Gå til innhold

Det å bli mobbet og godt likt på samme tid gjør noe med deg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en utrolig merkelig følelse, å føle at noe alvorlig gale med deg, men samtidig at det er noe bra ved deg. Jeg har prøvd å snakke med andre nære rundt meg om dette, men de kjenner seg ikke igjen. Jeg har skjønt at alle er ikke like privilegerte av å oppleve dette lol. Jeg vet ikke hvorfor jeg havner i midten, for det er stort of my life. Det har skjedd fra jeg var barn til jeg nå som jeg er voksen i arbeidslivet. Det er to motpoler som gjør deg helt forvirret. Sånn, «okei, jeg vet jeg ikke er perfekt og du peker ut de tingene med utseende mitt, måten jeg er på eller ting jeg sier», samtidig å ha andre både nære og ikke så nære som oppriktig like deg for den du er. Har heller aldri forstått meg på folk som har behov for å fortelle andre de negative meningene sine til andre om dem. Er det rart man ender opp med trust issues og mentale problemer? Måtte bare få det ut. 

Anonymkode: c0cb8...1a3

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

? Det er vel (forhåpentlig) det de fleste som blir mobbet opplever, at de har noen (familie, venner, kolleger) som liker en? Hvis noen peker ut noe negativt ved deg, det er jo ikke en sannhet, langt der i fra. 

Anonymkode: 3ccba...be2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...