Gå til innhold

Når en mor ikke klarer å være alene med sitt barn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det må alltid være andre tilstede der. Er ikke det veldig merkelig? Er det vanlig? 

Til dere med barn, er det vanlig at en mor aldri har vært en helg alene med barnet noen sinne, når barnet har nådd skolealder? 

Anonymkode: 757e3...13f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker det ligger mer bak jeg og at man skal være forsiktig med å dømme. 

Anonymkode: e5d43...964

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Det er kanskje ikke så vanlig, men det kan likevel være tusen gode grunner til at det blir sånn hos noen. Grunner som ikke nødvendigvis er så åpenbare for andre, og som ikke angår andre enn de nærmeste.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mer og mer vanlig. Mange foreldre nå som sier at de alltid må være to for legging, middag osv når de har fått to barn. Man lager seg litt problemer når man legger opp til å alltid være to voksne tilstede 

Anonymkode: 70076...dbd

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva er alene da? Jeg ringer nok fort en venninne, søster eller mor for å finne på noe. Jeg og barnet er jo alene i løpet av dagen uansett😊

Anonymkode: 084d2...7c1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner til ei som har hjelp med ungene sine hver eneste dag. Hun er i utgangspunktet oppegående, men klarer bare ikke å være alene med de. Familien hjelper henne med alt. 

Anonymkode: 3e41f...169

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Helt alene? Det er jo ikke så vanlig. Kjenner ei som det stemmer med, og hun har epilepsi, og da blir det jo noe annet. 

Jeg tror mange er usikre og noen lar nok usikkerheten vippe over, og tar ikke sats og gjør noe med det, men lar det ta overhånd. For de fleste går det seg nok til, men sikkert ikke for alle. Jeg tror det har litt med tiden vi lever i også.
Det kan også være det ligger mer bak enn en vet om. 

Endret av Daisy-love
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er absolutt ikke vanlig at en normalt oppegående foreldre ikke klarer å være alene med et barn alene. 

Anonymkode: 9d31c...5a9

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke normalt. Har sikkert sine grunner, som andre ikke trenger å bry seg med. 

Anonymkode: 9ff26...ff0

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at man da er lett tilbakestående eller noe sånn og kanskje ikke burde ha barn.

Anonymkode: 0c4d3...a10

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...