Gå til innhold

Dansekurs alene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tenkt litt på å prøve en eller annen ny aktivitet for å sosialisere mer. Kom over en Latindans gruppe og dansekurs som går nå knyttet til den, men har sosial angst og er redd for hvem jeg eventuelt får som dansepartner når jeg drar alene..Det er jo også typisk ganske intime danser og jeg ville nok ikke taklet så godt å måtte danse med noen jeg var ukomfortabel med å være veldig tett på😅 Er det noen som har erfaring med dette? 

Anonymkode: defc0...5fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått på flere dansekurs, alene, det pleier å gå helt fint. Noen ganger er det litt for mange damer så man får ikke danset hele tiden.

De fleste stedene jeg danser pleier man å bytte partner, det blir organisert av instruktøren, så du slipper å ha en dårlig dansepartner hele kvelden. 

Jeg venner meg fort til å være nær menn. Men om du synes det er vanskelig kan du jo starte med en litt mindre intim dans, som f. eks swing. Kom og dans er en god og trygg organisasjon å danse I som singel, ingen alkohol på dansekvelder. Men de har ikke så mange latindanser, bare salsa.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Tvist skrev (8 minutter siden):

Kom og dans er en god og trygg organisasjon å danse I som singel, ingen alkohol på dansekvelder. Men de har ikke så mange latindanser, bare salsa.

Signerer dette. Nå er det riktig nok over ti år siden jeg var med på Kom og Dans-arrangement sist(flyttet og etablerte meg), og jeg likte best swing. Men jeg husker det som trygt og greit som singel, men også som noen uten danseglad partner. (Eksen kunne ikke fordra å danse, så jeg gikk uten ham. Så lenge han selv slapp å ha noe med et dansegulv å gjøre, kunne jeg danse med hvem som helst for hans del.) Jeg har mange fine minner fra dansekveldene der. 🥰

Anonymkode: 6d776...3c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...