AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Skrevet 17 timer siden Og de sitter som støpt de kiloene. Testet til og med 18 t fasting, nøye kaloritelling osv. Hvor lavt må jeg ned liksom... Anonymkode: 7565c...dff
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Skrevet 17 timer siden Hvor mange kalorier spiser du nå da? Anonymkode: 82efc...57c
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvor mange kalorier spiser du nå da? Anonymkode: 82efc...57c 1500-1800. Anonymkode: 7565c...dff
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Om man over tid spiser mindre enn kaloribehovet til kroppen risikerer man at kroppen justerer ned forbrenningen for å holde på fettet. Trener du styrke? Det kan bidra til å øke forbrenningen. Anonymkode: 6ad71...843
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Tren styrke og pass på at du får i deg nok næring. Spis gjerne mer proteiner og juster det andre du spiser. Etter at jeg begynte å fokusere på mer proteiner, har jeg holdt meg mett lenger. Anonymkode: 36780...386 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Styrketrening og proteiner, som den foran meg skriver. Men husk at muskler veier mer enn fett da. BMI skal ikke være for lav i en sunn og sterk kropp. Hvis de siste 5-6 kg er gjenstridige kan det også være de skal være på. Kjipt å leve på evig diett. Anonymkode: ea821...934
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden For det første er det sånn at om du har vært feit før så legger du lettere på deg, selv om du blir slank. Altså kaloribehovet synker, og når du blir slankere, må du spise færre kalorier enn om du hadde vært slank hele tiden. For det andre, som noen andre her sier, så veier muskler mer enn fett, så om du har trent styrke, så kan det hende kiloene kommer derfra. Hvis du ikke har trent styrke burde du gjøre det, flere muskler brenner mer energi. For det tredje burde du kanskje ikke henge deg så veldig opp i tallet, men heller størrelse og hvordan du føler deg. Passer buksene? Føler du deg bra? Anonymkode: 07e38...7f9
anonym 4545 Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For det andre, som noen andre her sier, så veier muskler mer enn fett, så om du har trent styrke, så kan det hende kiloene kommer derfra. Hvis du ikke har trent styrke burde du gjøre det, flere muskler brenner mer energi. God forståelse og råd
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Hvor mye har du gått ned frem til nå? Hva er BMI? Anonymkode: c3bc5...c24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå