AnonymBruker Skrevet 21. september 2025 #1 Skrevet 21. september 2025 Hvis du hadde vært gift og kona ikke ville ha sex på flere år, så dere hadde ikke sex og plutselig får kona lyst og dere har sex, bedre sex enn når dere var yngre og hun vil ha sex ofte. Hadde du villet ha sex hele tiden da? Eller ville du hatt pauser? Hva tenker dere, vil gjerne vite? Anonymkode: 2a369...23d
AnonymBruker Skrevet 21. september 2025 #2 Skrevet 21. september 2025 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvis du hadde vært gift og kona ikke ville ha sex på flere år, så dere hadde ikke sex og plutselig får kona lyst og dere har sex, bedre sex enn når dere var yngre og hun vil ha sex ofte. Hadde du villet ha sex hele tiden da? Eller ville du hatt pauser? Hva tenker dere, vil gjerne vite? Anonymkode: 2a369...23d Dette høres veldig likt ut slik det hendte med oss. Hun gikk igjennom en stor krise i livet og trakk seg unna meg over en periode. Varte i nesten to år. Det var fryktelig vondt for oss begge. Plutselig ville hun ha sex igjen. Veldig ofte og veldig mye. Gjerne hver dag og noen ganger flere ganger daglig. I begynnelsen var det vanskelig å takle, jeg ville snakke om hvorfor hun ikke ville ha sex på lenge.. hvorfor vil hun plutselig nå. Men jeg ble mest gla og bare nøt det! Etter noen måneder var jeg bare gla og vi har hatt helt utrolig mye sex siden! Jeg elsker det! Føler at jeg falt for henne på nytt. Føler at jeg elsker henne dypere enn før. Og elsker å ha så mye god sex med henne! Det er helt fantastisk 🤩 Jeg vurderte ofte å gå fra henne i den sexløse perioden. Nå er jeg utrolig takknemlig for at vi kom oss igjennom det og har fått opplevd så utrolig mye godt sammen! Så svaret er! Ja! Jeg vil ha sex omtrent hele tiden! Nei jeg vil ikke ha pause! Jeg elsker slik det ble! Anonymkode: 647b8...62d 5
Bamseklemmer Skrevet 21. september 2025 #3 Skrevet 21. september 2025 (endret) Det var på samme måte som jeg opplevde dette😆 Men det var forståelig at barn, stress, mye tid til opplæring og oppfølging fører til mindre sex. Og med mindre sex, gir også det mindre sexlyst. Og etter en stund med svært sjelden sex, forsvinner mye av kjærlighets bekreftelsen også. Og samlivet gjør at det blir mindre oppmerksomhet, tillatelse og behageligheter.. Livet ble for strengt og seriøst.. så at noen føler seg kvalt og låst i et ekteskap, er sannelig ikke så rart.. Dette gikk den veien høna sparker.. kjærligheten og lovnaden vi ble enige om, ble sparket ut av forholdet. Jeg kan med sannhet si: For meg var hun verdens beste og vakreste kone.. men det hjalp ikke. Så sexlysten hentes ikke av visuelle ting.. den hentes av ting som skjer og påvirker oss i samlivets hverdag.. Derfor er jeg så skråsikker på signaturen min stemmer❣️Senga lyver aldri😅 Endret 21. september 2025 av Bamseklemmer ..Litt justeringer bare..
AnonymBruker Skrevet 21. september 2025 #4 Skrevet 21. september 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du hadde vært gift og kona ikke ville ha sex på flere år, så dere hadde ikke sex og plutselig får kona lyst og dere har sex, bedre sex enn når dere var yngre og hun vil ha sex ofte. Hadde du villet ha sex hele tiden da? Eller ville du hatt pauser? Hva tenker dere, vil gjerne vite? Anonymkode: 2a369...23d Ikke noe "hvis jeg hadde vært gift", her. Jeg er gift med ei flott dame, og vi har vært gift i 25 år og har begge passert 50 år. Nå har ikke vi opplevd en slik langvarig sex-tørke, men jeg tror at "sex hele tiden" ville blitt for mye for meg. Jeg elsker fortsatt sex, men 1-3 ganger i uka er nok. Jeg har ikke noe ønske om å ha sex flere ganger om dagen. Kanskje kunne jeg ønsket det i mine fantasier, men lysten og motivasjonen for det mangler når det kommer til virkeligheten. Har nok ikke den "driven" lenger. Anonymkode: c1da7...3fc 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2025 #5 Skrevet 21. september 2025 Sikker på at ikke madamen har vært utro? Anonymkode: 3947e...36a 5
AnonymBruker Skrevet 21. september 2025 #6 Skrevet 21. september 2025 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Dette høres veldig likt ut slik det hendte med oss. Hun gikk igjennom en stor krise i livet og trakk seg unna meg over en periode. Varte i nesten to år. Det var fryktelig vondt for oss begge. Plutselig ville hun ha sex igjen. Veldig ofte og veldig mye. Gjerne hver dag og noen ganger flere ganger daglig. I begynnelsen var det vanskelig å takle, jeg ville snakke om hvorfor hun ikke ville ha sex på lenge.. hvorfor vil hun plutselig nå. Men jeg ble mest gla og bare nøt det! Etter noen måneder var jeg bare gla og vi har hatt helt utrolig mye sex siden! Jeg elsker det! Føler at jeg falt for henne på nytt. Føler at jeg elsker henne dypere enn før. Og elsker å ha så mye god sex med henne! Det er helt fantastisk 🤩 Jeg vurderte ofte å gå fra henne i den sexløse perioden. Nå er jeg utrolig takknemlig for at vi kom oss igjennom det og har fått opplevd så utrolig mye godt sammen! Så svaret er! Ja! Jeg vil ha sex omtrent hele tiden! Nei jeg vil ikke ha pause! Jeg elsker slik det ble! Anonymkode: 647b8...62d Heldig kone du har og omvendt.😍 Jeg er den som ikke ville ha sex på flere år og som vil ha sex nå, gjerne ofte. Usikker på mannen, for vi har jo ikke hatt sex på lenge så vet ikke hvordan det er hos han, derfor jeg spør dere, hvordan ville det vært for dere om kona plutselig ville ha sex ofte? Ts Anonymkode: 2a369...23d
AnonymBruker Skrevet 21. september 2025 #7 Skrevet 21. september 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sikker på at ikke madamen har vært utro? Anonymkode: 3947e...36a Ingen har vært utro. Ts Anonymkode: 2a369...23d
AnonymBruker Skrevet 21. september 2025 #8 Skrevet 21. september 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Heldig kone du har og omvendt.😍 Jeg er den som ikke ville ha sex på flere år og som vil ha sex nå, gjerne ofte. Usikker på mannen, for vi har jo ikke hatt sex på lenge så vet ikke hvordan det er hos han, derfor jeg spør dere, hvordan ville det vært for dere om kona plutselig ville ha sex ofte? Ts Anonymkode: 2a369...23d Takk ts! Koselig å høre. Jeg forstår at dette er vanskelig og jeg håper dere finner en løsning. Hva trenger du mest fra han for å komme i gang? Hvor trygg er du på å ta opp dette? Det er helt normalt å gå igjennom en vanskelig periode i livet, og det er veldig fint at du er klar for nærhet og sex igjen. Jeg tror det er viktig at han prøver å legge perioden bak seg og ikke se på seg selv som et offer, men møte deg med empati, forståelse og åpne armer, og at du også viser at du virkelig vil ha han. Kona mi fikk meg til å føle meg veldig begjært og det hjalp mye! 😊Lykke til ts! Heier på deg! Anonymkode: 647b8...62d
911 Skrevet 21. september 2025 #9 Skrevet 21. september 2025 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Heldig kone du har og omvendt.😍 Jeg er den som ikke ville ha sex på flere år og som vil ha sex nå, gjerne ofte. Usikker på mannen, for vi har jo ikke hatt sex på lenge så vet ikke hvordan det er hos han, derfor jeg spør dere, hvordan ville det vært for dere om kona plutselig ville ha sex ofte? Ts Anonymkode: 2a369...23d Snakker dere ikke sammen? 1
anonym482 Skrevet 21. september 2025 #10 Skrevet 21. september 2025 Jeg ville neppe vært i et forhold uten sex så lenge, men det er bare meg da. Hadde følt meg oversett og gått videre. 1
Doolittle Skrevet 22. september 2025 #11 Skrevet 22. september 2025 Bamseklemmer skrev (På 21.9.2025 den 8.48): Det var på samme måte som jeg opplevde dette😆 Men det var forståelig at barn, stress, mye tid til opplæring og oppfølging fører til mindre sex. Og med mindre sex, gir også det mindre sexlyst. Og etter en stund med svært sjelden sex, forsvinner mye av kjærlighets bekreftelsen også. Og samlivet gjør at det blir mindre oppmerksomhet, tillatelse og behageligheter.. Livet ble for strengt og seriøst.. så at noen føler seg kvalt og låst i et ekteskap, er sannelig ikke så rart.. Dette gikk den veien høna sparker.. kjærligheten og lovnaden vi ble enige om, ble sparket ut av forholdet. Jeg kan med sannhet si: For meg var hun verdens beste og vakreste kone.. men det hjalp ikke. Så sexlysten hentes ikke av visuelle ting.. den hentes av ting som skjer og påvirker oss i samlivets hverdag.. Derfor er jeg så skråsikker på signaturen min stemmer❣️Senga lyver aldri😅 Rart hvordan du uansett tema og emne for tråden har opplevd det før. Nesten som om det var jug alt sammen, men det er det vel ikke? 3 2
Bamseklemmer Skrevet 22. september 2025 #12 Skrevet 22. september 2025 (endret) Doolittle skrev (1 time siden): Rart hvordan du uansett tema og emne for tråden har opplevd det før. Nesten som om det var jug alt sammen, men det er det vel ikke? Med et 4 sifret antall kvinner i muntlig, skriftlig og praksis i over 35 år.. føler jeg ingen behov for å lyge eller skryte.. og heller ikke behov for å ta noen for løgn eller skryt. De sexpositive har ikke slike behov🫡 Endret 22. september 2025 av Bamseklemmer 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2025 #13 Skrevet 22. september 2025 Bamseklemmer skrev (32 minutter siden): Med et 4 sifret antall kvinner i muntlig, skriftlig og praksis i over 35 år.. føler jeg ingen behov for å lyge eller skryte.. og heller ikke behov for å ta noen for løgn eller skryt. De sexpositive har ikke slike behov🫡 Å du asså din dånn sjuang 😘 Anonymkode: 6059c...3a5 2 3
Village Skrevet 22. september 2025 #14 Skrevet 22. september 2025 AnonymBruker skrev (På 21.9.2025 den 7.35): Hvis du hadde vært gift og kona ikke ville ha sex på flere år, så dere hadde ikke sex og plutselig får kona lyst og dere har sex, bedre sex enn når dere var yngre og hun vil ha sex ofte. Hadde du villet ha sex hele tiden da? Eller ville du hatt pauser? Hva tenker dere, vil gjerne vite? Anonymkode: 2a369...23d Jeg er redd for at mitt svar blir at jeg ikke hadde blitt værende gift i flere år uten sex.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2025 #15 Skrevet 23. september 2025 Bamseklemmer skrev (16 timer siden): Med et 4 sifret antall kvinner i muntlig, skriftlig og praksis i over 35 år.. føler jeg ingen behov for å lyge eller skryte.. og heller ikke behov for å ta noen for løgn eller skryt. De sexpositive har ikke slike behov🫡 Over 1000? 😅🥵 Anonymkode: 2ce1d...772 2 1
Even Tuell Skrevet 23. september 2025 #16 Skrevet 23. september 2025 Bamseklemmer skrev (På 22.9.2025 den 18.32): Med et 4 sifret antall kvinner i muntlig, skriftlig og praksis i over 35 år.. føler jeg ingen behov for å lyge eller skryte.. og heller ikke behov for å ta noen for løgn eller skryt. De sexpositive har ikke slike behov🫡 Over 1000 på 35 år? ... eller nye 28 i året? ... 2-3 i måneden? Tusen kroner er kanskje ikke så mye lengre, men 1000 personer er faen så mange. Jeg skal kanskje ikke kalle deg en løgner, men jeg setter spørsmålstegn ved sannehtsgehalten. 3 4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2025 #17 Skrevet 23. september 2025 Hvis jeg ikke kan ha sex med kjerringa så har jeg ikke bruk for ho. Enkelt og greit. Anonymkode: fc7dc...f8c 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2025 #18 Skrevet 23. september 2025 Even Tuell skrev (6 minutter siden): Over 1000 på 35 år? ... eller nye 28 i året? ... 2-3 i måneden? Tusen kroner er kanskje ikke så mye lengre, men 1000 personer er faen så mange. Jeg skal kanskje ikke kalle deg en løgner, men jeg setter spørsmålstegn ved sannehtsgehalten. Jeg bodde i et kollektiv med en fyr en gang som hadde med seg en ny dame omlag hver kveld. Ryktene løp jo om han her, så da var det flere damer som også ville prøve. Han sa selv at han hadde holdt på siden han bare var guttungen og moren måtte skrive navnet hans med sprittusj på undikene, ellers forsvant de. Jeg så dette med egne øyne og kan bekrefte at dette skjedde. I et sånt tempo så tar det bare noen få år før man er oppe i tusen. Bamseklemmer høres på mange måter ut som han fyren der. Anonymkode: 75970...ff5 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2025 #19 Skrevet 23. september 2025 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hvis jeg ikke kan ha sex med kjerringa så har jeg ikke bruk for ho. Enkelt og greit. Anonymkode: fc7dc...f8c Da har ho sikkert ikke bruk for deg heller... Anonymkode: ea34e...d2c
AnonymBruker Skrevet 23. september 2025 #20 Skrevet 23. september 2025 For meg spiller det liten rolle. Vil partner ha ofte sex, så er det helt fint. Vil partner ha sjeldent sex, så er det også helt fint. Akkurat hvor ofte eller sjeldent vi har sex, er ikke noe som påvirker meg akkurat. Anonymkode: c0e79...dde
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå