visp Skrevet søndag kl. 12:25 #21 Skrevet søndag kl. 12:25 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du kan ta meg! 🤩 Jeg føler meg akkurat som TS (skulle tro jeg hadde skrevet det selv) men med meg kan du legge til at jeg tar initiativ til reiser og opplevelser og litt mindre gjerrig. Ulempen er at jeg er rolig som person og litt introvert. Jeg stortrives i selskap med min indre krets og mistrives i store selskap (selv om jeg later som jeg er ok). Jeg glemmer ikke bursdager, forlovelseddager, dagen vi møttes eller navnet på bikkja di, men jeg glemmer av og til å si hvor pen du er. Jeg er ferdig skilt, fri og klar for en som ikke synes jeg er kjedelig bare fordi jeg ikke er en halvpsykopat mr Grey. Jeg gjør absolutt ingen innsats for å forandre på sivilstatusen, så jeg er sikkert fortsatt singel hvis du finner meg 🙂 Anonymkode: 6aed4...93d AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Perfekt! Du trenger ikke være helpsykopat mr Grey for meg, jeg tenker det er mølje skrevet for folk som ikke aner hva bdsm går utpå uansett. Bikkja mi har dobbeltnavn så det vil hun sette pris på at husker, stort pluss at du ikke trives i store selskap, har knøttliten familie jeg omtrent ikke har kontakt med. 👍 Anonymkode: a3c3b...8f3 En av dere får spytte inn noe annet enn anonymbruker, så det kan være en liten mulighet til å ta det videre Kom igjen nå! 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:55 #22 Skrevet søndag kl. 12:55 Det blir litt som å spørre hvor lang er en snor. Veldig mye av det du nevner er fullstendig uvesentlig for meg og veldig mange andre. Jeg gir blaffen i hvor mye du trener, hvordan du ser ut, hva du kler seg i eller hvor mye du tjener, det er ikke det som holder et forhold godt år etter år. Det som er viktig for meg er emosjonelt tilgjengelighet, gode, dype og meningsfulle samtaler, at man er åpen og villig til å vise sårbarhet, at man viser både lyst og kjærlighet i hverdagen. Og så må man ha god kjemi. Anonymkode: fae8c...b88 1 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 14:04 #23 Skrevet søndag kl. 14:04 Ble ikke akkurat tent jeg heller. Hvor blir det av det seksuelle? Det er en stor del av det perfekte forhold for meg. At erotikken er der, ikke bare den fysiske akten men som en del av bare hvordan vi er med hverandre. Menn har litt tendens til å tenke at tenning handler mest om det visuelle, fordi den gjør det hos dem. Så cluet er bare å fokusere på utseende, holde seg i form og kle seg bra. Men tenning ligger mer i hodet, i det emosjonelle, relasjonelle, kontekstuelle. Det holder ikke å bare gå rundt og se kjekk ut. Ikke over tid. En annen del som er det absolutt must for meg, er samtalen, at den er interessant, at man får hverandre til å le, at man elsker å bare prat med hverandre om absolutt alt mellom himmel og jord, at man aldri er ferdigsnakket, at man omtrent gleder seg til å komme hjem fordi man har opplevd eller sett noe man har lyst å høre den andres mening om, eller trenger den andres råd til, eller trøst eller bekreftelse. Anonymkode: bdfbf...751 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:49 #24 Skrevet søndag kl. 16:49 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er snart 50 og i et slags midtlivskrise. Ekteskapet er dårlig, og kona er lei. Hun er lei meg fordi jeg er kjedelig, lite attraktiv, forutsigbar, lite spennende osv osv.. Hun er frustrert og mye sint og det kjennes som at hun har en krise selv ( overgangsalderen?) Så hvem er jeg.. - Mann på snart 50 - Trener 3-4 ganger i uken. Jeg er 180 og har musler, men også «pappakropp» - Jeg er handy, fikser ting - Ser bra ut, og får det bekreftet fra andre ofte nok til at jeg tror det selv - Kler meg bra, merkeklær, ofte skjorte - Bra jobb med inntekt godt over millionen og styr på økonomien. Vi har et flott hus, hytte, båt og to fine biler pga min inntekt og fokus på økonomiske beslutninger - Tar ansvar hjemme ift hus, barn og husarbeid - Sosialt oppegående med mye bra venner - Drikker sjelden, bruker ikke narko - Svært empatisk og en bra samtalepartner Men.. - Lite flink til på ta initiativ til ting som reiser, underholdning - Jeg er lite interessert i ting som interiør, pynt, estetikk osv. - Litt for mye fokus på god økonomi. Jeg er virkelig ikke gjerrig, men kjøper færre ting av høy kvalitet - Jeg er kanskje litt for seriøs. Jeg liker ikke uansvarlighet, lemfeldighet og fjas. Sier man noe, så mener man det. Sier man at man skal gjøre noe, så gjøre man det - Jeg setter grenser og finner meg ikke i respektløshet Kona synes jeg er kjedelig og hun har sagt rett ut at hun ikke tenner på meg og at hun er lei meg. Jeg tror selv at jeg er en bra mann, men hun mener tydeligvis ikke det. Hva tenker dere? Hvordan er den perfekte mannen når vi er rundt 50? Hva burde jeg fokusere på fremover? Anonymkode: 6ecf0...aa7 Den perfekte mannen ville turd å si til kona si at hun er en jævla idiot som holder på sånn, at hun får én sjanse til å fikse sin egen overgangsalder og hvis hun ikke benytter den sjansen, så er det rett ut. Anonymkode: eb1f8...780
Gregarious Skrevet søndag kl. 17:07 #25 Skrevet søndag kl. 17:07 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er snart 50 og i et slags midtlivskrise. Ekteskapet er dårlig, og kona er lei. Hun er lei meg fordi jeg er kjedelig, lite attraktiv, forutsigbar, lite spennende osv osv.. Hun er frustrert og mye sint og det kjennes som at hun har en krise selv ( overgangsalderen?) Så hvem er jeg.. - Mann på snart 50 - Trener 3-4 ganger i uken. Jeg er 180 og har musler, men også «pappakropp» - Jeg er handy, fikser ting - Ser bra ut, og får det bekreftet fra andre ofte nok til at jeg tror det selv - Kler meg bra, merkeklær, ofte skjorte - Bra jobb med inntekt godt over millionen og styr på økonomien. Vi har et flott hus, hytte, båt og to fine biler pga min inntekt og fokus på økonomiske beslutninger - Tar ansvar hjemme ift hus, barn og husarbeid - Sosialt oppegående med mye bra venner - Drikker sjelden, bruker ikke narko - Svært empatisk og en bra samtalepartner Men.. - Lite flink til på ta initiativ til ting som reiser, underholdning - Jeg er lite interessert i ting som interiør, pynt, estetikk osv. - Litt for mye fokus på god økonomi. Jeg er virkelig ikke gjerrig, men kjøper færre ting av høy kvalitet - Jeg er kanskje litt for seriøs. Jeg liker ikke uansvarlighet, lemfeldighet og fjas. Sier man noe, så mener man det. Sier man at man skal gjøre noe, så gjøre man det - Jeg setter grenser og finner meg ikke i respektløshet Kona synes jeg er kjedelig og hun har sagt rett ut at hun ikke tenner på meg og at hun er lei meg. Jeg tror selv at jeg er en bra mann, men hun mener tydeligvis ikke det. Hva tenker dere? Hvordan er den perfekte mannen når vi er rundt 50? Hva burde jeg fokusere på fremover? Anonymkode: 6ecf0...aa7 Alle har betydningsfulle feil. Derfor synes jeg det er litt morsomt når selv de negative egenskapene her egentlig er positive i forkledning.
AnonymBruker Skrevet i går, 08:50 #26 Skrevet i går, 08:50 AnonymBruker skrev (På 21.9.2025 den 10.11): Jeg er snart 50 og i et slags midtlivskrise. Ekteskapet er dårlig, og kona er lei. Hun er lei meg fordi jeg er kjedelig, lite attraktiv, forutsigbar, lite spennende osv osv.. Hun er frustrert og mye sint og det kjennes som at hun har en krise selv ( overgangsalderen?) Så hvem er jeg.. - Mann på snart 50 - Trener 3-4 ganger i uken. Jeg er 180 og har musler, men også «pappakropp» - Jeg er handy, fikser ting - Ser bra ut, og får det bekreftet fra andre ofte nok til at jeg tror det selv - Kler meg bra, merkeklær, ofte skjorte - Bra jobb med inntekt godt over millionen og styr på økonomien. Vi har et flott hus, hytte, båt og to fine biler pga min inntekt og fokus på økonomiske beslutninger - Tar ansvar hjemme ift hus, barn og husarbeid - Sosialt oppegående med mye bra venner - Drikker sjelden, bruker ikke narko - Svært empatisk og en bra samtalepartner Men.. - Lite flink til på ta initiativ til ting som reiser, underholdning - Jeg er lite interessert i ting som interiør, pynt, estetikk osv. - Litt for mye fokus på god økonomi. Jeg er virkelig ikke gjerrig, men kjøper færre ting av høy kvalitet - Jeg er kanskje litt for seriøs. Jeg liker ikke uansvarlighet, lemfeldighet og fjas. Sier man noe, så mener man det. Sier man at man skal gjøre noe, så gjøre man det - Jeg setter grenser og finner meg ikke i respektløshet Kona synes jeg er kjedelig og hun har sagt rett ut at hun ikke tenner på meg og at hun er lei meg. Jeg tror selv at jeg er en bra mann, men hun mener tydeligvis ikke det. Hva tenker dere? Hvordan er den perfekte mannen når vi er rundt 50? Hva burde jeg fokusere på fremover? Anonymkode: 6ecf0...aa7 Ut fra det du skriver tror jeg det kan være et par ting å forbedre. Du skriver at du ikke finner deg i respektløshet. Det for meg til å mistenke at du mangler humor og selvironi. Selvhøytidelige menn er kanskje det aller aller verste, i mine øyne. Så: ta deg selv mindre høytidelig, være mer tullete. Og så skriver du ingen om hvordan du oppfører deg overfor henne og sammen med henne. Får hun kaffe på sengen? Lager du middag til henne og har «dates»? Kan du ikke overraske henne iblant? Bestill en overnatting på spa- hotell. Hytte til hytte på fjellet, helgetur til Paris. Konsert, teater, et arrangement med debatt eller foredrag. Anonymkode: fa571...4c9 1
AnonymBruker Skrevet i går, 08:57 #27 Skrevet i går, 08:57 Gregarious skrev (15 timer siden): Alle har betydningsfulle feil. Derfor synes jeg det er litt morsomt når selv de negative egenskapene her egentlig er positive i forkledning. Haha ja.. sånn jobbintervju-svar, på nevn dine dårligste egenskaper - "ja, nei, jeg er vel litt for perfeksjonist, jobber for hardt av og til". Men det jeg leser litt, på de negative egenskapene, og også en del av de positive - er at TS faktisk høres litt kjedelig ut. Jeg mener ikke å være frekk altså TS, vi kan jo ikke bedømme personlighet ut fra en liste. Men når samboer også sier det. Jeg tror nok ofte at den man har vært sammen med i ørten år kan bli kjedelig bare i kraft av det at man har vært sammen i ørten år. Parterapeuter råder jo ofte par hvor det har blitt litt kjedelig, til å gjøre noe helt nytt sammen, noe utenfor komfortsonen, gjerne noe hvor man får litt adrenalin (som føles farlig, tenk ekstremsport, eller i det minste en tur på en berg-og dalbane). Og å overraske hverandre. Ikke vær ferdigsnakket, ikke være en ferdig person som ikke har noen andre sider enn de som allerede er vist. Skaff deg en ny hobby, finn en ny lidenskap, så kan det bidra inn til lidenskapen i forholdet også. Visstnok. Anonymkode: bdfbf...751 2
AnonymBruker Skrevet i går, 09:09 #28 Skrevet i går, 09:09 Jeg tror som dame på 50 + at en del av oss i den alderen begynner å tenke at vi ikke vil stagnere og at vi har mye vi må oppleve og lære før vi blir gamle. For meg er det sånn at det er masse ting jeg ikke gidder mer, fordi det føles uinteressant og kjedelig, som f.eks å se på tv eller type pliktsosiale relasjoner. Jeg tenker også at ts kan høres litt selvhøytidelig/gledesløs ut, og det er kanskje ikke så ....motiverende? Har dere penger, bruk litt av dem. Kos dere og gjør noe dere aldri har gjort før. Lær dere noe nytt sammen? Anonymkode: 72758...8c8
AnonymBruker Skrevet i går, 12:42 #29 Skrevet i går, 12:42 Har ingen som helst tro på at det finnes en «perfekt» mann, eller kvinne. Jeg trenger ikke mye fra en partner i et forhold for å være fornøyd. En som «har et liv» uten om oss to er supert. Og også tar det som en selvfølge at det har jeg også. En som har mye humor. Trenger ikke å være lik som min, men ha humor. Det seksuelle er ikke så viktig for min del og ser ikke hvordan det er en del av «drømmemannen» for min del. Jeg har ingen spesielle «kinks» eller fetisjer fekes. Anonymkode: b5ab4...94a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå