Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Misforstå meg rett, jeg forstår om man har prøvd det meste eller av fysiske grunner trenger hjelp, at man tyr til Wegovy. Men er det virkelig så lett som det virker å få det av legen? Jeg føler så mange går på det for tiden, både her inne og folk jeg kjenner. Mitt inntrykk er at flere ikke har prøvd å gå ned i vekt på andre måter. De velger slankesprøyte fordi det er mer lettvint og mindre jobb. Om man en dag slutter, er det vel stor mulighet for at man går opp igjen? Eller blir kroppen så vant til færre kalorier at det går fint? Er det bare jeg som er skeptisk? Og viktigst av alt; får folk i seg nok næring eller er hovedfokuset å spise minst mulig? For meg er det oppskriften på å gå på en smell.

Opplys meg gjerne og kom fordommene imot!

Anonymkode: ef7cf...758

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har «slanket» meg i 35 år😅Er 55 nå, har hatt høy vekt siden tidlig i tjueårene.. gått litt opp og ned , mest opp. Vært mellom 70 og 87 kilo…  aller mest 80-83 siste 15 år… slitt m overspising i mange år. Klarer ikke stoppe på passe mett og sulten igjen fort. Fikk wegovy av legen i juni… gått ned 8 kilo( ikke så mye.. men ned er ned) Kan endelig føle på normal sult og metthet. Spiser en vanlig porsjon og er fornøyd… MÅ ikke spise bare litt til, og går heller ikke å småspiser konstant. Målet er 10 kilo til ned🤞🤞 Vet ikke hvor lett leger gir det, men min lege tar ikke lett på dette. Vi har hatt flere runder med prat om min vekt og hun har aldri foreslått medisinsk hjelp. 

Anonymkode: 7f021...6ab

Skrevet

jeg har gått opp svært mye i vekt pga medisiner, som jeg ikke klarer meg uten, men med slankesprøyter så greier jeg å gå ned igjen. skal ikke slutte på dem

AnonymBruker
Skrevet

Man må vel kanskje ikke slutte?
Mange vil vel kunne ha behov for å gå på disse medisinene livet ut.
Kanskje på tide å se på det som livsvarig medisin mot overspising og fedme.

Anonymkode: 6189d...942

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...