferien, men hvor? Ser på airbnb men er ikke kjent og aner ikke hvor det er bra å bo? Vi har hatt mye uflaks med airbnb i USA, er det bedre i London? Hva er gode områder å bo? Kom med.råd, tips, anbefalinger, alt jeg trenger å vite for her er jeg blank. Anonymkode: e02b1...1c1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2025 #2 Skrevet 21. september 2025 Prisklasse? Planer for kveldene? ( med tanke på beliggenhet/ kollektivtrafikk) Anonymkode: 8da97...7e7
AnonymBruker Skrevet 21. september 2025 #3 Skrevet 21. september 2025 Prøv å bo sentralt, så slipper dere å tilbringe dagene på t-banen https://storbyeksperten.no/hvor-boer-man-bo-i-london/ Anonymkode: 304e7...b7f 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2025 #4 Skrevet 21. september 2025 Hvorfor airbnb når det finnes en haug med hoteller i alle prisklasser? Standarden på hotell (og airbnb) er generelt lav. Du må betale blodpris for standard du er vandt til hjemme. Så senk kravene og gå etter pris. Personlig liker jeg Soho, fordi det er nært absolutt alt. Det er også lett å komme seg rundt lengre ut av London hvis jeg ønsker det. Det meste er enten en kort tube unna eller gåavstand. Pass på mobilene deres!! Det er ekstremt mye lommetyveri og mobiltyveri i London. Anonymkode: b4fa1...4f1 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2025 #5 Skrevet 21. september 2025 Pleier alltid velge AirBnB - man får en hel leilighet sentralt, for en veldig grei pris. Vi var der en uke i sommer - 2 500/natt for en flott, moderne og sentral treroms. Velg superhost. Og et selskap. Ikke en som leier ut privat hjem. Ellers har jeg svart ut i en rekke tråder her inne. Søk opp Lodon, så finner du mange svar Anonymkode: 24878...843
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå