AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Skrevet 14 timer siden Hvor mange her har aldri ligget rundt? Kun hatt sex med kjæreste, ektefelle? Altså, absolutt ingen ons, ingen ff, ingen fwb sex, kun de du har vært i forhold med som kjæreste, samboer, gift, forlova? Jeg har hatt veldig mye sex, men kun med de jeg har vært sammen med. Jeg får inntrykk av at folk flest har mye tilfeldig sex, og begynner å lure om mitt valg er veldig unormalt? Anonymkode: 78724...ad4 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Skrevet 14 timer siden Unormalt er det vel ikke, men mitt inntrykk er at det er uvanlig. Jeg har hatt like mange ons som faste forhold. Anonymkode: 77d11...d00
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Skrevet 14 timer siden Jeg. Ingen ons, ingen ff, ingenting. K42. Anonymkode: 22e75...e18 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Unormalt er det vel ikke, men mitt inntrykk er at det er uvanlig. Jeg har hatt like mange ons som faste forhold. Anonymkode: 77d11...d00 Uvanlig å ikke ha ons? Trist… Anonymkode: 22e75...e18 5 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Unormalt er det vel ikke, men mitt inntrykk er at det er uvanlig. Jeg har hatt like mange ons som faste forhold. Anonymkode: 77d11...d00 Hvorfor er det uvanlig? Hva er så utrolig viktig med ons? Anonymkode: 78724...ad4 3
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Skrevet 14 timer siden Veldig mange mennesker har våknet opp, og skjønt at det finnes valgmuligheter. Frihet til å velge det som passer best for en selv, sitt liv, sine ønsker og preferanser. Det handler ikke om hva som er normalt versus unormalt. Å gå på akkord med seg selv, håper jeg de færreste mennesker velger å gjøre, i forhold til det de opplever er viktig og føles riktig for dem. Anonymkode: 4690a...a44 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Uvanlig å ikke ha ons? Trist… Anonymkode: 22e75...e18 Enig! Forstår ikke hvorfor ons er så utrolig viktig for folk? Anonymkode: 78724...ad4 3
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Veldig mange mennesker har våknet opp, og skjønt at det finnes valgmuligheter. Frihet til å velge det som passer best for en selv, sitt liv, sine ønsker og preferanser. Det handler ikke om hva som er normalt versus unormalt. Å gå på akkord med seg selv, håper jeg de færreste mennesker velger å gjøre, i forhold til det de opplever er viktig og føles riktig for dem. Anonymkode: 4690a...a44 Var ikke det jeg spurte om.. jeg får inntrykk av at svært få velger sex i forhold. Lurer på om der fins flere eller om mitt valg ikke er så vanlig. Anonymkode: 78724...ad4
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg. Ingen ons, ingen ff, ingenting. K42. Anonymkode: 22e75...e18 Godt å høre! Føler du at valget ditt er unormalt? Kjenner du flere som har valgt det samme? Anonymkode: 78724...ad4
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvor mange her har aldri ligget rundt? Kun hatt sex med kjæreste, ektefelle? Altså, absolutt ingen ons, ingen ff, ingen fwb sex, kun de du har vært i forhold med som kjæreste, samboer, gift, forlova? Jeg har hatt veldig mye sex, men kun med de jeg har vært sammen med. Jeg får inntrykk av at folk flest har mye tilfeldig sex, og begynner å lure om mitt valg er veldig unormalt? Anonymkode: 78724...ad4 Jeg har kun hatt sex i forhold. Aldri annet. Typen prøvde ons en periode i livet men angret fordi han er en følelsestype, han liker ikke sex uten følelser. Så sluttet med det. Blir sett litt rart på når jeg sier jeg aldri har hatt ons, synes det er litt spesielt. Anonymkode: 3e2b6...aeb 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #11 Skrevet 14 timer siden Jeg har aldri. Giftet meg med første kjæresten min i tillegg. Vi ble sammen når jeg var 19år. Aldri vært utro, så har bare hatt sex med én man. K35 Anonymkode: de561...ffb 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #12 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor er det uvanlig? Hva er så utrolig viktig med ons? Anonymkode: 78724...ad4 Det er vel ingen som sier at ons er viktig, men ting skjer i fylla når man er ung og dum. Tror ikke jeg kjenner noen som aldri har rota seg bort i et ons på fest. Anonymkode: 77d11...d00 1 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #13 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har kun hatt sex i forhold. Aldri annet. Typen prøvde ons en periode i livet men angret fordi han er en følelsestype, han liker ikke sex uten følelser. Så sluttet med det. Blir sett litt rart på når jeg sier jeg aldri har hatt ons, synes det er litt spesielt. Anonymkode: 3e2b6...aeb Samme her! Har aldri hatt ons.. frister ikke.. men har veldig mye sex i forhold og jeg prøvd veldig mye i trygge og gode forhold! Har ofte vurdert ons for å forstå hva greia er.. men ombestemte meg rett før. Anonymkode: 78724...ad4 3
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #14 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Var ikke det jeg spurte om.. jeg får inntrykk av at svært få velger sex i forhold. Lurer på om der fins flere eller om mitt valg ikke er så vanlig. Anonymkode: 78724...ad4 Det var det faktisk, enten du tror det eller ei. Jeg ga deg bare et annet perspektiv på det. Anonymkode: 4690a...a44
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #15 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er vel ingen som sier at ons er viktig, men ting skjer i fylla når man er ung og dum. Tror ikke jeg kjenner noen som aldri har rota seg bort i et ons på fest. Anonymkode: 77d11...d00 Tror ikke på det er så enkelt.. tror det er i mye høyere grad et valg. Ikke noe som bare skjer.. jeg har festa mye.. vært helt bestemt på å aldri ha ons. Har blitt med folk hjem uten å ha sex, klina med mange på fest men stoppa før det ble sex. Slepper meg helt løs i forhold og har sex i alle mulige former.. men har til nå holdt meg helt unna ons. Passer meg fint hvertfall. Anonymkode: 78724...ad4 1 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #16 Skrevet 14 timer siden Har aldri hatt det, annet en etter å ha vært på 2 date og at det har ført til litt mer Anonymkode: a6a42...66d
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #17 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var det faktisk, enten du tror det eller ei. Jeg ga deg bare et annet perspektiv på det. Anonymkode: 4690a...a44 Greit.. er enig der. Anonymkode: 78724...ad4
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #18 Skrevet 14 timer siden Jeg, kvinne 58. Kjenner flere som ikke har ligget rundt, - hva er vitsen liksom. Jeg må være trygg på vedkommende, - synes isåfall det er bedre å ordne opp selv når jeg ikke har hatt noen. Vært samboer og gift i mange år. Anonymkode: fa503...b09 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #19 Skrevet 14 timer siden Jeg er imot abort, så ingen ONS på meg. Anonymkode: 20722...ad6 1 4
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #20 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Samme her! Har aldri hatt ons.. frister ikke.. men har veldig mye sex i forhold og jeg prøvd veldig mye i trygge og gode forhold! Har ofte vurdert ons for å forstå hva greia er.. men ombestemte meg rett før. Anonymkode: 78724...ad4 Har selv aldri vurdert det eller savnet det. Aldri tenkt på det eller lurt på hvordan det var. Har snakket masse med menn jeg har vært sammen med om deres erfaringer fordi jeg er nysgjerrig. Bare den ene (som jeg er sammen med) sa at det var ikke noe for han, fordi han er så følelsesstyrt. Andre har sagt det var uproblematisk men såklart har de hatt en eller annen ons de angrer på. Typen angrer ikke på de få han hadde, men han fant ut at det virkelig ikke passet han. Men han syntes det var overraskende enkelt å få med seg damer hjem for ons. Han er ikke den kjekkeste karen på byen men bare man later som man har verdens beste selvtillit så kan man få med seg hva som helst hjem. Anonymkode: 3e2b6...aeb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå