Gå til innhold

Boksekamp i dag. Hvem vinner Løke eller Klemetsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tabris skrev (1 minutt siden):

Herregud, så pinlig. Løke går rundt med hånda i været som om han har vunnet, selv når han ble disket og lå under i poeng.

Flott du holdt oss oppdatert 🤗

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Eva-Lena skrev (2 minutter siden):

Pissforbannet Løke tålte ikke å bli disket 😂🤡

:hoho: skulle gjerne sett dette! Den løken er så høy på seg selv! Og skikkelig dårlig taper :fnise: 

Skrevet
iheia skrev (1 minutt siden):

Ja, ja, men nå kan du ta på deg trusen. 🤣

iheia - beklager sorgen ❤️ 

• Hjerte 1
Skrevet

Ok, Ole nekter å ta ham i hånden etterpå, det er dårlig sportsmanship. Men også forståelig.

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Herregud, så pinlig. Løke går rundt med hånda i været som om han har vunnet, selv når han ble disket og lå under i poeng.

Så flott at du har holdt oss oppdatert, det satt jeg stor pris på😄😍

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Men vi andre er fornøyd 🥳🥳❤️

• Liker 2
Skrevet
TomKrus skrev (2 minutter siden):

Løke  ble disket  !  Og det var etter utallige advarsler. Han kan ikke bokse og ville i en reell boksekamp vært disket etter kort tid. Løk viser en ting at han er komplett idiot !  Fy faen Løke du er bare så latterlig nedrig. 

Han bør ikke dra ut i oljebyen i dag for å si det slik😆

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Lisasn skrev (1 minutt siden):

iheia - beklager sorgen ❤️ 

Det går bra med meg. Takk for omtanken. 🥰

Skrevet

Ole blir spurt hvordan det var å vinne på disk:

"Det var ikke sånn jeg ville vinne. Jeg ville bokse. Men når han bare springer og springer rundt i ringen og ikke vil bokse... Jeg skal ikke ligge på gulvet hele tiden, jeg skal bokse. Jeg kan ikke for at han ikke vil bokse." 

Løke forsøker å være kul og sier han vant "moralsk" og at "han kjente ikke slagene hans engang". Folk bare buer, og han kaller publikum for "pisse-publikum".

Veldig tydelig hvem som tapte her, på alle mulige måter.

• Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet

Ole: "Frank, hold deg til helvete borte fra nå av, vi vil ikke ha deg her!" 😆

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
Eva-Lena skrev (20 minutter siden):

Han har 2 døtre, så det har jo vært ett kvinnfolk i bildet en gang.

Drittsekker får unger, sånn er bare verden.

• Liker 2
Skrevet
Tabris skrev (Akkurat nå):

"Det var ikke sånn jeg ville vinne. Jeg ville bokse. Men når han bare springer og springer rundt i ringen og ikke vil bokse... Jeg skal ikke ligge på gulvet hele tiden, jeg skal bokse. Jeg kan ikke for at han ikke vil bokse." 

Løke forsøker å være kul og sier han vant "moralsk" og at "han kjente ikke slagene hans engang". Folk bare buer, og han kaller publikum for "pisse-publikum".

Håper han rekker et fly hjem fra Stavanger asap. Stavanger vil ikke ha han der i byen

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Tabris skrev (Akkurat nå):

Ok, Ole nekter å ta ham i hånden etterpå, det er dårlig sportsmanship. Men også forståelig.

Jeg holder med ham. Det er ingen som bør ta Frank Løke i hånden etter sånn forestilling. Han viste seg virkelig som en patetisk liten fjott. Enten så får du bokse, eller så får du holde deg hjemme. 

• Liker 15
Skrevet

Løke springer rundt i ringen livredd ! Så bryter han alle regler i boksing og dommeren tillater det for showet sin del. Løken kan ikke bokse og bør egentlig bare forsvinne fra offentligheten. Du har null talent utenfor håndballen løke, og du kan faktisk vinne Norges dummeste !  Igjen det er ikke et eneste bokse gen i Løke ! 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Løke må ta bakveien hjem😂

• Liker 2
Skrevet

Hele driten ender i ren vold etter kampen og politet må inn i ringen. Så få løke i fyllearresten og  la han sone noen dager på vann å brød. Løke du er ikke smart, du er ikke god å bokse ja ren forbannet idiot er hva du er ! Stor i kjeften går aldri i lengden. 

• Liker 2
Skrevet
iheia skrev (8 minutter siden):

Ja, ja, men nå kan du ta på deg trusen. 🤣

🤣

• Hjerte 1
Skrevet

Så flaut å tape på disk for å ikke ville bokse i en bokskamp. 

• Liker 1
Skrevet

Løke bekrefter alle mine fordommer, fysøren så flaut. 

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...