Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært kjærester i 3 år

Kom en rar lyd fra tlf hans. Match på Tinder ! Jeg sa at hvis du har match på Tinder, så har du sveipet ! Gadd ikke å kommentere at han har Tinder engang. Forundret meg ikke. Han ble litt stresset og likte ikke at dette kom fram. Jeg ble faktisk lei meg og skuffet.

Spurte om han skulle chatte med henne og da sa han at jeg ikke skulle bry meg dette. Snakket ikke mer om det. Eller vi bare tøyset det vekk.

Skal jeg sette det på tabbekvoten hans (begynner å bli litt mye nå) eller skal jeg bli singel ?

Han viser jo med handling at han fortsatt er på" markedet" og ikke setter pris på forholdet vårt.

Anonymkode: a08ec...613

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For feig til å gjøre det slutt, eller så lever han et dobbeltliv du nettopp har oppdaget. Han er uansett ikke noe å samle på. Gjør det slutt og finn deg noe bedre.

Anonymkode: 11d06...87b

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kom en rar lyd fra tlf hans. Match på Tinder ! Jeg sa at hvis du har match på Tinder, så har du sveipet ! Gadd ikke å kommentere at han har Tinder engang. Forundret meg ikke. Han ble litt stresset og likte ikke at dette kom fram. Jeg ble faktisk lei meg og skuffet.

Spurte om han skulle chatte med henne og da sa han at jeg ikke skulle bry meg dette. Snakket ikke mer om det. Eller vi bare tøyset det vekk.

Skal jeg sette det på tabbekvoten hans (begynner å bli litt mye nå) eller skal jeg bli singel ?

Han viser jo med handling at han fortsatt er på" markedet" og ikke setter pris på forholdet vårt.

Første du skriver er at dere har vært sammen i tre år…. Og Tinder plinger nå? Med match? Ehm nei!

Anonymkode: d23bd...21f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han har gjort det slutt med deg, bare glemt å si ifra.

Hadde bare trekt meg vekk uten forklaring. Forholdet er jo over

Anonymkode: 8f9ee...844

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke giddet å gjøre det slutt en gang, jeg hadde bare ansett meg selv som singel og gått videre. Ikke tatt kontakt med ham, og ikke giddet å svart på hans henvendelser. Man kan ikke kalle det ghosting etter denne epiosoden, han veldig veldig godt at han har driti seg ut. 

dersom jeg hadde ting i hans bolig som jeg absolutt trengte å ha med meg videre, så ville jeg poppet innom ham en random dag og tatt det med meg. Om han hadde spurt hva jeg dreiv med, eller hva det betyr at jeg pakker sammen tingene mine, så ville jeg sagt at «men kjære deg, du skjønner vel at jeg ikke gidder å finne meg i mer tull fra din side. Dette blir for dumt, Petter, det her gidder jeg ikke prate om.»

og jeg hadde faktisk ikke orket å prate om det. Jeg hadde ikke vist følelser, ikke vært lei meg eller sint. Jeg hadde bare gått videre (og ja, jeg har gjort det nettopp slik i en lignende situasjon. Han ble gal fordi jeg ikke brydde meg)

Anonymkode: 777e4...134

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Der er døren. Goodbye hadde jeg sagt.

Anonymkode: 8797a...ba0

AnonymBruker
Skrevet

Håper virkelig du har mer respekt for deg selv enn at du lar noen tråkke over deg sånn.

Anonymkode: 71818...4d3

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg hadde ikke giddet å gjøre det slutt en gang, jeg hadde bare ansett meg selv som singel og gått videre. Ikke tatt kontakt med ham, og ikke giddet å svart på hans henvendelser. Man kan ikke kalle det ghosting etter denne epiosoden, han veldig veldig godt at han har driti seg ut. 

dersom jeg hadde ting i hans bolig som jeg absolutt trengte å ha med meg videre, så ville jeg poppet innom ham en random dag og tatt det med meg. Om han hadde spurt hva jeg dreiv med, eller hva det betyr at jeg pakker sammen tingene mine, så ville jeg sagt at «men kjære deg, du skjønner vel at jeg ikke gidder å finne meg i mer tull fra din side. Dette blir for dumt, Petter, det her gidder jeg ikke prate om.»

og jeg hadde faktisk ikke orket å prate om det. Jeg hadde ikke vist følelser, ikke vært lei meg eller sint. Jeg hadde bare gått videre (og ja, jeg har gjort det nettopp slik i en lignende situasjon. Han ble gal fordi jeg ikke brydde meg)

Anonymkode: 777e4...134

Jeg hadde gjort dette! 

Anonymkode: eefb8...a33

AnonymBruker
Skrevet

Buh bye.

Totalt respektløst og illrødt flagg!!!!

Anonymkode: c015f...072

Skrevet

Han der er ikke mye å samle på.

Hadde gått fra han på dagen.

AnonymBruker
Skrevet

Første du skriver er at dere har vært sammen i tre år…. Og Tinder plinger nå? Med match? Ehm nei!

Anonymkode: d23bd...21f

Ja, jeg sjekker ikke mobilen hans eller brydd meg om lyder og sånt. Han har den på lydløs innimellom og dette er første gangen jeg har hørt lyden. Han ble jo rar da. Hadde sikkert glemt å sette på lydløs. Tabbe.

Og jeg har ikke på Tinder selv, aldri hatt, så jeg visste ikke at han hadde det !

Er så skuffet og lei meg nå. Er relativt godt forhold (fra min side ivertfall) som nå er gått i dass

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde også gått på dagen. Fatter ikke at enkelte tror de kan få både i pose og sekk… og at de ikke tror det blir oppdaget?? Jeg var og i forhold med en som viste seg var på datingapp. Gikk såklart umiddelbart etter at jeg fant det ut. 

Anonymkode: 40125...dee

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

For feig til å gjøre det slutt, eller så lever han et dobbeltliv du nettopp har oppdaget. Han er uansett ikke noe å samle på. Gjør det slutt og finn deg noe bedre.

Anonymkode: 11d06...87b

TS wr dor feig til å gjøre det slutt. Han er på TINDER for faen???? Og "tabbekvote"??? Ikke eneste gang han har driti seg ut altså. 

TS hva venter du på? At han skal dumpe deg? Det skjer ikke. Få fingeren ut av rassen. 

Anonymkode: f54f3...242

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

TS wr dor feig til å gjøre det slutt. Han er på TINDER for faen???? Og "tabbekvote"??? Ikke eneste gang han har driti seg ut altså. 

TS hva venter du på? At han skal dumpe deg? Det skjer ikke. Få fingeren ut av rassen. 

Enig i denne. Han sier du ikke ska bry deg med det og dere tullet det bort?? Skal han få denne på tabbekvoten? Hvor er selvrespekten din TS? Det høres ikke ut som det er første "tabben" heller. Hvorfor gidder du å være sammen med denne fjotten egentlig? 

Anonymkode: f5da2...e88

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tabbekvote?

Forhold i tre år og på tinder er ikke en tabbe. Han treffer andre helt sikkert.

Anonymkode: ed9ea...1cd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du skal ikke ha tabbekvote for søren. Han er utro! Du tar aaaalt for lett på det. Hadde sparka han mellom beina rett ut døra, med tingene hans, blokket. Aldri sett meg tilbake. Han har NULL respekt for deg. Forholdet deres er for alltid ødelagt. 

Anonymkode: 71818...4d3

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Lastet ned Tinder nå, så får vi se hvem av oss som vil komme best ut av det🤨

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare det at han sier du ikke skal bry deg med det sier jo alt. 😮‍💨 

Anonymkode: 60d2b...18b

AnonymBruker
Skrevet

Aktiver selv og inviter folk på date til deg 

Anonymkode: ea7da...bae

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Lastet ned Tinder nå, så får vi se hvem av oss som vil komme best ut av det🤨

Herregud så barnslig. Du velger å bli men laste ned tinder fremfor å gå med hodet hevet og si "fuck you". Sier alt om deg. Du er like idiot som han. Dere passer sammen.

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...