AnonymBruker Skrevet 21. september #1 Skrevet 21. september Kanskje noen av dere damer har erfaring/gode råd? Mensen er tre dager sen, når jeg har tatt høyde for variasjoner i syklus, så sen hvis dette er en lang syklus på 31/32 dager. Hadde et forsøk på nest siste dag med EL slim, helt tydelig slim. Dette er nå 15 dager siden, men tester er negative, morgenurin. Hva kan være årsaken? Har jeg ikke hatt eggløsning? Jeg testet ikke, men var helt sikker pga smerter og slim. Men mensen kommer ikke.. Jeg har aldri hatt problemer med fertilitet, har barn fra før, stabile sykluser. Tusen takk for svar! Anonymkode: e6076...d05
mommyaka Skrevet 21. september #3 Skrevet 21. september Slim er jo ikke bra ndikasjon på eggløsning. Så enten har du hat eggløsning seinere eller ikke
AnonymBruker Skrevet 21. september #4 Skrevet 21. september mommyaka skrev (8 minutter siden): Slim er jo ikke bra ndikasjon på eggløsning. Så enten har du hat eggløsning seinere eller ikke Er det ikke? Jeg trodde slim var en indikasjon på eggløsning, lange tråder, strekkbare. Anonymkode: e6076...d05
AnonymBruker Skrevet 21. september #5 Skrevet 21. september Tvist skrev (40 minutter siden): Tre dager forsinket er ingenting. Avvent. Ja, er jo egentlig enig. Men jeg har 28 dagers sykluser, som regel etter klokka, men nå tok jeg høyde for variasjoner som kan oppstå, så er egentlig fem dager over. Anonymkode: e6076...d05
AnonymBruker Skrevet 21. september #6 Skrevet 21. september Sannsynligvis har eggløsningen vært forsinket, dermed blir mensen tilsvarende forsinket. Anonymkode: ce213...ae3
AnonymBruker Skrevet 21. september #7 Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sannsynligvis har eggløsningen vært forsinket, dermed blir mensen tilsvarende forsinket. Anonymkode: ce213...ae3 Tusen takk for svar, men kan eggløsning komme lenge etter de dagene med eggehvite-slim? Anonymkode: e6076...d05
mommyaka Skrevet 21. september #8 Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det ikke? Jeg trodde slim var en indikasjon på eggløsning, lange tråder, strekkbare. Anonymkode: e6076...d05 Nop. Du kan få eggløsning den dagen..2-6 dager etter eller ingen eggløsning
AnonymBruker Skrevet 21. september #9 Skrevet 21. september mommyaka skrev (5 timer siden): Nop. Du kan få eggløsning den dagen..2-6 dager etter eller ingen eggløsning Det visste jeg ikke, tusen takk for svar. Anonymkode: e6076...d05
AnonymBruker Skrevet 21. september #10 Skrevet 21. september Nylig sluttet på prevensjon? Da trudde kroppen min den hadde eggløsning 2-3 ganger i løpet av en lang periode, før den til slutt klarte det, og blødning kom. Anonymkode: 07651...f83
AnonymBruker Skrevet 21. september #11 Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja, er jo egentlig enig. Men jeg har 28 dagers sykluser, som regel etter klokka, men nå tok jeg høyde for variasjoner som kan oppstå, så er egentlig fem dager over. Anonymkode: e6076...d05 Jeg var også det denne måneden. Har vanligvis 28 dagers syklus, men denne måneden kom den så smått i går (4 dager over) og for fullt i dag. Måtte ta graviditetstest selv, for jeg ble såpas usikker og skulle ut i helgen. Anonymkode: 87c50...c4c
AnonymBruker Skrevet 21. september #12 Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Nylig sluttet på prevensjon? Da trudde kroppen min den hadde eggløsning 2-3 ganger i løpet av en lang periode, før den til slutt klarte det, og blødning kom. Anonymkode: 07651...f83 Nei.. skulle ønske jeg hadde en forklaring. Anonymkode: e6076...d05
AnonymBruker Skrevet 21. september #13 Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei.. skulle ønske jeg hadde en forklaring. Anonymkode: e6076...d05 Det kan skje ellers og. LH peaker, kroppen tror den har eggløsning, egget slipper ikke. Så prøver den på nytt etter noen uker. Anonymkode: 07651...f83 2
AnonymBruker Skrevet 21. september #14 Skrevet 21. september Om du ikke har mensen til forventet tid, ikke er gravid, da har du ikke hatt eggløsning da du trodde. Case closed Anonymkode: 65f16...d53
Hjertefisk Skrevet 22. september #15 Skrevet 22. september Eggløsningslim er ikke en veldig pålitelig ting å følge, alene. Det kan variere veldig. Er ikke alltid slimet sammenfaller helt med eggløsning. Det lages på grunn av østrogen produsert av eggstokkene, som stiger jo nærmere man kommer eggløsning. Men dette er et hormon som kan fluktuere, og som påvirkes av andre ting, slik som mangel på søvn, medisiner, lite vann, eller bare helt tilfeldige ting. Noen får ikke slim rundt eggløsningsdagen, for da har den endret konsistens, og blitt mer vannete. (vanlig). Har man sex i det tidspunktet vil man ikke klare å skille vannete slim fra annet slim. Jeg tipper at du har hatt eggløsning senere enn du har trodd, og kanskje er luthealfasen din litt lengre enn den pleier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå