AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Ser det finnes hele regndresser helt opp til størrelse 140. Er det noen så store barn som faktisk bruker det? Anonymkode: 110cf...9e2
SPOCA Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Ja, Kattnakken har det. Vi kommer til å bruke det til vår sønn når han begynner med str 140.
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden 10 åringer bruker det kanskje ikke, men mange barn er store for alderen, så en stor 6 åring kan kanskje trenge 140. Anonymkode: 9f793...459 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Jeg hadde aldri fått tiåringen min til å bruke det. Vi gikk over til fleece foret regntøy fra didriksson Anonymkode: 281cd...036
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Jeg kunne lett tenkt meg det til en tolvåring med autisme, det tror jeg hadde vært revolusjonerende for både han og foreldrene. ❤️ Håper noen vet om noe? Tror han bruker 158. Anonymkode: 936f9...3b1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser det finnes hele regndresser helt opp til størrelse 140. Er det noen så store barn som faktisk bruker det? Anonymkode: 110cf...9e2 Ja mine hadde alltid det❤️ Genialt synes jeg. Sparkjøp Reima Stormberg Coop obs Noen av de jeg kjøpte fra disse butikkene. Kjøpte med Fleccefor inni☺️ Anonymkode: a8124...41e
Heln Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Min 5 åring bruker 134 i klær, regner med heldress er greit å ha i et par år til ja
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg kunne lett tenkt meg det til en tolvåring med autisme, det tror jeg hadde vært revolusjonerende for både han og foreldrene. ❤️ Håper noen vet om noe? Tror han bruker 158. Anonymkode: 936f9...3b1 Finnes garantert på sider som har arbeidsklær, eller typ Helly Hansen. Er jo bare å søke litt rundt. Anonymkode: 6ad12...d96
AnonymBruker Skrevet 10 minutter siden #9 Skrevet 10 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja mine hadde alltid det❤️ Genialt synes jeg. Sparkjøp Reima Stormberg Coop obs Noen av de jeg kjøpte fra disse butikkene. Kjøpte med Fleccefor inni☺️ Anonymkode: a8124...41e Hel eller todelt? Anonymkode: 9f793...459
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå