AnonymBruker Skrevet 20. september #1 Skrevet 20. september Så vist jeg sendte den siste dagen og huseieren har sett det men ikke svarer før den dagen som gir meg ekstra mnde oppsigelse, hva blir riktig da? Jeg tok sc at meldingen var lest pga jeg mistenkte det kom til og skje siden huseier ikke alltid svarer 😊 Anonymkode: bc143...c80
AnonymBruker Skrevet 20. september #2 Skrevet 20. september Det er nok bevisst gjort av han. Du har loven på din side uansett. Anonymkode: baae4...300 6 5
Mezzosoprena Skrevet 20. september #3 Skrevet 20. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Så vist jeg sendte den siste dagen og huseieren har sett det men ikke svarer før den dagen som gir meg ekstra mnde oppsigelse, hva blir riktig da? Jeg tok sc at meldingen var lest pga jeg mistenkte det kom til og skje siden huseier ikke alltid svarer 😊 Anonymkode: bc143...c80 Det er når du sendte oppsigelsen som er gjeldende, og det kan jo lett dokumenteres. 9 2
Slarti Skrevet 20. september #4 Skrevet 20. september Som @Mezzosoprena sier. Det er ikke når Husvert svarer på oppsigelsen som har noe å si. Det er når du kan dokumentere at du sendte det. Derfor er det alltid lurt å sende E-post med en tjeneste som gmail hvor det blir liggende i sentmappen og det er lett å bevise. Hvilke måte sendte du oppsigelsen på?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå